ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δείτε αναλυτικά πόσα «κόκκινα» σημεία υπάρχουν στο οδικό δίκτυο ανά γεωγραφικό διαμέρισμα.

Διορθώσεις σε 7.000 «καρμανιόλες» των ελληνικών δρόμων

2.596 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2018)

Το υπουργείο Μεταφορών σχεδιάζει την παρέμβαση σε 7.000 σημεία του ελληνικού οδικού δικτύου, τα οποία βρίσκονται στο «κόκκινο» από πλευράς τροχαίων ατυχημάτων και επικινδυνότητας. Πλησιάζει η έγκριση για την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.

Μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να δοθεί το πράσινο φως για τη χρηματοδότηση από τα ταμεία της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων που αφορά στις επεμβάσεις τις οποίες σχεδιάζει το υπουργείο Μεταφορών σε 7.000 σημεία του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου.

Σημειώνεται πως, το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει έργα σε οδικές αρτηρίες όλης της χώρας και έρχεται ως αποτέλεσμα 60 μελετών που έγιναν στο πλαίσιο του προγράµµατος δράσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας που διαχειρίζεται η Εγνατία Οδός και ξεκίνησε το 2011. Τονίζουμε μάλιστα πως, στα πλαίσια του προγράμματος μελετήθηκαν 80 οδικοί άξονες συνολικού μήκους 15.000 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 4.500 στο εθνικό οδικό δίκτυο και τα 10.500 στο επαρχιακό, µε στόχο να εντοπιστούν οι θέσεις µειωµένης οδικής ασφάλειας.
 

Αναλύοντας τα 7.000 σημεία στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας τα οποία βρίσκονται στο «κόκκινο» από πλευράς τροχαίων ατυχηµάτων και επικινδυνότητας συναντούμε:
  • 1.008 σημεία στην Κεντρική Μακεδονία
  • 673 σημεία στην Αττική
  • 619 σημεία στην Πελοπόννησο
  • 607 σημεία στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη
  • 569 σημεία στη Θεσσαλία
  • 524 σημεία στη Στερεά Ελλάδα
  • 479 σημεία στην Ήπειρο
  • 471 σημεία στα νησιά του Ιονίου
  • 457 σημεία στην Κρήτη
  • 456 σημεία στη Δυτική Μακεδονία
  • 418 σημεία στο Βόρειο Αιγαίο
  • 385 σημεία στη Δυτική Ελλάδα
  • 366 σημεία στο Νότιο Αιγαίο
Το κόστος των επεμβάσεων υπολογίζεται στα 470 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 250 εκατ. έχουν ήδη δεσμευτεί από την ΕΤΕΠ. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι, οι επεµβάσεις είναι µικρής ή µεσαίας κλίµακας και µπορούν να υλοποιηθούν άµεσα, καθώς θεωρούνται ιδιαίτερα κρίσιµες για τον περιορισµό των τροχαίων ατυχηµάτων και αφορούν κυρίως σε αναβάθµιση και αντικατάσταση του εξοπλισµού της οδού (επαναδιαγράµµιση, πινακίδες σήµανσης, ανακλαστήρες οδοστρώµατος, στηθαία ασφαλείας κ.ο.κ.), ενώ σε άλλα σηµεία απαιτείται ανακατασκευή του οδοστρώματος.

Toyota
MEDIUM VANS ANALYSIS