7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H ναυαρχίδα της Mercedes-Benz αποτελεί εδώ και 66 χρόνια S-ημείο αναφοράς στην αυτοκίνηση, ούσα συνώνυμο της πολυτέλειας, της άνεσης και της καινοτομίας. Η νέα 7η γενιά της δεν αποτελεί εξαίρεση του κανόνα, λανσάροντας τεχνολογίες που μελλοντικά θα υιοθετηθούν από πολλούς.
Mercedes S-Class
1.732.087 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
H Mercedes έπρεπε να βρει τρόπο να κάνει τη νέας γενιάς S-Class πιο κομψή και το πέτυχε αποφορτίζοντας το εμπρός μέρος με πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, ανασχεδιάζοντας την γρίλια κάνοντας εκτενή χρήση χρωμίου και προσφέροντας νέους προφυλακτήρες, η σχεδίαση των οποίων αλλάζει ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού (πχ στην έκδοση ΑΜG Line, ο εμπρός προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερους αεραγωγούς). Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα έχουν αλλάξει σε σημαντικό βαθμό καθώς υιοθετούν την σχεδίαση που έχουν ακολουθήσει και άλλα μοντέλα της φίρμας και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, τα φώτα είναι τώρα πιο λεπτά μακρόστενα όπως αρκετές γενιές πριν.
Ανοίγοντας την πόρτα στο πολυτελές εσωτερικό της S-Class θα μετρήσει κανείς πέντε οθόνες, τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, την οθόνη για το σύστημα infotainment MBUX μεγέθους 12,8 ιντσών και τρεις προαιρετικές πίσω οθόνες (δύο 11,6 ιντσών πίσω από τα εμπρός καθίσματα και μια 7 ιντσών στο κέντρο). Παράλληλα, μία άλλη καινοτομία εντοπίζεται στο προαιρετικό head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας για την πλοήγηση, ωστόσο διαθέσιμο είναι και ένα απλό head-up display. Μιλώντας για το head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας, η Mercedes αναφέρει πως έχει γωνία ανοίγματος 10 μοίρες οριζόντια και πέντε μοίρες κάθετα, με την εικόνα να δίνει την εντύπωση ότι εμφανίζεται σε βάθος δέκα μέτρων. Σύμφωνα με τη μάρκα αυτό ισοδυναμεί με οθόνη 77 ιντσών και χρησιμοποιεί την τεχνολογία που εφαρμόζεται επίσης σε δέσμες που χρησιμοποιούνται στους κινηματογράφους.
Το εσωτερικό της, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η μάρκα, έχει 27 μπουτόν και διακόπτες λιγότερους απ ότι η προηγούμενη γενιά, με την κεντρική οθόνη αλά τάμπλετ στην κεντρική κονσόλα να παίζει βασικό ρόλο σε αυτό. Ενώ τα φώτα και οι υαλοκαθαριστήρες είναι προσβάσιμα με τον παλιομοδίτικο τρόπο, οι περισσότερες από τις άλλες λειτουργίες μπορούν να ενεργοποιηθούν χρησιμοποιώντας την αφή όπως ακριβώς στα τάμπλετ και τα smartphone, την φωνητική αναγνώριση αλλά και τις χειρονομίες. Το ίδιο ισχύει και για τις ρυθμίσεις ελέγχου του κλίματος, που βρίσκονται πλέον στο κάτω μέρος της κεντρικής οθόνης αφής και μάλιστα στην επιφάνεια εργασίας για άμεση πρόσβαση.
Η S-Class δεν θα μπορούσε να μην προσφέρει όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης που έχει στην φαρέτρα της η εταιρεία. Η λίστα είναι μεγάλη και περιλαμβάνει συστήματα όπως αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης, εξελιγμένο cruise control, υποβοήθηση διεύθυνσης, σύστημα διατήρησης σε μια λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση οδικής σηματοδότησης, ανίχνευση τυφλών σημείων, σύστημα που καταλαβαίνει πότε ο οδηγός τον έλεγχο το αυτοκινήτου απλά ακουμπώντας το τιμόνι, σύστημα E-Active Body Control που βελτιώνει την ακαμψία του οχήματος και το Pre-Safe Impulse Control που μεγαλώνει την απόσταση της S-Class από το έδαφος σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης. Ακόμα η ναυαρχίδα της Mercedes γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο που προσφέρει αερόσακους από τα πίσω καθίσματα για να προστατέψει τους επιβάτες από κάποια μετωπική σύγκρουση και το πρώτο που προσφέρει σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων στον οδηγό όταν αυτός επιχειρεί να βγει από το όχημα. Τέλος, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στο γεγονός πως η νέα γενιά θα είναι εξοπλισμένη με αυτόνομα συστήματα οδήγησης Επιπέδου 3, κάτι που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει, να φρενάρει και να αλλάζει λωρίδες μόνο του, διασφαλίζοντας ωστόσο με ειδικές κάμερες πως ο οδηγός έχει στραμμένη την προσοχή του στο οδόστρωμα.
Κατά τον εμπορικό της λανσάρισμα, η S-Class θα είναι διαθέσιμη με δύο ήπια υβριδικές επιλογές και με δύο πετρελαιοκίνητα μοτέρ. Στην βάση συναντούμε την S 450 4MATIC με τον 6κύλινδρο Μ256 3λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 367 ίππων ενώ το επόμενη βήμα γίνεται με την S 500 4MATIC που εξοπλίζεται με το ίδιο μοτέρ αλλά με απόδοση 435 άλογα. Και στις δύο περιπτώσεις, το σύστημα EQ Boost προσφέρει 22 επιπλέον άλογα για περιορισμένο χρονικό διάστημα κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης.
Στο diesel, πρώτη επιλογή είναι η S 350d σε πισωκίνητη ή τετρακίνητη επιλογή με ισχύ 286 άλογα και 600 Νm ροπής ενώ στην κορυφή βρίσκεται η S 400 d με ισχύ 330 άλογα και 700 Nm ροπής. Όλες οι επιλογές στο πετρέλαιο εφοδιάζονται από τον 6κύλινδρο OM 656 κινητήρα χωρητικότητας 2.925 κ.εκ. ενώ όλες οι εκδόσεις ανεξαρτήτως καυσίμου συνδυάζονται μόνο με το 9G-Tronic αυτόματο κιβώτιο της φίρμας.
Η νέα Mercedes S-Class θα κατασκευαστεί σε μια καινούρια γραμμή παραγωγής στο Sindelfingen της Γερμανίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ανοίγοντας την πόρτα στο πολυτελές εσωτερικό της S-Class θα μετρήσει κανείς πέντε οθόνες, τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, την οθόνη για το σύστημα infotainment MBUX μεγέθους 12,8 ιντσών και τρεις προαιρετικές πίσω οθόνες (δύο 11,6 ιντσών πίσω από τα εμπρός καθίσματα και μια 7 ιντσών στο κέντρο). Παράλληλα, μία άλλη καινοτομία εντοπίζεται στο προαιρετικό head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας για την πλοήγηση, ωστόσο διαθέσιμο είναι και ένα απλό head-up display. Μιλώντας για το head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας, η Mercedes αναφέρει πως έχει γωνία ανοίγματος 10 μοίρες οριζόντια και πέντε μοίρες κάθετα, με την εικόνα να δίνει την εντύπωση ότι εμφανίζεται σε βάθος δέκα μέτρων. Σύμφωνα με τη μάρκα αυτό ισοδυναμεί με οθόνη 77 ιντσών και χρησιμοποιεί την τεχνολογία που εφαρμόζεται επίσης σε δέσμες που χρησιμοποιούνται στους κινηματογράφους.
Το εσωτερικό της, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η μάρκα, έχει 27 μπουτόν και διακόπτες λιγότερους απ ότι η προηγούμενη γενιά, με την κεντρική οθόνη αλά τάμπλετ στην κεντρική κονσόλα να παίζει βασικό ρόλο σε αυτό. Ενώ τα φώτα και οι υαλοκαθαριστήρες είναι προσβάσιμα με τον παλιομοδίτικο τρόπο, οι περισσότερες από τις άλλες λειτουργίες μπορούν να ενεργοποιηθούν χρησιμοποιώντας την αφή όπως ακριβώς στα τάμπλετ και τα smartphone, την φωνητική αναγνώριση αλλά και τις χειρονομίες. Το ίδιο ισχύει και για τις ρυθμίσεις ελέγχου του κλίματος, που βρίσκονται πλέον στο κάτω μέρος της κεντρικής οθόνης αφής και μάλιστα στην επιφάνεια εργασίας για άμεση πρόσβαση.
Η S-Class δεν θα μπορούσε να μην προσφέρει όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης που έχει στην φαρέτρα της η εταιρεία. Η λίστα είναι μεγάλη και περιλαμβάνει συστήματα όπως αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης, εξελιγμένο cruise control, υποβοήθηση διεύθυνσης, σύστημα διατήρησης σε μια λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση οδικής σηματοδότησης, ανίχνευση τυφλών σημείων, σύστημα που καταλαβαίνει πότε ο οδηγός τον έλεγχο το αυτοκινήτου απλά ακουμπώντας το τιμόνι, σύστημα E-Active Body Control που βελτιώνει την ακαμψία του οχήματος και το Pre-Safe Impulse Control που μεγαλώνει την απόσταση της S-Class από το έδαφος σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης. Ακόμα η ναυαρχίδα της Mercedes γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο που προσφέρει αερόσακους από τα πίσω καθίσματα για να προστατέψει τους επιβάτες από κάποια μετωπική σύγκρουση και το πρώτο που προσφέρει σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων στον οδηγό όταν αυτός επιχειρεί να βγει από το όχημα. Τέλος, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στο γεγονός πως η νέα γενιά θα είναι εξοπλισμένη με αυτόνομα συστήματα οδήγησης Επιπέδου 3, κάτι που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει, να φρενάρει και να αλλάζει λωρίδες μόνο του, διασφαλίζοντας ωστόσο με ειδικές κάμερες πως ο οδηγός έχει στραμμένη την προσοχή του στο οδόστρωμα.
Κατά τον εμπορικό της λανσάρισμα, η S-Class θα είναι διαθέσιμη με δύο ήπια υβριδικές επιλογές και με δύο πετρελαιοκίνητα μοτέρ. Στην βάση συναντούμε την S 450 4MATIC με τον 6κύλινδρο Μ256 3λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 367 ίππων ενώ το επόμενη βήμα γίνεται με την S 500 4MATIC που εξοπλίζεται με το ίδιο μοτέρ αλλά με απόδοση 435 άλογα. Και στις δύο περιπτώσεις, το σύστημα EQ Boost προσφέρει 22 επιπλέον άλογα για περιορισμένο χρονικό διάστημα κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης.
Στο diesel, πρώτη επιλογή είναι η S 350d σε πισωκίνητη ή τετρακίνητη επιλογή με ισχύ 286 άλογα και 600 Νm ροπής ενώ στην κορυφή βρίσκεται η S 400 d με ισχύ 330 άλογα και 700 Nm ροπής. Όλες οι επιλογές στο πετρέλαιο εφοδιάζονται από τον 6κύλινδρο OM 656 κινητήρα χωρητικότητας 2.925 κ.εκ. ενώ όλες οι εκδόσεις ανεξαρτήτως καυσίμου συνδυάζονται μόνο με το 9G-Tronic αυτόματο κιβώτιο της φίρμας.
Η νέα Mercedes S-Class θα κατασκευαστεί σε μια καινούρια γραμμή παραγωγής στο Sindelfingen της Γερμανίας.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.