Το Volkswagen ID.3 αναδείχτηκε το δεύτερο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το Δεκέμβρη, την ώρα που η ζήτηση για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στη «Γηραιά Ήπειρο» το 2020 υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με το 2019. Δείτε τι αναφέρουν τα στατιστικά.
Πολύ ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Jato Dynamics, δείχνοντας την τάση που υπήρξε την προηγούμενη χρονιά στις αγορές αυτοκινήτων αλλά και συγκεκριμένα στα μοντέλα. Όπως λοιπόν σημειώνουν οι αναλυτές της εταιρείας, η ζήτηση για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα (συνδυασμός αμιγώς ηλεκτρικών και Plug-In) υπερδιπλασιάστηκε το 2020 σε σύγκριση με το 2019 στην Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση 147% καθώς από τις 575.000 φτάσαμε στις 1,42 εκατομμύρια μονάδες που πωλήθηκαν τη χρονιά που πέρασε.
Αυτό αντιπροσώπευε το 12% των νέων ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων καθ` όλη τη διάρκεια του έτους, με ένα στα τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα να είναι κατασκευασμένα από τον Όμιλο Volkswagen. Ως εκ τούτου δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως το Δεκέμβρη του 2020 το ηλεκτρικό VW ID.3 ήρθε δεύτερο συνολικά στις πωλήσεις της Ευρώπης, δίνοντας 27.997 μονάδες, έναντι 24.567 μονάδων του Tesla Model 3.Πρώτο σε πωλήσεις αναδείχτηκε τοGolf, ενώ στην 4η, 5η και 6η θέση βρέθηκαν τα Renault Clio, Peugeot 208 και Toyota Yaris, αντίστοιχα.
Ωστόσο το κορυφαίο ηλεκτρικό σε πωλήσεις για ολόκληρο το έτος δεν είναι το ID.3 αλλά το Renault Zoe. Από τον Ιανουάριο έως τον Δεκέμβριο του 2020, οι Ευρωπαίοι επέλεξαν το Renault Zoe 99.261 φορές, αύξηση 118% σε σχέση με το 2019. Η συνολική ζήτηση για το Tesla Model 3 μειώθηκε κατά 9 τοις εκατό, αλλά το ηλεκτρικό sedan πήρε τη δεύτερη θέση με 85.713 μονάδες για να ακολουθήσει το VW ID.3 με 56.118 μονάδες.
Στα plug-in hybrid (PHEV) τη μάχη κέρδισε η Mercedes, με την A-Class (29.427 μονάδες), την οποία ακολούθησαν τα Mitsubishi Outlander (26.673 μονάδες) και Volvo XC40 (26.506 μονάδες).
Οι συνολικές πωλήσεις του έτους στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 24% σε 11.941.633 οχήματα, λόγω φυσικά των συνεχόμενων lockdown.