Έτοιμη να διαφοροποιήσει την σχεδίαση των επόμενων μοντέλων της ανάλογα με το lifestyle και τις ανάγκες που έχουν οι πελάτες της είναι η Hyundai, σύμφωνα με τον επικεφαλής του Σχεδιαστικού Τμήματος της φίρμας, κ. SangYup Lee.
Mέχρι τώρα, η Hyundai προσέφερε ίδια σχεδίαση σε όλη της την γκάμα. Αυτό φαίνεται πως ήδη αλλάζει αφού το plug-in υβριδικό Vision T που παρουσιάστηκε στο Λος Αντζελες ως το Tucson του μέλλοντος, τον προηγούμενο μήνα, υιοθέτησε νέες νόρμες σχεδιαστικά. Ο Lee δεν παρέλειψε μάλιστα να σημειώσει πως το μοντέλο δεν θα αλλάξει όταν μπει στην γραμμή παραγωγής τονίζοντας συγκεκριμένα: «To αυτοκίνητο είναι ένα καλό παράδειγμα του τι θέλουμε να φτιάξουμε. Θα εκπλαγείτε από το πόσο θα του μοιάζει το μοντέλο παραγωγής».
Η σχεδίαση της γρίλιας σε συνδυασμό με αυτή των φωτιστικών σωμάτων στο concept είναι κάτι που θέλει να κρατήσει η Hyundai και στο μοντέλο παραγωγής, ωστόσο ο τωρινός σχεδιασμός του προβόλου με την γνωστή «cascading γρίλια» θα παραμείνει, αν και η Hyundai δεν θέλει «να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο στην εμφάνιση των μοντέλων της».
Η Hyundai θέλει επίσης να προσφέρει πιο πολύπλοκα σχήματα πάνω στα νέα της μοντέλα ενώ θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στις θέσεις που θα τοποθετηθούν οι σένσορες για τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης λέγοντας: «Oι εξωτερικοί σένσορες θα είναι σημαντικοί στο να προσφέρουν στο κάθε αυτοκίνητο μοναδική εμφάνιση. Όποιος καταφέρει να τους ενσωματώσει καλύτερα θα έχει το πλεονέκτημα. Κάτι αντίστοιχο έγινε πριν χρόνια με την σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων και τώρα θα γίνει το ίδιο με τους σένσορες»