Η νέα γενιά της Mercedes S-Class αναμένεται να αποκαλυφθεί με κάθε επισημότητα σε λίγες ώρες, ωστόσο εικόνες της γερμανικής ναυαρχίδας διέρρευσαν και σας τις παρουσιάζουμε.
Όπως θα διαπιστώσετε και εσείς οι πρώτες επίσημες εικόνες που διέρρευσαν μας δίνουν μία καλή γεύση για την εξωτερική εμφάνιση του πολυτελούς σεντάν. Σε πρώτη φάση φαίνεται πως ολόκληρος ο σχεδιασμός είναι πιο κομψός σε σχέση με την τρέχουσα γενιά. Το μπροστινό άκρο έχει λιγότερο ογκώδεις προβολείς, ενώ το πίσω μέρος είναι εξοπλισμένο με οριζόντιας σχεδίασης φώτα.
Το μοντέλο έχει αναπτυχθεί σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, όπως φυσικά και στα συνηθισμένα παράγωγα AMG και Maybach.
Κάνοντας τη σούμα από αυτά που γνωρίζουμε, η νέα γενιά της S-Class θα έχει στο εσωτερικό της 27 μπουτόν και διακόπτες λιγότερους απ` ότι το μοντέλο που θα αντικαταστήσει. Αιτία για αυτό είναι ένα τάμπλετπου θα έχει τον κυρίαρχο ρόλο στο εσωτερικό του πολυτελούς σεντάν. Μαζί του θα υπάρχει και ένα head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας για την πλοήγηση.
Όντας γεμάτη τεχνολογίες, οι μηχανικοί έχουν εγκαταστήσει στην S-Class σύστημα τετραδιεύθυνσης, που μειώνει τον κύκλο στροφής, ως αντισταθμιστικό μέτρο στη αύξηση του μήκους του μεταξονίου κατά 4 εκατοστά σε σχέση με το εξερχόμενο μοντέλο.
Κατά το λανσάρισμα, το κορυφαίο μοντέλο της Daimler θα είναι εξοπλισμένο με ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης 3ου επιπέδου, ενώ για το μέλλον έχει προγραμματιστεί η αναβάθμισή του και για το 4ο επίπεδο. Να σημειωθεί πως πέραν της αμιγώς ηλεκτρικής EQS θα υπάρχουν αρκετές plug-in υβριδικές εκδόσεις με ηλεκτρική αυτονομία περί τα 100 χιλιόμετρα.
Όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τη νέα S-Class θα ανακοινωθούν στις 15:00 ώρα Ελλάδος όπου και έχει προγραμματιστεί το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου. Μείνετε συντονισμένοι...
Α ξ ε π έ ρ α σ τ η .
Η βασίλισσα της αυτοκίνησης επιβιώνει για ακόμα μια φορά, γιατί ήταν, είναι, και θα είναι, η μόνη που θα κάθεται στον απόλυτο θρόνο.
(Κορυφαία αυτοκίνητα στην κατηγορία υπάρχουν, καθώς κ ειδικές εκδόσεις που «ζαλίζουν» με την τεχνολογία κ πολυτέλεια που προσφέρουν. Το απόλυτο όμως το αγγίζει η βασίλισσα «S» εκ Στουτγκάρδης και μόνον αυτή)
Λάτρης της σειράς s από w140. Εξωτερικά πιστεύω από τις φωτογραφίες είναι η πιο άσχημη s αναλόγως των εποχών. Επίσης και εσωτερικά δεν μπορώ να πω ότι έχει το κύρος της s. Όταν την δω από κοντά θα έχω πιο καλή άποψη.
Α ξ ε π έ ρ α σ τ η . Η βασίλισσα της αυτοκίνησης επιβιώνει για ακόμα μια φορά, γιατί ήταν, είναι, και θα είναι, η μόνη που θα κάθεται στον απόλυτο θρόνο. (Κορυφαία αυτοκίνητα στην κατηγορία υπάρχουν, καθώς κ ειδικές εκδόσεις που «ζαλίζουν» με την τεχνολογία κ πολυτέλεια που προσφέρουν. Το απόλυτο όμως το αγγίζει η βασίλισσα «S» εκ Στουτγκάρδης και μόνον αυτή)
Λάτρης της σειράς s από w140. Εξωτερικά πιστεύω από τις φωτογραφίες είναι η πιο άσχημη s αναλόγως των εποχών. Επίσης και εσωτερικά δεν μπορώ να πω ότι έχει το κύρος της s. Όταν την δω από κοντά θα έχω πιο καλή άποψη.