6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Hyundai Tucson έρχεται με επαναστατικό σχεδιασμό, παραμετρικά κρυφά φώτα, αλλά και μία πλήρη γκάμα από υβριδικές επιλογές συστημάτων κίνησης. Αχανείς χώροι, τεράστιο χώρος αποσκευών και πλήρης ψηφιοποίηση για την καμπίνα για το εντελώς νέο, 4ης γενιάς Hyundai Τucson που έρχεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2021.
Hyundai Tucson
1.732.042 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Το νέο Hyundai Tucson παρουσιάστηκε με νέο επαναστατικό σχεδιασμό, αλλά και μία πλήρη γκάμα από υβριδικές επιλογές συστημάτων κίνησης. Ξεκινώντας από τον εξωτερικό σχεδιασμό της 3ης γενιάς του Tucson που θα κατασκευαστεί στην Ευρώπη και 4ης συνολικά, το κορεατικό SUV είναι κάτι περισσότερο από εμφανές πως ξεχωρίζει από όλα τα προηγούμενα μοντέλα. Αιτία για αυτό είναι το νέο σχεδιαστικό μοτίβο εν ονόματι «Parametric Dynamics design», με προεξάρχον στοιχείο την εντυπωσιακή μάσκα που φέρει μία σειρά τραπεζοειδών στοιχείων. Ακόμα πιο εντυπωσιακά είναι τα φώτα ημέρας που ενσωματώνονται στις δύο άκρες της μάσκας, ενώ επιπλέον φωτιστικά σώματα έχουν τοποθετηθεί στα ανοίγματα που βρίσκονται χαμηλότερα στα άκρα του προφυλακτήρα.
Περνώντας στο πλάι, κατά μήκος των πλευρών, υπάρχει χρώμιο που ακολουθεί τη γραμμή οροφής και παίρνει το σχήμα της πίσω κολόνας, ενώ οι τροχοί 17, 18 ή 19 ιντσών διαθέτουν περίπλοκο και ασύμμετρο σχεδιασμό. Στο πίσω μέρος μία κόκκινη LED μπάρα διέπει το αμάξωμα σε όλο το πλάτος, «σκεπάζοντας» κατά κάποιο τρόπο τις κάθετες λυχνίες στις δύο άκρες. Ένα ασημένιο στοιχείο στον προφυλακτήρα, τύπου αεροδυναμικού διαχύτη δίνει το «παρών», ενώ το αισθητικό παζλ ολοκληρώνεται με την αεροτομή, η οποία είναι φυσική συνέχεια της οροφής.
Περνώντας στο μοντέρνο εσωτερικό του Tucson, το πολυλειτουργικό τιμόνι κερδίζει νέο σχεδιασμό, ενώ βλέπουμε πως το πάνω μέρος του ταμπλό χωρίζεται από το υπόλοιπο μέσω μίας μεταλλικής γραμμής που συνεχίζει και στις πόρτες. Το Tucson επίσης εκσυγχρονίζεται σημαντικά μέσω ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 10.25 ιντσών που «κολλάει» κάθετα στο ταμπλό και δεν «φωλιάζει» μέσα. Ίδιου μεγέθους είναι και η οθόνης αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ενσωμάτωση των Apple CarPlay και Android Auto και συνδεσιμότητα Bluetooth για δύο συσκευές.
Με μήκος 4.500 χιλιοστά (+ 20 από το προηγούμενο μοντέλο), πλάτος 1.865 χιλιοστά (+ 15), ύψος 1.650 χιλιοστά (+ 5) και μεταξόνιο 2.680 χιλιοστά (+ 10), οι χώροι του Tucson έχουν αυξηθεί με αυτόν των αποσκευών να μπορεί να φιλοξενήσει έως 620 λίτρα συνολικά με τα καθίσματα στη θέση τους και 1.799 λίτρα με διπλωμένα καθίσματα. Να σημειωθεί πως η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει μικρές διαφοροποιήσεις ανάλογα με το σύστημα κίνησης που θα επιλεγεί.
Στους κινητήρες, η Hyundai αποφάσισε να δώσει στο Tucson όλο το φάσμα των υβριδικών επιλογών, με αποκορύφωμα ένα plug-in υβριδικό μοντέλο που θα συνδυάζει τον 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρα, συνολική ισχύ 265 ίππων και θα έρθει το 2021. Από κει και πέρα το κορεατικό SUV λαμβάνει τον προαναφερόμενο 1,6 λίτρων βενζινοκινητήρα προσφέροντας 150 ίππους. Το μοτέρ συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους μπροστά ή στους τέσσερις τροχούς. Διαθέσιμος είναι και ο 1,6 λίτρων CRDi ντίζελ κινητήρας με 115 ίππους, 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους μπροστά τροχούς.
Τρεις ήπια υβριδικές εκδόσεις 48 βολτ είναι παρούσες. Οι δύο αφορούν τον 4κύλινδρο 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρα που προσφέρει 150 και 180 ίππους καθώς και προαιρετική τετρακίνηση. Αμφότερες προσφέρονται με το νέο εξατάχυτο έξυπνο κιβώτιο της εταιρείας - ένα χειροκίνητο κιβώτιο που δεν διαθέτει πεντάλ συμπλέκτη - ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων. Η τρίτη ήπια υβριδική επιλογή αφορά τον 1,6 λίτρων CRDi ντίζελ κινητήρα με 136 ίππους που συνεργάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο και επιλογή 4κίνησης.
Μία υβριδική έκδοση θα προσφέρεται επίσης, όπου ο 4κύλινδρος 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρας «παντρεύεται» με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 44.2 kW και μία μικρή μπαταρία 1,49kWh. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στα 230 άλογα και η κίνηση οδηγείται στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου έξι ταχυτήτων.
Κλείνοντας να πούμε πως το νέο Tucson το οποίο θα έχει στη φαρέτρα του πλήθος συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού θα βρίσκεται στις ευρωπαϊκές αγορές έως το τέλος του έτους, ενώ από το 2021 πέραν της plug-in υβριδικής έκδοσης θα δούμε και την N Line.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Περνώντας στο πλάι, κατά μήκος των πλευρών, υπάρχει χρώμιο που ακολουθεί τη γραμμή οροφής και παίρνει το σχήμα της πίσω κολόνας, ενώ οι τροχοί 17, 18 ή 19 ιντσών διαθέτουν περίπλοκο και ασύμμετρο σχεδιασμό. Στο πίσω μέρος μία κόκκινη LED μπάρα διέπει το αμάξωμα σε όλο το πλάτος, «σκεπάζοντας» κατά κάποιο τρόπο τις κάθετες λυχνίες στις δύο άκρες. Ένα ασημένιο στοιχείο στον προφυλακτήρα, τύπου αεροδυναμικού διαχύτη δίνει το «παρών», ενώ το αισθητικό παζλ ολοκληρώνεται με την αεροτομή, η οποία είναι φυσική συνέχεια της οροφής.
Περνώντας στο μοντέρνο εσωτερικό του Tucson, το πολυλειτουργικό τιμόνι κερδίζει νέο σχεδιασμό, ενώ βλέπουμε πως το πάνω μέρος του ταμπλό χωρίζεται από το υπόλοιπο μέσω μίας μεταλλικής γραμμής που συνεχίζει και στις πόρτες. Το Tucson επίσης εκσυγχρονίζεται σημαντικά μέσω ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 10.25 ιντσών που «κολλάει» κάθετα στο ταμπλό και δεν «φωλιάζει» μέσα. Ίδιου μεγέθους είναι και η οθόνης αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ενσωμάτωση των Apple CarPlay και Android Auto και συνδεσιμότητα Bluetooth για δύο συσκευές.
Με μήκος 4.500 χιλιοστά (+ 20 από το προηγούμενο μοντέλο), πλάτος 1.865 χιλιοστά (+ 15), ύψος 1.650 χιλιοστά (+ 5) και μεταξόνιο 2.680 χιλιοστά (+ 10), οι χώροι του Tucson έχουν αυξηθεί με αυτόν των αποσκευών να μπορεί να φιλοξενήσει έως 620 λίτρα συνολικά με τα καθίσματα στη θέση τους και 1.799 λίτρα με διπλωμένα καθίσματα. Να σημειωθεί πως η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει μικρές διαφοροποιήσεις ανάλογα με το σύστημα κίνησης που θα επιλεγεί.
Στους κινητήρες, η Hyundai αποφάσισε να δώσει στο Tucson όλο το φάσμα των υβριδικών επιλογών, με αποκορύφωμα ένα plug-in υβριδικό μοντέλο που θα συνδυάζει τον 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρα, συνολική ισχύ 265 ίππων και θα έρθει το 2021. Από κει και πέρα το κορεατικό SUV λαμβάνει τον προαναφερόμενο 1,6 λίτρων βενζινοκινητήρα προσφέροντας 150 ίππους. Το μοτέρ συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους μπροστά ή στους τέσσερις τροχούς. Διαθέσιμος είναι και ο 1,6 λίτρων CRDi ντίζελ κινητήρας με 115 ίππους, 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους μπροστά τροχούς.
Τρεις ήπια υβριδικές εκδόσεις 48 βολτ είναι παρούσες. Οι δύο αφορούν τον 4κύλινδρο 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρα που προσφέρει 150 και 180 ίππους καθώς και προαιρετική τετρακίνηση. Αμφότερες προσφέρονται με το νέο εξατάχυτο έξυπνο κιβώτιο της εταιρείας - ένα χειροκίνητο κιβώτιο που δεν διαθέτει πεντάλ συμπλέκτη - ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων. Η τρίτη ήπια υβριδική επιλογή αφορά τον 1,6 λίτρων CRDi ντίζελ κινητήρα με 136 ίππους που συνεργάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο και επιλογή 4κίνησης.
Μία υβριδική έκδοση θα προσφέρεται επίσης, όπου ο 4κύλινδρος 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρας «παντρεύεται» με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 44.2 kW και μία μικρή μπαταρία 1,49kWh. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στα 230 άλογα και η κίνηση οδηγείται στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου έξι ταχυτήτων.
Κλείνοντας να πούμε πως το νέο Tucson το οποίο θα έχει στη φαρέτρα του πλήθος συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού θα βρίσκεται στις ευρωπαϊκές αγορές έως το τέλος του έτους, ενώ από το 2021 πέραν της plug-in υβριδικής έκδοσης θα δούμε και την N Line.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.