4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Megane έγινε ηλεκτρικό και Crossover! Το πρωτότυπο Megane eVision δείχνει τον –φουτουριστικό- δρόμο που φαίνεται πως θα ακολουθήσει το δημοφιλές μικρομεσαίο της Renault με την αυτονομία του concept να κυμαίνεται στα 450 χιλιόμετρα. Μην ξεχνάμε πως η Renault ξέρει από ηλεκτρικά, έχοντας το best seller, Zoe, στο ρόστερ της.
Renault Megane eVision
1.732.044 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της ξεκίνησε να γράφει η Renault, καθώς η γαλλική μάρκα μέσω του πρωτότυπου Megane eVision παρουσίασε στο παγκόσμιο κοινό το πως ονειρεύεται την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς hatchback.
βασίσει τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα του γαλλικού ομίλου. Ωστόσο οι καινοτομίες δεν σταματούν εκεί καθώς το χωρίς ρύπους πρωτότυπο κάνει χρήση μία από τις πιο λεπτές μπαταρίες στην αγορά. Παράλληλά οι Γάλλοι κατά την επίσημη παρουσίαση ανέφεραν πως η κατασκευή ενός μοντέλου παραγωγής με βάση το Megane eVision θα ξεκινήσει εντός του 2021.
Εξωτερικά το Renault Megane eVision διαφέρει από το κλασικό Megane. Όντας αμιγώς ηλεκτρικό δεν έχει ανάγκη ανοιχτής παραδοσιακής μάσκας και έτσι οι σχεδιαστές πήραν την απόφαση να χρησιμοποιούν αυτόν τον χώρο για να τονίσουν τον φωτισμό, συμπεριλαμβανομένης μιας λωρίδας LED που πάει από τη μία άκρη στην άλλη. Οι λαβές των θυρών δεν εξέχουν από το αμάξωμα προσφέροντας μια λεία εικόνα στις πλευρές του ηλεκτρικού. Ενδιαφέρον προκαλεί η διχρωμία που ξεκινά σταδιακά από τις μπροστά κολόνες για να δώσει στην οροφή το γνωστό κίτρινο χρώμα της μάρκας. Οι τροχοί είναι 20 ιντσών και ειδικά σχεδιασμένοι για να ενισχύουν την αεροδυναμική, ενώ στο πίσω μέρος και εκεί παρατηρούμε μία μεγάλη οριζόντια LED λωρίδα με κάθετη υπογραφή.
Μηχανικά, το Megane eVision εξοπλίζεται από μπαταρία 60 KWh, ενώ από το ηλεκτρικό μοτέρ προέρχονται 217 άλογα και 300 Nm ροπής. Η κίνηση βρίσκεται στον εμπρόσθιο άξονα και το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα. Το ακριβές μέγεθος της αυτονομίας δεν αναφέρθηκε η μάρκα είπε όμως πως το μοντέλο παραγωγής θα μπορεί να διανύσει από το Λονδίνο στο Νιουκάστλ, μία διαδρομή 451 χιλιομέτρων την ίδια ώρα που την κάνει και ένα αυτοκίνητο με κινητήρα καύσης.
Τέλος επιγραμματικά να πούμε πως το Renault Megane eVision έχει μήκος 4.210 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.505 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ, ενώ το βάρος του ανέρχεται στα 1.650 κιλά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
βασίσει τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα του γαλλικού ομίλου. Ωστόσο οι καινοτομίες δεν σταματούν εκεί καθώς το χωρίς ρύπους πρωτότυπο κάνει χρήση μία από τις πιο λεπτές μπαταρίες στην αγορά. Παράλληλά οι Γάλλοι κατά την επίσημη παρουσίαση ανέφεραν πως η κατασκευή ενός μοντέλου παραγωγής με βάση το Megane eVision θα ξεκινήσει εντός του 2021.
Εξωτερικά το Renault Megane eVision διαφέρει από το κλασικό Megane. Όντας αμιγώς ηλεκτρικό δεν έχει ανάγκη ανοιχτής παραδοσιακής μάσκας και έτσι οι σχεδιαστές πήραν την απόφαση να χρησιμοποιούν αυτόν τον χώρο για να τονίσουν τον φωτισμό, συμπεριλαμβανομένης μιας λωρίδας LED που πάει από τη μία άκρη στην άλλη. Οι λαβές των θυρών δεν εξέχουν από το αμάξωμα προσφέροντας μια λεία εικόνα στις πλευρές του ηλεκτρικού. Ενδιαφέρον προκαλεί η διχρωμία που ξεκινά σταδιακά από τις μπροστά κολόνες για να δώσει στην οροφή το γνωστό κίτρινο χρώμα της μάρκας. Οι τροχοί είναι 20 ιντσών και ειδικά σχεδιασμένοι για να ενισχύουν την αεροδυναμική, ενώ στο πίσω μέρος και εκεί παρατηρούμε μία μεγάλη οριζόντια LED λωρίδα με κάθετη υπογραφή.
Μηχανικά, το Megane eVision εξοπλίζεται από μπαταρία 60 KWh, ενώ από το ηλεκτρικό μοτέρ προέρχονται 217 άλογα και 300 Nm ροπής. Η κίνηση βρίσκεται στον εμπρόσθιο άξονα και το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα. Το ακριβές μέγεθος της αυτονομίας δεν αναφέρθηκε η μάρκα είπε όμως πως το μοντέλο παραγωγής θα μπορεί να διανύσει από το Λονδίνο στο Νιουκάστλ, μία διαδρομή 451 χιλιομέτρων την ίδια ώρα που την κάνει και ένα αυτοκίνητο με κινητήρα καύσης.
Τέλος επιγραμματικά να πούμε πως το Renault Megane eVision έχει μήκος 4.210 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.505 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ, ενώ το βάρος του ανέρχεται στα 1.650 κιλά.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.