ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρόλο που αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα της Red Bull ο Ντάνιελ Ρικιάρντο κατάφερε να πάρει την 7η νίκη της καριέρας του στο απαιτητικό Grand Prix του Μονακό.

Ο Αυστραλός πλαισιώθηκε στο πόντιουμ από τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Λούις Χάμιλτον που τερμάτισαν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Δεν λύγισε ο Ρικιάρντο

4.298 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2018)

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο πήρε μια... αντρίκια νίκη στο GP του Μονακό, αντιμετωπίζοντας με τον βέλτιστο τρόπο το πρόβλημα με τον κινητήρα του μονοθεσίου του, παρόλο που είχε κολλημένο στην «ουρά» του τον Φέτελ.

Η πρώτη νίκη του Ντάνιελ Ρικιάρντο μετά από pole position έμελε να γίνει στο Grand Prix του Μονακό και με έναν σχετικά δραματικό τρόπο (σ.σ. συνολικά 7 νίκες και στις υπόλοιπες 6 εκκίνησε από άλλη θέση), αφού από νωρίς αντιμετώπισε πρόβλημα με το υβριδικό σύνολο του μονοθεσίου της Red Bull, καλούμενος να αντιμετωπίσει τους «μνηστήρες» της πρώτης θέσης που συγκεντρώθηκαν στην ουρά του.

Ωστόσο, ο Αυστραλός πιλότος, που χθες έσπασε το ρεκόρ πίστας, εκμεταλλεύτηκε την ιδιαιτερότητα της διαδρομής του πριγκιπάτου στην οποία μπορούν να γίνουν προσπεράσεις πολύ δύσκολα και παρόλο που το μονοθέσιό του υστερούσε κατά 20 χλμ./ώρα σε τελική ταχύτητα κράτησε πίσω του τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Λούις Χάμιλτον.

Αρχή των δυσκολιών για τον Ρικιάρντο ήταν ο 28ος γύρος όταν και ξεκίνησε να εντοπίζει πρόβλημα στην ισχύ του κινητήρα και πιο συγκεκριμένα με τη μονάδα MGU-K, ενώ παράλληλα  ένας ακόμα πονοκέφαλος για τον επικεφαλής της Red Bull Racing ήταν η δυσκολία που αντιμετώπισε ο Φερστάπεν στο κιβώτιο ταχυτήτων με το κατέβασμα των σχέσεων (σ.σ. κατέληξε 9ος στην τελική κατάταξη παρόλο που εκκίνησε τελευταίος).
 
Το πρόβλημα του Ρικιάρντο έφερε σε απόσταση βολής τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος έκλεισε σταδιακά την ψαλίδα που τους χώριζε, με τη Ferrari να κάνει την εμφάνισή της στους καθρέπτες του Ρικιάρντο. Εντούτοις, ο «Ντάνι» διαχειρίστηκε με μαεστρία το πρόβλημα, προφυλάσσοντας παράλληλα τα ελαστικά του τα οποία και άλλαξε στον 17ο γύρο, ένα γύρο μετά την είσοδο του Φέτελ στα pits για τον ίδιο λόγο (σ.σ. και οι δύο πιλότοι επέλεξαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών).

Στα της τελικής κατάταξης, λοιπόν, Φέτελ και Χάμιλτον ολοκλήρωσαν το πόντιουμ του GP στο Μονακό κατακτώντας τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, ευρισκόμενοι μπροστά από τους Κίμι Ράικονεν και Βάλτερι Μπότας, οι οποίοι τερμάτισαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα.

Μεγάλος άτυχος του σημερινού αγώνα ο Φερνάντο Αλόνσο που εγκατέλειψε στον 53ο γύρο επικαλούμενος πρόβλημα στο κιβώτιο της McLaren, ενώ το μόνο δυσάρεστο συμβάν είχε να κάνει με τη σύγκρουση του μονοθεσίου του Λεκλέρ (Alfa Romeo Sauber)  με την Toro Rosso του Χάρτλεϊ, όταν ο πρώτος έμεινε από φρένα στο σικέιν στη μαρίνα καταλήγοντας πάνω στον προπορευόμενο δεύτερο.

Έτσι διαμορφώθηκε η τελική κατάταξη του GP Μονακό μετά το πέσιμο της καρό σημαίας:
 
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος/διαφορά
1 Daniel Ricciardo Red Bull 1hr42:54.807
2 Sebastian Vettel Ferrari +7.336s
3 Lewis Hamilton Mercedes +17.013s
4 Kimi Raikkonen Ferrari +18.127s
5 Valtteri Bottas Mercedes +18.822s
6 Esteban Ocon Force India +23.667s
7 Pierre Gasly Toro Rosso +24.331s
8 Nico Hulkenberg Renault +24.839s
9 Max Verstappen Red Bull +25.317s
10 Carlos Sainz Renault +69.013s
11 Marcus Ericsson Sauber +69.864s
12 Sergio Perez Force India +70.461s
13 Kevin Magnussen Haas +74.823s
14 Stoffel Vandoorne McLaren +1 lap
15 Romain Grosjean Haas +1 lap
16 Sergey Sirotkin Williams +1 lap
17 Lance Stroll Williams +2 laps

Autotriti.gr
FIAT DOBLO CARGO