3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ώρα ανανέωσης για το Kia Stonic που μεταξύ άλλων έγινε ήπια υβριδικό, απέκτησε νέο σύστημα infotainment με οθόνη 8 ιντσών, εμπλουτισμένο πακέτο συστημάτων ασφαλείας ADAS και νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων για όλες τις εκδόσεις. Σύντομα διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά έχοντας πάντα το πλεονέκτημα των 7 ετών εργοστασιακής εγγύησης.
Kia Stonic facelift
1.732.073 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Το μικρό crossover της Kia μας συστήθηκε πριν από 3 χρόνια κερδίζοντας μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού και πετυχαίνοντας περισσότερες από 150.000 πωλήσεις. Ήρθε η ώρα για την ανανέωση του μοντέλου, που είναι αρκετά διακριτική στο εξωτερικό και περιορίζεται σε μικροαλλαγές στα εμπρός φώτα LED και τις νέες ζάντες αλουμινίου, ενώ αυξήθηκαν και οι διαθέσιμοι χρωματικοί συνδυασμοί.
Στο εσωτερικό της καμπίνας η αναβάθμιση είναι αισθητή, με νέα, μεγαλύτερη οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment στο κέντρο του ταμπλό και νέα καλύτερης ανάλυσης οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Εκτός από μεγαλύτερη οθόνη, το βελτιωμένο σύστημα infotainment προσφέρει τις γνωστές υπηρεσίες Apple CarPlay & Android Auto, αλλά και νέες υπηρεσίες τηλεματικής, ενημέρωση του οδηγού για τον καιρό, την κίνηση στους δρόμους, τις τιμές των καυσίμων κλπ. και τη δυνατότητα χειρισμού μέσω φωνητικών εντολών.
Τα συστήματα ασφαλείας ADAS εμπλουτίστηκαν ακόμα περισσότερο, προσφέροντας σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας, ενεργό cruise control, υποβοήθηση νεκρής γωνίας και πολλά άλλα. Διαθέσιμα είναι επίσης και 2 νέα χρωματικά πακέτα για το εσωτερικό, με μπλέ ή κίτρινες επενδύσεις σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα.
Στα μηχανικά σύνολα εντοπίζονται οι μεγαλύτερες αλλαγές. Πιο συγκεκριμένα οι Κορεάτες προσφέρουν το ανανεωμένο Stonic με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα, ο οποίος είναι πλέον διαθέσιμος και με ήπια υβριδικό σύστημα. Πιο συγκεκριμένα στο σύνολο EcoDynamics+ 1.0 T-GDi προστέθηκε μια μίζα-γεννήτρια με σύστημα 48V, ανάκτηση ενέργειας κατα το φρενάρισμα και έξτρα μπαταρία ιόντων λιθίου. Ο ήπια υβριδικός κινητήρας συνδυάζεται με το νέο μηχανικό κιβώτιο iMT, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη πετυχαίνοντας ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους, ή με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 DCT.
Χάρη στο υβριδικό σύστημα ο κινητήρας θα μπορεί να απενεργοποιείται σε ταχύτητες μέχρι 124 χλμ./ώρα, και εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες. To υβριδικό σύνολο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις απόδοσης 100 και 120 ίππων ενώ η ροπή στην περίπτωση του δεύτερου είναι αυξημένη κατά 16% όταν συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, φτάνοντας τα 200Nm (168 Nm απέδιδε ο μη υβριδικός προκάτοχός του).
Τέλος, το ανανεωμένο Stonic θα προσφέρεται και σε 2 μη υβριδικές εκδόσεις, με τον γνωστό ατμοσφαιρικό 1,2 λίτρων βενζινοκινητήρα απόδοσης 84 ίππων και με τον 1.000άρη τουρμπάτο κινητήρα των 100 ίππων, που πλέον συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.ή το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (προαιρετικά). Το ανανεωμένο μοντέλο ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στη χώρα μας με τις τιμές να ξεκινούν από τις 14.190 ευρώ. (Δείτε εδώ τις τιμές του μοντέλου αναλυτικά)
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο εσωτερικό της καμπίνας η αναβάθμιση είναι αισθητή, με νέα, μεγαλύτερη οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment στο κέντρο του ταμπλό και νέα καλύτερης ανάλυσης οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Εκτός από μεγαλύτερη οθόνη, το βελτιωμένο σύστημα infotainment προσφέρει τις γνωστές υπηρεσίες Apple CarPlay & Android Auto, αλλά και νέες υπηρεσίες τηλεματικής, ενημέρωση του οδηγού για τον καιρό, την κίνηση στους δρόμους, τις τιμές των καυσίμων κλπ. και τη δυνατότητα χειρισμού μέσω φωνητικών εντολών.
Τα συστήματα ασφαλείας ADAS εμπλουτίστηκαν ακόμα περισσότερο, προσφέροντας σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας, ενεργό cruise control, υποβοήθηση νεκρής γωνίας και πολλά άλλα. Διαθέσιμα είναι επίσης και 2 νέα χρωματικά πακέτα για το εσωτερικό, με μπλέ ή κίτρινες επενδύσεις σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα.
Στα μηχανικά σύνολα εντοπίζονται οι μεγαλύτερες αλλαγές. Πιο συγκεκριμένα οι Κορεάτες προσφέρουν το ανανεωμένο Stonic με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα, ο οποίος είναι πλέον διαθέσιμος και με ήπια υβριδικό σύστημα. Πιο συγκεκριμένα στο σύνολο EcoDynamics+ 1.0 T-GDi προστέθηκε μια μίζα-γεννήτρια με σύστημα 48V, ανάκτηση ενέργειας κατα το φρενάρισμα και έξτρα μπαταρία ιόντων λιθίου. Ο ήπια υβριδικός κινητήρας συνδυάζεται με το νέο μηχανικό κιβώτιο iMT, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη πετυχαίνοντας ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους, ή με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 DCT.
Χάρη στο υβριδικό σύστημα ο κινητήρας θα μπορεί να απενεργοποιείται σε ταχύτητες μέχρι 124 χλμ./ώρα, και εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες. To υβριδικό σύνολο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις απόδοσης 100 και 120 ίππων ενώ η ροπή στην περίπτωση του δεύτερου είναι αυξημένη κατά 16% όταν συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, φτάνοντας τα 200Nm (168 Nm απέδιδε ο μη υβριδικός προκάτοχός του).
Τέλος, το ανανεωμένο Stonic θα προσφέρεται και σε 2 μη υβριδικές εκδόσεις, με τον γνωστό ατμοσφαιρικό 1,2 λίτρων βενζινοκινητήρα απόδοσης 84 ίππων και με τον 1.000άρη τουρμπάτο κινητήρα των 100 ίππων, που πλέον συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.ή το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (προαιρετικά). Το ανανεωμένο μοντέλο ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στη χώρα μας με τις τιμές να ξεκινούν από τις 14.190 ευρώ. (Δείτε εδώ τις τιμές του μοντέλου αναλυτικά)
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.