7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Θα είναι το μικρότερο SUV της Toyota και η εμπορική επιτυχία του σίγουρη. Δανείζεται στοιχεία από το Yaris, ενώ είναι από τα λίγα 4κίνητα στην κατηγορία. Μήκος έχει στα 4,2 μέτρα και πορτ-μπαγκάζ στα 390 λίτρα. Στην Ευρώπη θα έρθει το 2021.
Toyota Yaris Cross
1.732.060 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Η Toyota μπαίνει στην hot κατηγορία των μικρών Crossover με το νέο Yaris Cross, το πρώτο μικρό SUV της, που έρχεται με το νεότερο υβριδικό σύνολο της μάρκας, «έξυπνη» τετρακίνηση, «φρέσκο» ντιζάιν, ενώ παράλληλα είναι και φουλ σε τεχνολογία στην καμπίνα.
Και το όνομα αυτού Toyota Yaris Cross! Η ιαπωνική μάρκα προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του νέου της SUV, το οποίο αν και άργησε λόγω των πρόσφατων εξελίξεων, ήρθε να προστεθεί ακμαίο σε μία πολύ δημοφιλή κατηγορία, εκείνη των μικρών SUV. Όντας τοποθετημένο κάτω από το C-HR, το νέο Yaris Cross έχει μεταξόνιο που μετριέται στα 2.560 χιλιοστά, ενώ σε σχέση με το Yaris διαθέτει μεγαλύτερους προβόλους αυξάνοντας το συνολικό μήκος κατά 240 χιλιοστά, σε 4.180 χιλιοστά. Είναι επίσης 20 χιλιοστά πιο πλατύ (1.765 το συνολικό πλάτος) και 90 χιλιοστά ψηλότερο (1.560 χιλιοστά το συνολικό ύψος).
Στο κομμάτι του σχεδιασμού, το ντιζάιν συμβαδίζει με την νεότερη γλώσσα της ιωπανικής φίρμας, συνδυάζοντας σύγχρονα αλλά και συμβατικά στοιχεία, κάτι που έχει κάνει τα μεγαλύτερα αδέλφια της SUV οικογένειας της Toyota να ξεχωρίζουν. Βλέπουμε πως η μάσκα είναι πιο «κλειστή», ενώ ακριβώς από κάτω, ο προφυλακτήρας φιλοξενεί τις γρίλιες που χρησιμεύουν και ως αεραγωγοί, ενώ στα δύο άκρα ενσωματώνονται οι προβολείς ομίχλης. Η διχρωμία κάνει και σε αυτή την περίπτωση την εμφάνισή της, ενώ η κεκλιμένη οροφή καταλήγει σε μία αεροτομή. Το πίσω μέρος μπορούμε να πούμε πως είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Σε αυτό κυρίαρχο ρόλο παίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία συνδέονται μέσω μίας λεπτής φωτιζόμενης φάσας που διέπει το αμάξωμα σε όλο του το πλάτος. Επιπλέον, ο «περιπετειώδης» χαρακτήρας του Yaris Cross τονίζεται από τα μαύρα προστατευτικά πλαστικά που περιβάλλουν το μοντέλο χαμηλά. Οι ζάντες έχουν μέγεθος 18 ιντσών.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, το Toyota Yaris Cross διαθέτει το γνώριμο πολυλειτουργικό τιμόνι του Yaris, ενώ πίσω από αυτό φωλιάζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μία οθόνης αφής υπεύθυνη για πληθώρα λειτουργιών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ακριβώς από κάτω βρίσκεται το σύστημα κλιματισμού, ενώ από τις εικόνες μπορούμε να διακρίνουμε και τον φωτισμό περιβάλλοντος σε μπλε απόχρωση. Φυσικά το νέο μικρό SUV έχει τη δυνατότητα να εξοπλιστεί με όλες τα συστήματα ασφαλείας που παρέχονται μέσω του πακέτου Toyota Safety Sense.
Αναφορικά με το χώρο αποσκευών να σημειώσουμε πως μόλις κανείς ανοίξει την -προαιρετικά- ηλεκτρική πίσω πόρτα, θα έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσει το ύψους του πατώματος ή να το χωρίσει στα δύο, ανάλογα με το τι θέλει να μεταφέρει. Υπάρχει ακόμη και ένα σύστημα ζώνης που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ασφαλίζουν τα αντικείμενα στη θέση τους χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούν αν θα μετακινηθούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, το Yaris Cross θα διαθέτει και «έξυπνη» τετρακίνηση σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα κίνησης της μάρκας, που αποτελείται από τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που λειτουργεί μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 116 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει πως το τετρακίνητο μοντέλο θα έχει εκπομπές ρύπων CO2 κάτω από 135 γρμ./χλμ (WLTP) ενώ στην προσθιοκίνητη εκδοχή του οι εκπομπές CO2 περιορίζονται κάτω από 120 γρ./χλμ..
Καταλήγοντας, η Toyota στοχεύει να κατασκευάζει περισσότερες από 150.000 μονάδες ετησίως στο εργοστάσιό της στην πόλη Valenciennes της Γαλλία, όπου το Yaris Cross θα συναρμολογείται παράλληλα με τη νέα γενιά του Yaris στο οποίο βασίζεται. Το Yaris Cross θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2021.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και το όνομα αυτού Toyota Yaris Cross! Η ιαπωνική μάρκα προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του νέου της SUV, το οποίο αν και άργησε λόγω των πρόσφατων εξελίξεων, ήρθε να προστεθεί ακμαίο σε μία πολύ δημοφιλή κατηγορία, εκείνη των μικρών SUV. Όντας τοποθετημένο κάτω από το C-HR, το νέο Yaris Cross έχει μεταξόνιο που μετριέται στα 2.560 χιλιοστά, ενώ σε σχέση με το Yaris διαθέτει μεγαλύτερους προβόλους αυξάνοντας το συνολικό μήκος κατά 240 χιλιοστά, σε 4.180 χιλιοστά. Είναι επίσης 20 χιλιοστά πιο πλατύ (1.765 το συνολικό πλάτος) και 90 χιλιοστά ψηλότερο (1.560 χιλιοστά το συνολικό ύψος).
Στο κομμάτι του σχεδιασμού, το ντιζάιν συμβαδίζει με την νεότερη γλώσσα της ιωπανικής φίρμας, συνδυάζοντας σύγχρονα αλλά και συμβατικά στοιχεία, κάτι που έχει κάνει τα μεγαλύτερα αδέλφια της SUV οικογένειας της Toyota να ξεχωρίζουν. Βλέπουμε πως η μάσκα είναι πιο «κλειστή», ενώ ακριβώς από κάτω, ο προφυλακτήρας φιλοξενεί τις γρίλιες που χρησιμεύουν και ως αεραγωγοί, ενώ στα δύο άκρα ενσωματώνονται οι προβολείς ομίχλης. Η διχρωμία κάνει και σε αυτή την περίπτωση την εμφάνισή της, ενώ η κεκλιμένη οροφή καταλήγει σε μία αεροτομή. Το πίσω μέρος μπορούμε να πούμε πως είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Σε αυτό κυρίαρχο ρόλο παίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία συνδέονται μέσω μίας λεπτής φωτιζόμενης φάσας που διέπει το αμάξωμα σε όλο του το πλάτος. Επιπλέον, ο «περιπετειώδης» χαρακτήρας του Yaris Cross τονίζεται από τα μαύρα προστατευτικά πλαστικά που περιβάλλουν το μοντέλο χαμηλά. Οι ζάντες έχουν μέγεθος 18 ιντσών.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, το Toyota Yaris Cross διαθέτει το γνώριμο πολυλειτουργικό τιμόνι του Yaris, ενώ πίσω από αυτό φωλιάζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μία οθόνης αφής υπεύθυνη για πληθώρα λειτουργιών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ακριβώς από κάτω βρίσκεται το σύστημα κλιματισμού, ενώ από τις εικόνες μπορούμε να διακρίνουμε και τον φωτισμό περιβάλλοντος σε μπλε απόχρωση. Φυσικά το νέο μικρό SUV έχει τη δυνατότητα να εξοπλιστεί με όλες τα συστήματα ασφαλείας που παρέχονται μέσω του πακέτου Toyota Safety Sense.
Αναφορικά με το χώρο αποσκευών να σημειώσουμε πως μόλις κανείς ανοίξει την -προαιρετικά- ηλεκτρική πίσω πόρτα, θα έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσει το ύψους του πατώματος ή να το χωρίσει στα δύο, ανάλογα με το τι θέλει να μεταφέρει. Υπάρχει ακόμη και ένα σύστημα ζώνης που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ασφαλίζουν τα αντικείμενα στη θέση τους χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούν αν θα μετακινηθούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, το Yaris Cross θα διαθέτει και «έξυπνη» τετρακίνηση σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα κίνησης της μάρκας, που αποτελείται από τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που λειτουργεί μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 116 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει πως το τετρακίνητο μοντέλο θα έχει εκπομπές ρύπων CO2 κάτω από 135 γρμ./χλμ (WLTP) ενώ στην προσθιοκίνητη εκδοχή του οι εκπομπές CO2 περιορίζονται κάτω από 120 γρ./χλμ..
Καταλήγοντας, η Toyota στοχεύει να κατασκευάζει περισσότερες από 150.000 μονάδες ετησίως στο εργοστάσιό της στην πόλη Valenciennes της Γαλλία, όπου το Yaris Cross θα συναρμολογείται παράλληλα με τη νέα γενιά του Yaris στο οποίο βασίζεται. Το Yaris Cross θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2021.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.