Το κουβάρι της πολυαναμενόμενης αποκάλυψης του νέου Yaris έχει αρχίσει να ξετυλίγεται τις τελευταίες μέρες, ύστερα από μια σειρά από φωτογραφίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας και δείχνουν το ιαπωνικό μικρό σε όλη του την δόξα. Η νέα γενιά του Yaris «πιάστηκε στα πράσα» πριν λίγες μέρες την ώρα δοκιμαζόταν υπό το φως του φεγγαριού σε άγνωστη τοποθεσία ενώ, έπειτα από λίγο καιρό, φίλοι της φίρμας εντόπισαν το ίδιο αυτοκίνητο να βρίσκεται σταθμευμένο σε εγκαταστάσεις της εταιρείας κατά τη διάρκεια ενός video στο οποίο ο πρόεδρος της μάρκας, κ. Akio Toyoda, μιλούσε για την νέα Toyota Corolla. (δείτε το video παρακάτω).
To νέας γενιάς Yaris θα αποκτήσει ολοκαίνουριο σχεδιασμό. Ξεκινώντας από τον πρόβολο, το μάτι πέφτει αμέσως στα πλήρως ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που γίνονται τώρα μεγαλύτερα και πιο σπορ. Ανάμεσά τους, η γρίλια θα παραμείνει επιβλητική σε μέγεθος και θα χωρίζεται από μια φάσα στην οποία τοποθετείται η πινακίδα κυκλοφορίας, ενώ φανερό γίνεται πως, αν και ο προφυλακτήρας θα αλλάξει σχεδίαση σε σχέση με αυτόν του τωρινού Υaris, τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα στις δύο άκρες του θα δίνουν το παρών και στη νέα γενιά. Όσον αφορά στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα συγκεντρώνουν πολλές πιθανότητες να ενώνονται μέσω μίας λεπτής φωτιζόμενης γραμμής, κάτι που θα αλλάξει σημαντικά τον σχεδιασμό της πόρτας του χώρου αποσκευών, ενώ διαφορετικός θα είναι ο πίσω προφυλακτήρας. Τέλος, φαίνεται πως το νέο Υaris θα συνεχίσει να διατίθεται σε δίτονη βαφή, όμως αυτή την στιγμή δεν μπορούμε να γνωρίζουμε περισσότερα σχετικά με την διαθέσιμη παλέτα χρωμάτων.
Στο μηχανικό κομμάτι, οι πηγές μας λένε ότι το επερχόμενο Yaris θα χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture) της Toyota, εκεί που βασίστηκαν η ολοκαίνουργια Corolla και το C-HR. Παράλληλα, λόγω της πλατφόρμας θα βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό και η οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού μικρού, κρίνοντας πάντα από τα δύο παραδείγματα -Corolla και C-HR- που έχουμε δοκιμάσει στο παρελθόν. Όσον αφορά στις διαστάσεις, οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν πως το Yaris θα έχει μεγαλύτερο μήκος και αρκετά μακρύτερο μεταξόνιο, που μεταφράζεται σε αυξημένους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, σε σχέση με τα ήδη πολύ καλά επίπεδα του υπάρχοντος μοντέλου για τα δεδομένα της κλάσης.
Εκτός από τους χώρους, το νέο δάπεδο ενδέχεται να φέρει και... ηλεκτρικό αέρα στο επόμενο Yaris καθώς, πέραν της υβριδικής έκδοσης που έχει ήδη το ιαπωνικό μικρό στη φαρέτρα του, δεν αποκλείεται να αποκτήσει και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση. Στις υβριδικές εκδόσεις τώρα, το Yaris μπορεί να επωφεληθεί των μεγαλύτερων συνόλων της ιαπωνικής εταιρείας, που χρησιμοποιούν και τα αδελφά μοντέλα που εδρεύουν στην TNGA πλατφόρμα, δηλαδή εκείνων με τον κινητήρα των 1,8 λτ. και των 2,0 λτ. με ισχύ έως και 179 άλογα (σ.σ. το δίλιτρο δεν αποκλείεται να είναι και η πιο σπορ «GRMN» version του μοντέλου).
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως, σύμφωνα με πηγές από το ιαπωνικό στρατόπεδο, το νέο Toyota Yaris θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο στα τέλη του φετινού Οκτώβρη με την διαδικτυακή του παρουσίαση του να έχει προηγηθεί μια εβδομάδα αργότερα στις 16 ή 17 Οκτωβρίου. Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Yaris πάντως δεν αναμένεται να λανσαριστεί πριν τις αρχές του 2020, έχοντας κάποιες μικρές διαφορές τόσο αισθητικά όσο και στη γκάμα των κινητήρων.
Στα πρώτα δευτερόλεπτα, το νέο Yaris διακρίνεται στα αριστερά της οθόνης:
Πολυ ομορφο. Θα συνεχισει νομιζω να πουλαει. Ελπιζω οπως το βλεπω να εχει λιγο μεγαλυτερο μηκος. Κατα τ αλλα μπρος πισω ειναι πιο ομορφο απο το υπαρχον μοντελο.
Επιτέλους μετά από 8 χρόνια αποφάσισαν να βγάλουν νέο. Ας ελπίσουμε ότι θα φοράει και turbo κινητήρες.
Πολυ ομορφο. Θα συνεχισει νομιζω να πουλαει. Ελπιζω οπως το βλεπω να εχει λιγο μεγαλυτερο μηκος. Κατα τ αλλα μπρος πισω ειναι πιο ομορφο απο το υπαρχον μοντελο.