Διαρροή: Αυτό είναι το νέο Honda CR-V
Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Honda CR-V ήρθαν στη δημοσιότητα μέσα από το υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας. Διαβάστε όλα όσα γνωρίζουμε.
Σύντομα το ντεμπούτο του
Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν οι πρώτες φωτογραφίες του έκτης γενιάς CR-V που πρόκειται να παρουσιαστεί σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες μέσα στο 2022. Οι φωτογραφίες αυτές διέρρευσαν στο διαδίκτυο μέσα από το υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Πιο κομψό και μεγαλύτερο από πριν
Σύμφωνα με τα έγγραφα που ήρθαν στο φως, το κινέζικο CR-V θα έχει μήκος 4.703 χιλιοστά, 1.866 χιλιοστά πλάτος, 1.680 χιλιοστά ύψος και μεταξόνιο 2.701 χιλιοστών, θα είναι δηλαδή λίγο μακρύτερο από την προηγούμενη γενιά, κάτι που ίσως σημαίνει πως ίσως προσφέρει μεγαλύτερη ευρυχωρία στους επιβάτες του.
Το SUV φαίνεται πως θα είναι εμπνευσμένο σημαντικά από το νέο HR-V, αφού βλέπουμε πως αφήνει τις μυώδεις γραμμές της προηγούμενης γενιάς για τις μεγάλες και λείες επιφάνειες. Το αυτοκίνητο έχει τώρα πιο μακρύ καπό, λεπτά φωτιστικά σώματα LED, πιο επιβλητική γρίλια και πιο κομψό προφυλακτήρα. Πίσω, το CR-V για μια ακόμη φορά θα υιοθετήσει τα σχήματος L φωτιστικά σώματα, τα οποία όμως θα είναι ανασχεδιασμένα σε σημαντικό βαθμό. Τέλος, η πινακίδα έχει ανεβεί πιο ψηλά.
Αποκλειστικά υβριδικό στην Ευρώπη
Στο κομμάτι των κινητήρων, αν και οι Κινέζοι θα μπορούν να αγοράσουν το CR-V με τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με απόδοση 193 άλογα αλλά και σε υβριδική και Plug-in υβριδική έκδοση, στην Ευρώπη τα πράγματα θα διαφοροποιηθούν σημαντικά.
Στη Γηραιά Ήπειρο λοιπόν, πιθανότατα θα δανειστεί το e:HEV υβριδικό σύνολο του HR-V που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο θερμικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων i-VTEC κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο κινητήρας βενζίνης παίζει τον ρόλο του range extender, δηλαδή μιας γεννήτριας που φορτίζει την μπαταρία όταν αδειάσει. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής, ενώ υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα είναι ένα εξελιγμένο κιβώτιο μονής σχέσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος, του οποίου η λειτουργία θυμίζει CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το κιβώτιο συνεργάζεται άμεσα με τον ένα ηλεκτροκινητήρα των 80 kW, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και αυτός επικουρικά ως γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας. Πιθανός είναι και ο ερχομός μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, που έχει προγραμματιστεί να κάνει ντεμπούτο αργότερα κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του μοντέλου.