2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στην έκτη του γενιά το Polo θα μεγαλώσει κατά 70 χλστ. σε μήκος.
Δείτε το επόμενο Polo
9.872 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2017)
Η Volkswagen ετοιμάζει την έκτη γενιά του επιτυχημένου Polo και όσο πλησιάζει το λανσάρισμά του τόσο πιο πολλές φωτογραφίες του διαρρέουν.
Την εμφάνισή τους σε κοινωνικά δίκτυα έκαναν φωτογραφίες του νέου Polo στις οποίες φέρει ένα πολύ ελαφρύ καμουφλάζ στα πίσω φώτα.
Οι εικόνες που βλέπουμε συμφωνούν με αυτές που σας είχαμε παρουσιάσει λίγο καιρό πριν και δείχνουν ότι η Volkswagen επέλεξε και σε αυτή την περίπτωση να κινηθεί σε γνώριμα μονοπάτια αναβαθμίζοντας την αισθητική του μοντέλου χωρίς, όμως, να εισάγει κάτι ρηξικέλευθο στο σχεδιασμό. Όπως, ας πούμε, τα LED φώτα ημέρας τα οποία είναι πιο συντηρητικά σε σχέση με το SEAT Ibiza ή το Citroen C3.
Στην έκτη γενιά του το Polo θα μεγαλώσει κατά 70 χλστ. σε μήκος με την αύξηση αυτή, σε συνδυασμό με τη χρήση της πλατφόρμας MQB A0, να συνδράμουν τα μέγιστα στην αύξηση των εσωτερικών χώρων. Το νέο Polo είναι πολύ πιθανό να έχει διατίθεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων όντας το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας που θα ενσωματώσει μια τέτοια τεχνολογία ενώ για το infotainment θα χρησιμοποιηθεί μια οθόνη 8.0 ιντσών η οποία θα είναι συμβατή τόσο με Apple CarPlay όσο και με Android Auto.
Η γκάμα των κινητήρων θα κυμαίνεται από 65 μέχρι και 200 ίππους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Οι εικόνες που βλέπουμε συμφωνούν με αυτές που σας είχαμε παρουσιάσει λίγο καιρό πριν και δείχνουν ότι η Volkswagen επέλεξε και σε αυτή την περίπτωση να κινηθεί σε γνώριμα μονοπάτια αναβαθμίζοντας την αισθητική του μοντέλου χωρίς, όμως, να εισάγει κάτι ρηξικέλευθο στο σχεδιασμό. Όπως, ας πούμε, τα LED φώτα ημέρας τα οποία είναι πιο συντηρητικά σε σχέση με το SEAT Ibiza ή το Citroen C3.
Στην έκτη γενιά του το Polo θα μεγαλώσει κατά 70 χλστ. σε μήκος με την αύξηση αυτή, σε συνδυασμό με τη χρήση της πλατφόρμας MQB A0, να συνδράμουν τα μέγιστα στην αύξηση των εσωτερικών χώρων. Το νέο Polo είναι πολύ πιθανό να έχει διατίθεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων όντας το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας που θα ενσωματώσει μια τέτοια τεχνολογία ενώ για το infotainment θα χρησιμοποιηθεί μια οθόνη 8.0 ιντσών η οποία θα είναι συμβατή τόσο με Apple CarPlay όσο και με Android Auto.
Ως προς τους κινητήρες, αυτοί θα ξεκινάνε από το 1 λτ. και τους 65 ατμοσφαιρικούς ίππους αλλά τα φώτα θα πέσουν κυρίως στις υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις του ίδιου κινητήρα που θα αποδίδουν 95 και 115 ίππους. Η έκδοση BlueMotionθα χρησιμοποιεί ήπιας μορφής υβριδικό σύστημα σε συνδυασμό με τον TSI του 1.0 λτ. αντί για τον TDI που χρησιμοποιούσε. Κατά το λανσάρισμα θα είναι διαθέσιμος μόνο ένας κινητήρας πετρελαίου στα 1.6 λτ. με απόδοση 95 ίππους. Ανεβαίνοντας πιο ψηλά σε ιπποδύναμη θα υπάρχει ο κινητήρας του 1.5 λτ. με τους 150 ίππους που χρησιμοποιείται και στο νέο Golf ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται ο δίλιτρος που χρησιμοποιήθηκε στο Golf πέμπτης γενιάς και θα αποδίδει 200 ίππους.
Οι τιμές στη Γερμανία θα ξεκινάνε από τις 12.500 ευρώ ενώ το μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο.
Οι τιμές στη Γερμανία θα ξεκινάνε από τις 12.500 ευρώ ενώ το μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο.
Σαν πρωταπριλιατικο αστειο μπορεις να το δεις πως ειναι αυτο,κοροιδευουν αγρια οι γερμανοι και παρουσιαζουν το παλιο με προβια νεου με ανυπαρκτες αλλαγες! Ασχημο αστειο και απαραδεκτο απευθυνεται σε γερους που βαρεθηκαν την ζωη τους!
No comments.Πλέον για την ασχήμια.
Εγω παλι νομιζω ειναι το προ-προηγουμενο που δε βγηκε στη παραγωγη, κρατησανε το σχεδιο και επειδη τωρα δεν βγαλανε τιποτα ειπανε να βγαλουν απο το συρταρι το σχεδιο και να πουν οτι ειναι το νεο! Περα απο τη πλακα ειναι κακασχημο. Και αν αυτο με τα led φωτα ημερας μπροστα κατι λεει αυτο χωρις, ειναι απαραδεκτο. Απο πισω ουδεν σχολιον ουτως ή αλλως!
Πρώτη φορά βλέπω αυτοκίνητο που θα είναι ασχημότερο από αυτό που αντικαθιστά.Η V/W τα θαλάσσωσε.Είπαμε υποστηρίζουμε τα γερμανικά αλλά εδώ..πέρα βρέχει!Δεν πειράζει υπάρχει και το νέο Ibiza!