6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μικρές αισθητικές διαφορές για την 5άρα, αλλά ριζικές αλλαγές στους κινητήρες. Το 48V ήπια υβριδικό σύστημα περνά σε όλη τη γκάμα δίνοντας 11 άλογα boost στα σύνολα ισχύος από 184 έως και 530 ίππων.
BMW Σειρά 5
1.732.100 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Οι Βαυαροί ανανέωσαν την Σειρά 5 θέλοντας να την κρατήσουν ανταγωνιστική σε μια πολύ σημαντική για αυτούς κατηγορία, τα premium οικογενειακά σεντάν, απέναντι σε παραδοσιακούς αντιπάλους όπως η Mercedes E-Class.
Η BMW δεν προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στην εμφάνιση της 5άρας καθώς, όπως βλέπουμε, εξοπλίζεται τώρα με νέας σχεδίασης φανάρια και νέα LED φώτα ημέρας, μεγαλύτερη γρίλια και πίσω, με διαφορετικού σχήματος φωτιστικά σώματα. Πιο σπορ είναι οι προφυλακτήρες ειδικά στο πακέτο M Sport που λαμβάνει επίσης μεγαλύτερους αεραγωγούς, αεροτομή και νέο διαχύτη στο πίσω μέρος.
Μικρής έκτασης είναι επίσης οι επεμβάσεις στην καμπίνα με το σύστημα ψυχαγωγίας iDrive 7ης γενιάς να συνδυάζεται τώρα είτε με οθόνη 10,3 ιντσών ως στάνταρ είτε με οθόνη 12,3 ιντσών προαιρετικά. Επίσης, η ανανεωμένη 5άρα μπορεί να εξοπλιστεί πλέον με ηλεκτρικά M καθίσματα που μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμα μόνο στην M5.
Η μεγαλύτερη προσοχή πέφτει πάνω στην παλέτα των μηχανικών συνόλων καθώς η BMW αποφάσισε να εγκαταστήσει το 48V ηλεκτρικό σύστημα που προσφέρει καλύτερες επιδόσεις (δίνει boost 11 άλογα χρησιμοποιώντας την ενέργεια που ανακτάται όταν ο οδηγός σταματάει να πατάει γκάζι), καλύτερη οικονομία καυσίμου και περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση σε όλες τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες 5άρες με 4κύλινδρους ή με 6κύλινδρους κινητήρες. Η βασική 520i αποδίδει 184 άλογα και 290 Nm ροπής, η 530I 252 άλογα και 350 Nm ροπής, η 540i αποδίδει 333 άλογα και 450 Nm ροπής ενώ η κορυφαία M550i xDrive με τον twin-turbo V8 των 4,4 λίτρων έχει ισχύ 530 άλογα και 750 Nm ροπής.
Στο πετρέλαιο, η πρώτη επιλογή αφορά την 520d στην οποία ο 2λιτρος κινητήρας αποδίδει 190 άλογα και 400 Nm, η 530d αποδίδει 286 άλογα και η 540d xDrive με το 3λιτρο προσφέρει 340 άλογα και 700 Nm ροπής. Η παλέτα περιλαμβάνει επίσης δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, όπου η πρώτη (530e για σεντάν και Touring) από τις δύο αποτελείται από έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα και ένας ηλεκτροκινητήρας συνδυαστικής ισχύος 292 ίππων και 420 Nm ροπής ενώ η δεύτερη 545e από έναν 3λιτρο 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 394 άλογα και 600 Nm ροπής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η BMW δεν προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στην εμφάνιση της 5άρας καθώς, όπως βλέπουμε, εξοπλίζεται τώρα με νέας σχεδίασης φανάρια και νέα LED φώτα ημέρας, μεγαλύτερη γρίλια και πίσω, με διαφορετικού σχήματος φωτιστικά σώματα. Πιο σπορ είναι οι προφυλακτήρες ειδικά στο πακέτο M Sport που λαμβάνει επίσης μεγαλύτερους αεραγωγούς, αεροτομή και νέο διαχύτη στο πίσω μέρος.
Μικρής έκτασης είναι επίσης οι επεμβάσεις στην καμπίνα με το σύστημα ψυχαγωγίας iDrive 7ης γενιάς να συνδυάζεται τώρα είτε με οθόνη 10,3 ιντσών ως στάνταρ είτε με οθόνη 12,3 ιντσών προαιρετικά. Επίσης, η ανανεωμένη 5άρα μπορεί να εξοπλιστεί πλέον με ηλεκτρικά M καθίσματα που μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμα μόνο στην M5.
Η μεγαλύτερη προσοχή πέφτει πάνω στην παλέτα των μηχανικών συνόλων καθώς η BMW αποφάσισε να εγκαταστήσει το 48V ηλεκτρικό σύστημα που προσφέρει καλύτερες επιδόσεις (δίνει boost 11 άλογα χρησιμοποιώντας την ενέργεια που ανακτάται όταν ο οδηγός σταματάει να πατάει γκάζι), καλύτερη οικονομία καυσίμου και περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση σε όλες τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες 5άρες με 4κύλινδρους ή με 6κύλινδρους κινητήρες. Η βασική 520i αποδίδει 184 άλογα και 290 Nm ροπής, η 530I 252 άλογα και 350 Nm ροπής, η 540i αποδίδει 333 άλογα και 450 Nm ροπής ενώ η κορυφαία M550i xDrive με τον twin-turbo V8 των 4,4 λίτρων έχει ισχύ 530 άλογα και 750 Nm ροπής.
Στο πετρέλαιο, η πρώτη επιλογή αφορά την 520d στην οποία ο 2λιτρος κινητήρας αποδίδει 190 άλογα και 400 Nm, η 530d αποδίδει 286 άλογα και η 540d xDrive με το 3λιτρο προσφέρει 340 άλογα και 700 Nm ροπής. Η παλέτα περιλαμβάνει επίσης δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, όπου η πρώτη (530e για σεντάν και Touring) από τις δύο αποτελείται από έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα και ένας ηλεκτροκινητήρας συνδυαστικής ισχύος 292 ίππων και 420 Nm ροπής ενώ η δεύτερη 545e από έναν 3λιτρο 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 394 άλογα και 600 Nm ροπής.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.