5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το «ηλεκτρικό Qashqai», το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Nissan, ακούει στο όνομα Ariya. Αυτονομία έως και 610 χλμ., δύο ηλεκτροκινητήρες με ισχύ έως 394 άλογα και hi-tech καμπίνα στα highlights!
Nissan Ariya
1.732.231 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Δέκα νέα μοντέλα μέσα σε είκοσι μήνες έχει τάξει η Nissan και ένα εξ αυτών είναι το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό της SUV που ακούει στο όνομα Ariya και στους αυτοκινητικούς κύκλους έχει ήδη αποκτήσει το παρατσούκι «ηλεκτρικό Qashqai». Διόλου κακό δεν είναι αυτό βέβαια, αν υπολογίσει κανείς την εμπορική πορεία του Qashqai. Όσον αφορά στο Ariya, ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, παρατηρούμε πως το μοντέλο παραγωγής έχει σχεδόν ίδια σχεδίαση με το πρωτότυπο, ενώ το ίδιο συμβαίνει αν κοιτάξουμε και μέσα στην καμπίνα. Σχεδιαστικά το Ariya πρόκειται ουσιαστικά για μια εξελιγμένη έκδοση του IMx concept που είχε κάνει ντεμπούτο το 2017 και δίνει μια καλή γεύση για το τι πρέπει να περιμένουμε από την Nissan στην κατηγορία των crossover.
To Αriya έχει μήκος 4.595 χλστ, πλάτος 1.850 χλστ. και ύψος 1.655 χλστ, ενώ το μεταξόνιο εκτείνεται στα 2.775 χλστ. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από μυώδη και καμπυλωτή σχεδίαση. Στον πρόβολο βλέπουμε μια μοντέρνα εκδοχή της V-Motion γρίλιας που ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια που έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της φίρμας αφού το crossover είναι πλήρως ηλεκτρικό. Τα φώτα είναι λεπτά και προσφέρουν σπορ στυλ στο μοντέλο ενώ στο υπόλοιπο αμάξωμα, την παράσταση κλέβει η πολύ coupe οροφή και οι μεγάλοι θόλοι των τροχών.
Στο πεδίο των κινητήριων συνόλων του Ariya, η Nissan σχεδιάζει να πουλήσει το SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων με ένα ή με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα), όπου στη δεύτερη περίπτωση θα επιτυγχάνεται τετρακίνηση. Για την αγορά της Ιαπωνίας αμφότερα τα μοντέλα θα προσφέρονται με δύο πακέτα μπαταρίας 65 και 90 kWh. Στην περίπτωση του δικίνητου Ariya η μικρή μπαταρία προσφέρει 218 ίππους, 300 Nm ροπής και 450 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ το μεγάλο πακέτο ανεβάζει την ισχύ στους 242 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ η αυτονομία ανεβαίνει στα 610 χιλιόμετρα.
Αναφορικά με το τετρακίνητο Ariya, εξοπλισμένο με την μπαταρία των 65 kWh, η ισχύς από τους δύο κινητήρες ανέρχεται στους 340 ίππους με 560 Nm ροπής και αυτονομία μέχρι 430 χιλιόμετρα, ενώ στην περίπτωη της μπαταρίας των 90 kWh τα άλογα ανεβαίνουν στα 394, η ροπή στα 600 Nm και η αυτονομία στα 580 χιλιόμετρα.Το δικίνητο μοντέλο έχει τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα, ενώ το τετρακίνητο 200 χλμ./ώρα.
Από εκεί και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως ο χώρος αποσκευών στο μοντέλο με ένα μοτέρ φτάνει τα 466 λίτρα, ενώ στο τετρακίνητο Ariya η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ ορίζεται στα 408 λίτρα. Στο εσωτερικό το ηλεκτρικό SUV θα διατίθεται αποκλειστικά με διάταξη δύο σειρών καθισμάτων, ήτοι πέντε θέσεων, ενώ θα εξοπλίζεται με τροχούς 19 και 20 ιντσών.
Η καμπίνα θα διαθέτει διπλές οθόνες 12,3 ιντσών, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης θα ενσωματώνει τις λειτουργίες Apple CarPlay, Android Auto και Alexa. Παράλληλα μέρος του εξοπλισμού θα είναι και η σουίτα ασφαλείας και υποστήριξης οδηγού ProPILOT Assist 2.0.
Το Nissan Ariya αρχικά θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία από τα μέσα του 2021 και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι άλλες αγορές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
To Αriya έχει μήκος 4.595 χλστ, πλάτος 1.850 χλστ. και ύψος 1.655 χλστ, ενώ το μεταξόνιο εκτείνεται στα 2.775 χλστ. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από μυώδη και καμπυλωτή σχεδίαση. Στον πρόβολο βλέπουμε μια μοντέρνα εκδοχή της V-Motion γρίλιας που ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια που έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της φίρμας αφού το crossover είναι πλήρως ηλεκτρικό. Τα φώτα είναι λεπτά και προσφέρουν σπορ στυλ στο μοντέλο ενώ στο υπόλοιπο αμάξωμα, την παράσταση κλέβει η πολύ coupe οροφή και οι μεγάλοι θόλοι των τροχών.
Στο πεδίο των κινητήριων συνόλων του Ariya, η Nissan σχεδιάζει να πουλήσει το SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων με ένα ή με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα), όπου στη δεύτερη περίπτωση θα επιτυγχάνεται τετρακίνηση. Για την αγορά της Ιαπωνίας αμφότερα τα μοντέλα θα προσφέρονται με δύο πακέτα μπαταρίας 65 και 90 kWh. Στην περίπτωση του δικίνητου Ariya η μικρή μπαταρία προσφέρει 218 ίππους, 300 Nm ροπής και 450 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ το μεγάλο πακέτο ανεβάζει την ισχύ στους 242 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ η αυτονομία ανεβαίνει στα 610 χιλιόμετρα.
Αναφορικά με το τετρακίνητο Ariya, εξοπλισμένο με την μπαταρία των 65 kWh, η ισχύς από τους δύο κινητήρες ανέρχεται στους 340 ίππους με 560 Nm ροπής και αυτονομία μέχρι 430 χιλιόμετρα, ενώ στην περίπτωη της μπαταρίας των 90 kWh τα άλογα ανεβαίνουν στα 394, η ροπή στα 600 Nm και η αυτονομία στα 580 χιλιόμετρα.Το δικίνητο μοντέλο έχει τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα, ενώ το τετρακίνητο 200 χλμ./ώρα.
Από εκεί και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως ο χώρος αποσκευών στο μοντέλο με ένα μοτέρ φτάνει τα 466 λίτρα, ενώ στο τετρακίνητο Ariya η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ ορίζεται στα 408 λίτρα. Στο εσωτερικό το ηλεκτρικό SUV θα διατίθεται αποκλειστικά με διάταξη δύο σειρών καθισμάτων, ήτοι πέντε θέσεων, ενώ θα εξοπλίζεται με τροχούς 19 και 20 ιντσών.
Η καμπίνα θα διαθέτει διπλές οθόνες 12,3 ιντσών, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης θα ενσωματώνει τις λειτουργίες Apple CarPlay, Android Auto και Alexa. Παράλληλα μέρος του εξοπλισμού θα είναι και η σουίτα ασφαλείας και υποστήριξης οδηγού ProPILOT Assist 2.0.
Το Nissan Ariya αρχικά θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία από τα μέσα του 2021 και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι άλλες αγορές.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.