ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Plug-in υβριδική έκδοση του Τοyota RAV4 υπόσχεται κατανάλωση 1 λτ./100 χλμ., διαθέτει ισχύ 306 ίππων και πάει ηλεκτρικά για αποστάσεις έως και 75 χλμ.. Πάτησε Ευρώπη και οσονούπω αναμένεται στη χώρα
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Plug-in υβριδική έκδοση του Τοyota RAV4 υπόσχεται κατανάλωση 1 λτ./100 χλμ., διαθέτει ισχύ 306 ίππων και πάει ηλεκτρικά για αποστάσεις έως και 75 χλμ.. Πάτησε Ευρώπη και οσονούπω αναμένεται στη χώρα μας.

Toyota RAV4 PHEV

1.732.056 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)

Η plug-in υβριδική έκδοση του RAV4 είναι πλέον γεγονός με την Τοyota να ανακοινώνει κατανάλωση 1λτ./100χλμ, ισχύ 306 ίππων και τέλος, πως το σπρίντ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 6 δευτερόλεπτα. Την plug-in υβριδική έκδοση του RAV4 φέρνει στην Ευρώπη η Toyota, δέκα μήνες περίπου αφότου η φίρμα το παρουσίασε στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης του μοντέλου συνδυάζει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 18.1 kWh, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και τον 2,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης κύκλου Atkinson που βρίσκουμε και στο κανονικό RAV4. Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει ισχύ 306 ίππων, που το φέρνει στην κορυφή της γκάμας, με το σπριντ στο 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 6 δευτερόλεπτα. 

Παράλληλα η ιαπωνική μάρκα αναφέρει πως βάσει του WLTP οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι 22 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο ενώ η Τοyota υπόσχεται κατανάλωση 1λτ./100 χλμ.. Αναφορικά με την αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με ρεύμα, οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως ανέρχεται σε 75 χιλιόμετρα, μετρημένα και αυτά σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να «πιάσει» το μοντέλο κινούμενο αμιγώς ηλεκτρικά δεν ξεπερνάει τα 135 χλμ./ώρα.
 
Από κει και πέρα η κορυφαία έκδοση στη γκάμα του RAV4 είναι βασισμένη στην πλατφόρμα GA-K, ενώ η Toyota διατηρεί αναλλοίωτα τα off-road χαρακτηριστικά τα οποία προέρχονται από το σύστημα τετρακίνησης AWD-i που είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού.

To plug-in υβριδικό RAV4 έχει τέσσερα oδηγικά modes. Το πρώτο mode ΕV κινεί το αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι να τελειώσει η αυτονομία, όπου μπαίνει αυτόματα σε HV mode, δηλαδή σε καθαρά υβριδική λειτουργία, ιδιαίτερά χρήσιμη για την κίνηση μέσα στις πόλεις. Το τρίτο mode είναι το Auto EV/HV που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιήσει το υβριδικό σύστημα αυτόματα όποτε χρειάζεται, πχ σε στιγμές γρήγορης επιτάχυνσης. Τέλος, το τέταρτο mode Charging, βοηθά στην επαναφόρτιση της μπαταρίας, αντλώντας ενέργεια από τον κινητήρα βενζίνης.

Aνακοινώσεις για το εμπορικό του λανσάρισμα και τις τιμές του αναμένονται σύντομα.

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL