Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν οι πρώτες εικόνες της νέας τέταρτης γενιάς του Santa Fe, που αποκαλύπτουν τη στενή σχέση του μοντέλου με το μικρότερο Kona όσον αφορά στον σχεδιασμό.
(Νέο στοιχείο στην υπόθεση του Santa Fe το video που ήρθε στη δημοσιότητα και δείχνει λεπτομέρειες από το νέο μοντέλο. Δείτε το στο τέλος του άρθρου.)
Λίγες μέρες μετά τη δημοσίευση των πρώτων επίσημων σκίτσων του επερχόμενου Hyundai Santa Fe διέρρευσαν στο διαδίκτυο, και πιο συγκεκριμένα σε κορεάτικη ιστοσελίδα, οι πρώτες εικόνες του μοντέλου που αποκαλύπτουν το εμπρός μέρος και το εσωτερικό.
Αισθητικά, η νέα τέταρτη γενιά του μεγάλου SUV της Hyundai έχει λάβει πλήθος επιρροών από το φρέσκο Kona, ενσωματώνοντας πολλά στοιχεία από τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της κορεάτικης φίρμας. Αναλυτικότερα, στον πρόβολο συναντούμε νέα σφηνοειδή LED φώτα ημέρας, τα οποία εδράζουν λίγο ψηλότερα από τους ανασχεδιασμένου πενταγωνικούς προβολείς, και υπογραμμίζονται από μια νίκελ φάσα που πλαισιώνει τη νέα εξαγωνική κυψελοειδή γρίλια, η οποία με τη σειρά της φιλοξενεί στο κέντρο της το έμβλημα της μάρκας. Πέραν αυτών, δυναμικές γραμμές διατρέχουν το αμάξωμα στο πλάι, ενώ τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του Santa Fe τονίζουν τα μαύρα πλαστικά που περιβάλουν το μοντέλο στα χαμηλότερα σημεία και τους θόλους.
Περνώντας στο εσωτερικό, το νέο Santa Fe κρατά κάποια στοιχεία από το Kona, έχοντας παράλληλα εντελώς νέα σχεδίαση σε σχέση με τον προκάτοχό του. Πιο συγκεκριμένα, παρατηρούμε το τριάκτινο τιμόνι που έρχεται ως δάνειο από το Kona, εντούτοις ο πίνακας οργάνων, η οθόνη του συστήματος infotainment και η διάταξη των επιμέρους στοιχείων του ταμπλό -αεραγωγοί, χειριστήρια κλιματισμού κ.ο.κ.- σχηματίσουν μια εντελώς φρέσκια εικόνα στην καμπίνα του κορεάτικου SUV, που του χαρίζουν μια αίσθηση ευρυχωρίας.
Τέλος, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Hyundai το νέο μοντέλο θα έχει στη φαρέτρα του έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. και δύο turbo πετρελαιοκινητήρες 2,0 και 2,2 λτ., οι οποίοι θα συνδυάζονται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της μάρκας που θα μεταδίδει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες το μεταξόνιο θα είναι πιο μακρύ από τον προκάτοχό του, με όσα οφέλη αυτό συνεπάγεται στην ευρυχωρία του μοντέλου, με την κορεάτικη φίρμα να υπόσχεται μια από τις καλύτερες τιμές της κατηγορίας για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr και μάθετε όλες τις λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο στις 21 Φεβουαρίου που αναμένεται η πρεμιέρα του.