5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ηλεκτρικό Fiat 500","Το εμβληματικό 500 επέλεξε η Fiat να λανσάρει ως το πρώτο το της ηλεκτρικό μοντέλο. Το ρετρομοντέρνο ιταλικό μίνι χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό κινητήρα 118 ίππων, συνδυασμένο με πακέτο μπαταριών 42 kWh. Η αυτονομία κίνησης ανακοινώνεται στα 320 χλμ., με το χρόνο φόρτισης για το 80% να είναι 35 λεπτά σε ταχυφορτιστή.
Ηλεκτρικό Fiat 500
1.732.230 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Η νέα πρόταση της ιταλικής μάρκας για κίνηση χωρίς εκπομπές ρύπων προσφέρεται σε δύο αμαξώματα, hatchback και cabrio, και σε τρεις χρωματισμούς: το Ocean Green (πέρλα), με έμπνευση από τη θάλασσα, το Mineral Grey (μεταλλικό), με έμπνευση από τη γη και το Celestial Blue (τριών επιστρώσεων), με έμπνευση από τον ουρανό.
Το λιλιπούτειο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Fiat διατηρεί τη ρετρό σχεδιαστική του ταυτότητα, έχοντας ωστόσο μερικές πινελιές που το διαχωρίζουν από την υπόλοιπη γκάμα. Κυρίαρχα χαρακτηριστικά του νέου ηλεκτρικού 500 στη συλλεκτική έκδοση la Prima hatchback αποτελούν η σταθερή, γυάλινη, πανοραμική οροφή, τα νέα LED φώτα εμπρός και πίσω, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με το «500» να δεσπόζει στο κέντρο της μάσκας και οι πιο απλές, ντιζαϊνάτες γραμμές στο σύνολο του αμαξώματος. Έπειτα, μεγάλες διαφορές παρατηρούνται στην καμπίνα, εκεί που το flat-bottomed πολυλειτουργικό τιμόνι έχει πλέον δύο ακτίνες και ψηλά στο κέντρο του ταμπλό εδρεύει μία wide οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τις βασικές ενδείξεις που απεικονίζονται μέσω της οθόνης 7 ιντσών του πίνακα οργάνων.
Στο τεχνικό κομμμάτι, ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 118 ίππους (87 kW) και αντλεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 42 kWh που δίνουν αυτονομία έως 320 χλμ.(WLTP). Για τη βελτιστοποίηση του χρόνου φόρτισης, το ηλεκτρικό 500 εφοδιάζεται με ένα σύστημα ταχυ-φόρτισης 85 kW, ικανό να «γεμίσει» τις μπαταρίες σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Όπως και στην περίπτωση του cabrio, έτσι και στο hatchback η έκδοση «la Prima» του νέου ηλεκτρικού 500 προσφέρεται με το σύστημα easyWallbox, το οποίο συνδέεται με το οικιακό δίκτυο μέσω απλής πρίζας. Το σύστημα συνοδεύεται από καλώδιο τύπου «Mode 3» που επιτρέπει τη φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο φορτιστή με ισχύ φόρτισης έως 11kW επιταχύοντας τη διαδικασία φόρτισης. Όσον αφορά στις επιδόσεις του ηλεκτρικού 500, προσφέρει τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα (με περιοριστή ταχύτητας) και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9 δλ..
Κλείνοντας, το μίνι ιταλικό ηλεκτρικό που θα κατασκευάζεται στο ιστορικό εργοστάσιο του Μιραφιόρι είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά (αρχικά στην έκδοση la prima) με τις τιμές να ξεκινούν κάτω από τις τριάντα χιλιάδες ευρώ, συνυπολογίζοντας την κρατική επιδότηση και το όφελος απόσυρσης. Πιο συγκεκριμένα, το hatchback κοστίζει από 30.482 ευρώ με την κρατική επιδότηση (35.177 ευρώ χωρίς επιδότηση) και το cabrio από 33.026 ευρώ (38.177 ευρώ χωρίς επιδότηση). Στον στάνταρ εξοπλισμό προσφέρονται μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, γυάλινη οροφή, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, infotainment R1H με έγχρωμη οθόνης αφής 10,25 ιντσών και πλογήση (Apple CarPlay και Android Auto), ασύρματη φόρτιση smartphone, κάμερα οπισθοπορείας κ.ά.
Σύντομα, ωστόσο, θα ανακοινωθούν και οι τιμές των υπολοίπων εξοπλιστικών εκδόσεων του μοντέλου. Μάλιστα, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας η ελληνική αντιπροσωπεία είναι σε διαπραγματεύσεις για μια πολύ δελεαστική τιμή, η οποία μετά τις επιδοτήσεις θα είναι κοντά στα 20.000 ευρώ (!). Μία τιμή πολύ καλή σε κάθε περίπτωση αφού πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοντέλο με αυτονομία στα 320 χιλιόμετρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το λιλιπούτειο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Fiat διατηρεί τη ρετρό σχεδιαστική του ταυτότητα, έχοντας ωστόσο μερικές πινελιές που το διαχωρίζουν από την υπόλοιπη γκάμα. Κυρίαρχα χαρακτηριστικά του νέου ηλεκτρικού 500 στη συλλεκτική έκδοση la Prima hatchback αποτελούν η σταθερή, γυάλινη, πανοραμική οροφή, τα νέα LED φώτα εμπρός και πίσω, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με το «500» να δεσπόζει στο κέντρο της μάσκας και οι πιο απλές, ντιζαϊνάτες γραμμές στο σύνολο του αμαξώματος. Έπειτα, μεγάλες διαφορές παρατηρούνται στην καμπίνα, εκεί που το flat-bottomed πολυλειτουργικό τιμόνι έχει πλέον δύο ακτίνες και ψηλά στο κέντρο του ταμπλό εδρεύει μία wide οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τις βασικές ενδείξεις που απεικονίζονται μέσω της οθόνης 7 ιντσών του πίνακα οργάνων.
Στο τεχνικό κομμμάτι, ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 118 ίππους (87 kW) και αντλεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 42 kWh που δίνουν αυτονομία έως 320 χλμ.(WLTP). Για τη βελτιστοποίηση του χρόνου φόρτισης, το ηλεκτρικό 500 εφοδιάζεται με ένα σύστημα ταχυ-φόρτισης 85 kW, ικανό να «γεμίσει» τις μπαταρίες σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Όπως και στην περίπτωση του cabrio, έτσι και στο hatchback η έκδοση «la Prima» του νέου ηλεκτρικού 500 προσφέρεται με το σύστημα easyWallbox, το οποίο συνδέεται με το οικιακό δίκτυο μέσω απλής πρίζας. Το σύστημα συνοδεύεται από καλώδιο τύπου «Mode 3» που επιτρέπει τη φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο φορτιστή με ισχύ φόρτισης έως 11kW επιταχύοντας τη διαδικασία φόρτισης. Όσον αφορά στις επιδόσεις του ηλεκτρικού 500, προσφέρει τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα (με περιοριστή ταχύτητας) και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9 δλ..
Κλείνοντας, το μίνι ιταλικό ηλεκτρικό που θα κατασκευάζεται στο ιστορικό εργοστάσιο του Μιραφιόρι είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά (αρχικά στην έκδοση la prima) με τις τιμές να ξεκινούν κάτω από τις τριάντα χιλιάδες ευρώ, συνυπολογίζοντας την κρατική επιδότηση και το όφελος απόσυρσης. Πιο συγκεκριμένα, το hatchback κοστίζει από 30.482 ευρώ με την κρατική επιδότηση (35.177 ευρώ χωρίς επιδότηση) και το cabrio από 33.026 ευρώ (38.177 ευρώ χωρίς επιδότηση). Στον στάνταρ εξοπλισμό προσφέρονται μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, γυάλινη οροφή, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, infotainment R1H με έγχρωμη οθόνης αφής 10,25 ιντσών και πλογήση (Apple CarPlay και Android Auto), ασύρματη φόρτιση smartphone, κάμερα οπισθοπορείας κ.ά.
Σύντομα, ωστόσο, θα ανακοινωθούν και οι τιμές των υπολοίπων εξοπλιστικών εκδόσεων του μοντέλου. Μάλιστα, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας η ελληνική αντιπροσωπεία είναι σε διαπραγματεύσεις για μια πολύ δελεαστική τιμή, η οποία μετά τις επιδοτήσεις θα είναι κοντά στα 20.000 ευρώ (!). Μία τιμή πολύ καλή σε κάθε περίπτωση αφού πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοντέλο με αυτονομία στα 320 χιλιόμετρα.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.