10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για την Dacia με αυτό το μοντέλο. Το νέο Sandero πατάει στην πλατφόρμα του νέου Renault Clio, δανείζεται τους κινητήρες του, και εμφανισιακά αρέσει. Από τα λίγα μοντέλα που βγαίνουν σε LPG. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 328 λίτρα. Στην Ελλάδα αναμένεται την άνοιξη του 2021.
Dacia Sandero & Sandero Stepway
1.732.079 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Το Sandero, το best seller μοντέλο της Dacia στην Ευρώπη με περισσότερες από 2,1 εκατομμύρια πωλήσεις από το 2017 έως και σήμερα περνά στη νέα, τρίτη του γενιά έχοντας ανανεωμένο ντιζάιν, πιο πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, ενώ παράλληλα είναι πιο πρακτικό, άνετο και ευρύχωρο. Στο πλευρό του στέκεται και το Logan, η σεντάν εκδοχή του μοντέλου που απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ακόμα περισσότερους χώρους.
Αισθητικά, η τριπλέτα των μοντέλων της Dacia έχει αλλάζει σε μεγάλο βαθμό προσέγγιση υιοθετώντας ένα πιο μοντέρνο στιλ και παρόλο που τα τρία μοντέλα διατηρούν λίγο-πολύ ίδιες τις εξωτερικές διαστάσεις, δείχνουν πιο φαρδιά και αποπνέουν μεγαλύτερο δυναμισμό. Στον εμπρόσθιο πρόβολο ξεχωρίζουν οι στάνταρ, νέοι, LED προβολείς με σχέδιο Y στο εσωτερικό τους που η εταιρεία υπόσχεται ότι φωτίζουν έως και 110 μέτρα μακρύτερα και 24 μέτρα φαρδύτερα σε σχέση με τον προκάτοχο, οι νέες γρίλιες και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες ανάλογα με την έκδοση. Το Sandero Stepway έχει ένα πιο περιπετειώδες look, όπως αρμόζει άλλωστε στον Crossover χαρακτήρα του μοντέλου, με ένα από τα στοιχεία που που ξεχωρίζουν να είναι η ποδιά σε ασημί φινίρισμα ως μέρος των προστατευτικών που περικυκλώνουν χαμηλά το αμάξωμα. Από εκεί και πέρα, παρατηρούνται έντονες καμπύλες και μυώδεις γραμμές στο καπό και τους ώμους εμπρός και πίσω, ενώ όσον αφορά στο Sandero Stepway στο πλάι ξεχωρίζουν και τα μαύρα πλαστικά χαμηλά στις πόρτες. Η οροφή έχει κατέβει 10 χλστ. χαμηλότερα σε σχέση με τον προκάτοχο και το παρμπρίζ είναι πιο έντονα κεκλιμένο, παρόλο που η απόσταση των 133 χλστ. από το έδαφος (174 χλστ. για το Sandero Stepway) έχει μείνει απαράλλακτη. Πίσω οι γραμμές θυμίζουν μέχρις ένα βαθμό το VW Polo, με τα νέα φώτα -εξίσου Y σχεδίασης- να κλέβουν την παράσταση. Σημειώστε πως, στην Crossover εκδοχή του Sandero υπάρχουν μπάρες οροφής, που δεν είναι μόνο εικαστική παρέμβαση, αλλά μπορούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να μετατραπούν σε σχάρα ικανή για μεταφορά φορτίου έως και 80 κιλών.
Στο μηχανικό σκέλος, τα τρία μοντέλα βασίζονται στην πλατφόρμα CMF της «μαμάς» Renault, υποσχόμενα μεγαλύτερη ακαμψία με μικρότερο βάρος. Στις διαστάσεις τώρα το Sandero μετρά μήκος 4.088 χλστ., πλάτος 1.848 χλστ. και ύψος 1.499 χλστ., το Sandero Stepway έχει 4.099 χλστ. μήκος, ίδιο πλάτος και αυξημένο ύψος 1.535 χλστ. και, τέλος, το Logan διθέτει μήκος 4.396 χλστ., ίδιο πλάτος και 1.501 χλστ. ύψος. Στους χώρους, τα Sandero και Sandero Stepway προσφέρουν χώρο αποσκευών 328 λτ. ενώ το Logan μπορεί να φιλοξενήσει 528 λίτρα, που αντιστοιχεί σε αύξηση 18 λίτρων σε σχέση με τον προκάτοχο, ενώ διαθέτει και ένα έξυπνο σύστημα διαμόρφωσης του πορτ-μπαγκάζ με τέσσερα μετακινούμενα πάνελ.
Μεγάλης έκτασης αλλαγές παρατηρούνται στην καμπίνα των Sandero, Sandero Stepway και Logan, εκεί που η Dacia έχει προχωρήσει σε αναβαθμίσεις σε όλα τα επίπεδα. Αρχικά, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πιο κοντός και υπάρχουν οι γνωστές ρυθμίσεις στο κάθισμα του οδηγού και το τιμόνι για να βρει κανείς τη σωστή θέση οδήγησης. Έπειτα, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι υπόσχεται έως και 36% λιγότερη προσπάθεια από τον οδηγό στις μανούβρες ενώ σε εργονομική θέση βρίσκονται και τα χειριστήρια για τις βασικές λειτουργίες. Η Dacia δίνει τρεις επιλογές στο infotainment: Media Control, Media Display, Media Nav. Στην πρώτη περίπτωση, κυρίαρχο ρόλο παίζει το smartphone που τοποθετείται σε μία κατάλληλη βάση και αναλαμβάνει χρέη φορητού συστήματος infotainment. Σε δεύτερο επίπεδο, το Media Display, μία οθόνη αφής 8 ιντσών με ελαφρά κλίση προς τον οδηγό δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό για τον χειρισμό του συστήματος infotainment με όλες τις σύγχρονες λειτουργίας διασυνδεσιμότητας (Bluetooth, USB, Apple CarPlay, Android Auto κ.λπ.). Τρίτος σταθμός το πλουσιότερο Media Nav που περιλαμβάνει επιπλέον του Media Display και σύστημα πλοήγησης μαζί με ηχοσύστημα με περισσότερα από 6 ηχεία.
Η τεχνολογική αναβάθμιση των μοντέλων της Dacia δε σταματά εδώ, καθώς διαθέτουν μία πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ειδοποίηση τυφλού σημείου, hill assist, υποβοήση παρκαρίσματος κ.ά.
Κλείνουμε με τη γκάμα των κινητήρων της τριπλέτας της Dacia, που αριθμεί σε πρώτη φάση τρια μηχανικά σύνολα βενζίνης και διπλού καυσίμου με υγραέριο, όλα εφοδιαμένα με start/stop. Εισαγωγικός κιντητήρας για τα Sandero και Logan είναι ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης SCe με απόδοση 65 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ στο επόμενο σκαλοπάτι συναντούμε τον ίδιο κινητήρα στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση με ισχύ 90 ίππων, ο οποίος προσφέρεται με 6άρι μηχανικό και CVT αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Τέλος, υπάρχει η λύση διπλού καυσίμου (βενζίνη και υγραέριο) με τον ίδιο κινητήρα 1,0 λτ. που αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Τα νέα Dacia Sandero και Sandero Stepway θα έρθει στην Ελλάδα μέσα στο πρώτο τρίμηνο του νέου έτους, ενώ το Logan θα προσφερθεί σε άλλες βαλκανικές αγορές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αισθητικά, η τριπλέτα των μοντέλων της Dacia έχει αλλάζει σε μεγάλο βαθμό προσέγγιση υιοθετώντας ένα πιο μοντέρνο στιλ και παρόλο που τα τρία μοντέλα διατηρούν λίγο-πολύ ίδιες τις εξωτερικές διαστάσεις, δείχνουν πιο φαρδιά και αποπνέουν μεγαλύτερο δυναμισμό. Στον εμπρόσθιο πρόβολο ξεχωρίζουν οι στάνταρ, νέοι, LED προβολείς με σχέδιο Y στο εσωτερικό τους που η εταιρεία υπόσχεται ότι φωτίζουν έως και 110 μέτρα μακρύτερα και 24 μέτρα φαρδύτερα σε σχέση με τον προκάτοχο, οι νέες γρίλιες και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες ανάλογα με την έκδοση. Το Sandero Stepway έχει ένα πιο περιπετειώδες look, όπως αρμόζει άλλωστε στον Crossover χαρακτήρα του μοντέλου, με ένα από τα στοιχεία που που ξεχωρίζουν να είναι η ποδιά σε ασημί φινίρισμα ως μέρος των προστατευτικών που περικυκλώνουν χαμηλά το αμάξωμα. Από εκεί και πέρα, παρατηρούνται έντονες καμπύλες και μυώδεις γραμμές στο καπό και τους ώμους εμπρός και πίσω, ενώ όσον αφορά στο Sandero Stepway στο πλάι ξεχωρίζουν και τα μαύρα πλαστικά χαμηλά στις πόρτες. Η οροφή έχει κατέβει 10 χλστ. χαμηλότερα σε σχέση με τον προκάτοχο και το παρμπρίζ είναι πιο έντονα κεκλιμένο, παρόλο που η απόσταση των 133 χλστ. από το έδαφος (174 χλστ. για το Sandero Stepway) έχει μείνει απαράλλακτη. Πίσω οι γραμμές θυμίζουν μέχρις ένα βαθμό το VW Polo, με τα νέα φώτα -εξίσου Y σχεδίασης- να κλέβουν την παράσταση. Σημειώστε πως, στην Crossover εκδοχή του Sandero υπάρχουν μπάρες οροφής, που δεν είναι μόνο εικαστική παρέμβαση, αλλά μπορούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να μετατραπούν σε σχάρα ικανή για μεταφορά φορτίου έως και 80 κιλών.
Στο μηχανικό σκέλος, τα τρία μοντέλα βασίζονται στην πλατφόρμα CMF της «μαμάς» Renault, υποσχόμενα μεγαλύτερη ακαμψία με μικρότερο βάρος. Στις διαστάσεις τώρα το Sandero μετρά μήκος 4.088 χλστ., πλάτος 1.848 χλστ. και ύψος 1.499 χλστ., το Sandero Stepway έχει 4.099 χλστ. μήκος, ίδιο πλάτος και αυξημένο ύψος 1.535 χλστ. και, τέλος, το Logan διθέτει μήκος 4.396 χλστ., ίδιο πλάτος και 1.501 χλστ. ύψος. Στους χώρους, τα Sandero και Sandero Stepway προσφέρουν χώρο αποσκευών 328 λτ. ενώ το Logan μπορεί να φιλοξενήσει 528 λίτρα, που αντιστοιχεί σε αύξηση 18 λίτρων σε σχέση με τον προκάτοχο, ενώ διαθέτει και ένα έξυπνο σύστημα διαμόρφωσης του πορτ-μπαγκάζ με τέσσερα μετακινούμενα πάνελ.
Μεγάλης έκτασης αλλαγές παρατηρούνται στην καμπίνα των Sandero, Sandero Stepway και Logan, εκεί που η Dacia έχει προχωρήσει σε αναβαθμίσεις σε όλα τα επίπεδα. Αρχικά, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πιο κοντός και υπάρχουν οι γνωστές ρυθμίσεις στο κάθισμα του οδηγού και το τιμόνι για να βρει κανείς τη σωστή θέση οδήγησης. Έπειτα, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι υπόσχεται έως και 36% λιγότερη προσπάθεια από τον οδηγό στις μανούβρες ενώ σε εργονομική θέση βρίσκονται και τα χειριστήρια για τις βασικές λειτουργίες. Η Dacia δίνει τρεις επιλογές στο infotainment: Media Control, Media Display, Media Nav. Στην πρώτη περίπτωση, κυρίαρχο ρόλο παίζει το smartphone που τοποθετείται σε μία κατάλληλη βάση και αναλαμβάνει χρέη φορητού συστήματος infotainment. Σε δεύτερο επίπεδο, το Media Display, μία οθόνη αφής 8 ιντσών με ελαφρά κλίση προς τον οδηγό δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό για τον χειρισμό του συστήματος infotainment με όλες τις σύγχρονες λειτουργίας διασυνδεσιμότητας (Bluetooth, USB, Apple CarPlay, Android Auto κ.λπ.). Τρίτος σταθμός το πλουσιότερο Media Nav που περιλαμβάνει επιπλέον του Media Display και σύστημα πλοήγησης μαζί με ηχοσύστημα με περισσότερα από 6 ηχεία.
Η τεχνολογική αναβάθμιση των μοντέλων της Dacia δε σταματά εδώ, καθώς διαθέτουν μία πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ειδοποίηση τυφλού σημείου, hill assist, υποβοήση παρκαρίσματος κ.ά.
Κλείνουμε με τη γκάμα των κινητήρων της τριπλέτας της Dacia, που αριθμεί σε πρώτη φάση τρια μηχανικά σύνολα βενζίνης και διπλού καυσίμου με υγραέριο, όλα εφοδιαμένα με start/stop. Εισαγωγικός κιντητήρας για τα Sandero και Logan είναι ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης SCe με απόδοση 65 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ στο επόμενο σκαλοπάτι συναντούμε τον ίδιο κινητήρα στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση με ισχύ 90 ίππων, ο οποίος προσφέρεται με 6άρι μηχανικό και CVT αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Τέλος, υπάρχει η λύση διπλού καυσίμου (βενζίνη και υγραέριο) με τον ίδιο κινητήρα 1,0 λτ. που αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Τα νέα Dacia Sandero και Sandero Stepway θα έρθει στην Ελλάδα μέσα στο πρώτο τρίμηνο του νέου έτους, ενώ το Logan θα προσφερθεί σε άλλες βαλκανικές αγορές.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.