Σταδιακά θα πραγματοποιήσει τη μετάβασή της προς την ηλεκτροκίνηση η Dacia προκειμένου η μάρκα να μπορέσει να διατηρήσει προσιτές τις τιμές των μοντέλων της κάτι που είναι το βασικό χαρακτηριστικό το οποίο τη διακρίνει.
Μίλησε για την πορεία της Dacia ο επικεφαλής της μάρκας
Ενδιαφέρουσες δηλώσεις που σκιαγραφούν την πορεία που θα ακολουθήσει η Dacia τα επόμενα χρόνια πραγματοποίησε ο επικεφαλής της μάρκας, Denis Le Vot. Ο διευθύνοντας σύμβουλος της ρουμανικής, οικονομικής φίρμας, ξεκαθάρισε πως η δέσμευση της Dacia να πουλά αυτοκίνητα χαμηλού κόστους θα παραμείνει σε ισχύ και μάλιστα θα τραβήξει ακόμα περισσότερο σε χρόνο απ` ότι στους υπόλοιπους ανταγωνιστές της.
«Δεν προσφέρουμε περιττό εξοπλισμό και έχουμε ελαφρύτερα αυτοκίνητα»
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Denis Le Vot, η Dacia δεν θα χρειαστεί να παράγει ακριβότερα Plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) για να αποφύγει τα ακριβά πρόστιμα. Αυτό θα συμβεί επειδή τα αυτοκίνητα της είναι ελαφρύτερα των άλλων εταιρειών, καθώς η Dacia δεν τα φορτώνει με εξοπλισμό που δεν είναι απαραίτητος. Θυμίζουμε πως μέχρι στιγμής η εταιρεία πουλάει μόνο το αμιγώς ηλεκτρικό Spring σε ορισμένες αγορές, ενώ η μόνη άλλη δέσμευσή της για την ηλεκτροκίνηση είναι να προσθέσει το πρώτο της PHEV, μία υβριδική έκδοση του νέου επταθέσιου Jogger, το 2023.
«Είναι απαραίτητα τα ηλεκτρικά καθίσματα με πολλές ρυθμίσεις;»
Ο Le Vot πιστεύει ότι αυτή η προσεκτική προσέγγιση είναι κρίσιμη για τη διατήρηση του πλεονεκτήματος της χαμηλής τιμής της Dacia. Μιλώντας επ' αυτού είπε: «Υποστηρίζουμε τις καλές τιμές και είμαστε σε θέση να τις προσφέρουμε παρέχοντας στους πελάτες μας όλα όσα χρειάζονται, αλλά ποτέ τίποτα περιττό. Σήμερα, ο κλιματισμός θεωρείται απαραίτητος, οπότε τον προσφέρουμε. Αλλά ηλεκτρικά καθίσματα με πολλές ρυθμίσεις; Δεν είναι απαραίτητα, επομένως δεν τα προσφέρουμε. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι τα καθίσματά μας – τα οποία είναι ακόμα πολύ άνετα – είναι πολύ ελαφρύτερα από αυτά που χρησιμοποιούν οι αντίπαλοί μας. Αυτή είναι μια λεπτομέρεια, από τις πολλές, που μας βοηθά να παράγουμε πολύ ελαφρύτερα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να είναι χαμηλότεροι οι ρύποι. Έτσι δεν χρειαζόμαστε ακριβή τεχνολογία ηλεκτροκίνησης σε αυτά για να ανταποκριθούμε στους νέους κανονισμούς».
Συνέχεια του άρθρου >>>
«Το Jogger είναι 20% πιο ελαφρύ από τους ανταγωνιστές»
Ως παράδειγμα για τα παραπάνω λεγόμενά του ο Le Vot ανέφερε το νέο SUV Jogger, επισημαίνοντας πως ζυγίζει περίπου 20% λιγότερο από τους ανταγωνιστές, στα 1200 κιλά στη βασική του μορφή. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να τροφοδοτείται από έναν πιο αποδοτικό κινητήρα που εκπέμπει περίπου 10% λιγότερο CO2, σύμφωνα με την επίσημη πιστοποίηση δοκιμών του.
«Όταν χρειαστούμε την ηλεκτροκίνηση θα έχει γίνει απόσβεση της επένδυσης»
Κλείνοντας ο Le Vot δεν αρνήθηκε τις υποχρεώσεις που έχει η μάρκα απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος και την υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης ξεκαθαρίζοντας πως όταν η μάρκα θα προσφέρει ηλεκτροκίνητα μοντέλα τότε και αυτά θα έχουν προσιτή τιμή, αφού το κόστος της επένδυσης θα έχει αποσβεστεί! Συγκεκριμένα σημείωσε: «Θα είμαστε έτοιμοι με την ηλεκτροδότηση όταν χρειαστεί, αλλά μέχρι τότε το κόστος της επένδυσης στην τεχνολογία θα αποσβεστεί και θα μπορούμε να προσφέρουμε την τεχνολογία σε προσιτή τιμή».
Μήπως τελικά η Dacia έχει την πιο σωστή προσέγγιση στο θέμα;
-Ο επικεφαλής της εταιρείας εξήγησε γιατί δεν βιάζεται για την ηλεκτροκίνηση.
-«Δεν βάζουμε περιττό εξοπλισμό, έχουμε ελαφρύτερα αυτοκίνητα και λιγότερους ρύπους».
-«Είναι απαραίτητα τα ηλεκτρικά καθίσματα με πολλές ρυθμίσεις;»
-«Το Jogger ζυγίζει περίπου 20% λιγότερο από τους ανταγωνιστές».
-«Όταν χρειαστούμε την ηλεκτροκίνηση θα έχει γίνει απόσβεση της επένδυσης και οι τιμές θα είναι προσιτές».
Εσύ τι λες. Είναι σωστός ή όχι ο επικεφαλής της Dacia;