8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Εμφανισιακά θέλει να μας θυμίσει την GS και είναι λίγο επιβατικό, λίγο SUV και λίγο Coupe. Η ανάρτηση φέρει τα πατενταρισμένα Progressive Hydralic Cushios και υπόσχεται να σε έχει στον... αφρό. Πρώτη φορά και ως ηλεκτρικό, με ίδιες μπαταρίες και τεχνολογία με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά του PSA Group. Στην Ελλάδα στα τέλη του 2020.
Citroen C4 & ë-C4
1.732.051 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Citroen C4 επέστρεψε με ριζικές αλλαγές στο ντιζάιν, μεγαλύτερο σε διαστάσεις και χώρους, πληρέστερο από ποτέ σε τεχνολογία και έχοντας για πρώτη φορά στη γκάμα του μία ηλεκτρική έκδοση, που πλαισιώνει τις πέντε επιλογές σε βενζίνη και diesel. Το μικρομεσαίο χάτσμπακ της γαλλικής φίρμας επιστρέφει στη γκάμα μετά από απουσία περίπου ενάμιση έτους, χρόνος που τη θέση του είχε πάρει το C4 Cactus.Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, το νέο C4 άλλαξε πλήρως εμφάνιση υιοθετώντας τα νεότερο σχεδιαστικά πρότυπα της γαλλικής εταιρείας, ενώ παράλληλα μεγάλωσε προς όλες τις κατευθύνσεις, υποσχόμενο μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Στο πεδίο των διαστάσεων, το νέο C4 έχει μήκος 4.360 χλστ. (+31 χλστ.), πλάτος 1.800 χλστ. (+11 χλστ.) και ύψος 1.525 χλστ. (+27 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 62 ολόκληρα χλστ. και πλέον ορίζεται στα 2.670 χλστ., κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Στους χώρους προσθέστε τα 380 λτ. του πορτ-μπαγκάζ, με δάπεδο δύο θέσεων, που το τοποθετούν στον μέσο όρο της κλάσης, αλλά και 16 αποθηκευτικούς χώρους με συνολικό όγκο 39 λίτρων στην καμπίνα. Παρά το ότι θεωρείται κλασικό χάτσμπακ, το νέο C4 διαθέτει 156 χλστ. απόσταση από το έδαφος, που σε συνδυασμό με τους κοντούς πρόβολους, δίνουν μία crossover υπόσταση στο μοντέλο.
Αισθητικά, οι Γάλλοι χρησιμοποιούν μερικά από το χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα στο νέο C4, όπως τα Airbumps, τις δύο στρώσεις φωτιστικών σωμάτων Citroën LED Vision μπροστά και το χρωμιωμένο σήμα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Από LED αποτελούνται και τα φώτα ομίχλης, τα οποία συνδυάζονται με πολύχρωμα ένθετα και πλαισιώνουν τους αεραγωγούς του νέου προφυλακτήρα. Το σχεδιαστικό προφίλ έχει «ρευστές» γραμμές και έντονες καμπύλες με το αισθητικό παζλ να συμπληρώνεται από τις ζάντες αλουμινίου έως και 18 ιντσών, ενώ η έκπληξη γίνεται στο πίσω μέρος, εκεί που η οροφή παίρνει μια αισθητή κλίση χαρίζοντας coupe στιλ στο γαλλικό χάτσμπακ. Κοιτώντας το πίσω μέρος παρατηρεί κανείς την ενσωματωμένη αεροτομή, που δίνει μία σπορτίφ νότα, καθώς επίσης και τα νέα φώτα που ενώνονται μέσω μίας φάσας που διατρέχει σε πλάτος το C4. Σημειώστε πως, η ελαφρώς κεκλιμένη οροφή με τα 3 πλευρικά παράθυρα αποτελούν παραπομπή στο εμβληματικό Citroën GS, ενώ το γαλλικό μικρομεσαίο προσφέρεται σε 7 χρώματα αμαξώματος και 5 χρωματικά πακέτα.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου Citroen C4 παρατηρεί κανείς ένα μίνιμαλ και μοντέρνο μοτίβο με μία διάταξη δύο επιπέδων, στην οποία ξεχωρίζει η κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάτω από την οποία εδρεύουν οι κεντρικοί αεραγωγοί, τα μαλακά υλικά στο πάνω μέρος του ταμπλό και τα πάνελ των θυρών, καθώς επίσης και το Head-Up Display μπροστά και πάνω από την οθόνη που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων. Επιπλέον, οι επιβάτες κάθονται στα αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort, ανάμεσα από τα οποία βρίσκεται η κεντρική κονσόλα με την θήκη για ασύρματη φόρτιση. Συμβαδίζοντας με την εποχή το C4 έχει όλες τις hi-tech δυνατότητες διασυνδεσιμότητας, 6 στον αριθμό, μεταξύ των οποίων θύρες USB Type-A και Type-C, Bluetooth, Apple CarPlay, Android Auto κ.ά.. Επιπρόσθετα, υπάρχει και το ConnectedCAM, ένα ανεξάρτητο σύστημα κάμερας ενσωματωμένο στο κάτω μέρος του εσωτερικού καθρέφτη που λειτουργεί σαν dashcam, δηλαδή μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες ή βίντεο μπροστά από το αυτοκίνητο και να αποθηκεύσει τα δεδομένα στην κάρτα μνήμης 16GB (αποθηκεύει αυτόματα την εικόνα σε περίπτωση ατυχήματος).
Στο πεδίο των κινητήρων τώρα, το μεγάλο νέο για το νέο C4 είναι η ύπαρξη αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης. Μιλάμε για τον γνώριμο, από το ομόσταβλα ηλεκτρικά μοντέλα του γαλλικού Ομίλου, ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη απόδοση 136 ίππων και 260 Nm ροπής, που επιτρέπουν στο ë-C4 να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. στο οδηγικό mode Sport (υπάρχουν 3 προφίλ: Eco, Normal και Sport). Σε ό,τι έχει να κάνει με την αυτονομία, το γαλλικό στρατόπεδο υπόσχεται 350 χλμ. Το κινητήριο σύνολο συνεργάζεται με ένα πακέτο μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 50 kWh με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ., που σε ταχυφορτιστή μπορεί να φορτίσει στο 80% μέσα σε 30 λεπτά (πλήρης φόρτιση με wallbox σε 7,5 ώρες). Παράλληλα, υπάρχουν και οι πιο συμβατικές λύσεις θερμικών κινητήρων βενζίνης και diesel. Τρεις επιλογές στη βενζίνη με τον 1,2 PureTech σε τρεις εκδόσεις ισχύος με 100, 130 και 155 ίππους, αντίστοιχα, και δύο στο diesel με τον 1,5 BlueHDi με 110 και 130 ίππους. Για τη μετάδοση με 6άρι μηχανικό κιβώτιο προσφέρονται ο 100άρης και ο 130άρης στην βενζίνη και ο diesel των 110 ίππων, ενώ οι υπόλοιποι συνεργάζονται με το EAT8 αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (προαιρετικά με ΕΑΤ7 και ο 1,2 PureTech 130 PS).
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφερθεί πως τα νέα C4 και ë-C4 είναι εξοπλισμένα από τη βασική τους κιόλας έκδοση, με την ανάρτηση που χρησιμοποιεί τα Progressive Hydraulic Cushions, ενώ μακρά είναι η λίστα με τις τεχνολογίες που αφορούν στην άνεση και την ασφάλεια: αυτόματο φρενάρισμα, ειδοποίηση κινδύνου σύγκρουσης, σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων, adaptive cruise control, Highway Driver Assist (ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2) κ.ά..
Το νέο C4 θα λανσαριστεί εμπορικά στην Ελλάδα στα τέλη του 2020 ή στις αρχές του 2021.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.