ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Διπλοπαρκάρισμα: Από τους βασικούς λόγους που τρώμε καθημερινά κίνηση

 Σχολιάστε 
7.865 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2024)
Διπλοπαρκάρισμα: Από τους βασικούς λόγους που τρώμε καθημερινά κίνηση

- Βασικό πρόβλημα σε πάρα πολλούς κεντρικούς δρόμους
- Είτε παρκάρουν εκεί που απαγορεύεται ή ακόμα χειρότερα 2πλοπαρκάρουν
- Οι 2 λωρίδες γίνονται... μισή
- Αποτέλεσμα, κίνηση και πολύς εκνευρισμός!

Λεωφόρος με 2 λωρίδες και να πατάς διαχωριστική για να περάσεις τα διπλοπαρκαρισμένα

Πόσες και πόσες ώρες τρώει ένας Αθηναίος ή Σαλονικιός οδηγός από τη ζωή του κολλημένος στην κίνηση. Ή μάλλον μέρες! Και δεν το λέμε εμείς αλλά έρευνα που έχει υπολογίσει πως οι Αθηναίοι οδηγοί τρώνε περισσότερες από 3 μέρες το χρόνο κολλημένοι στην κίνηση, με το αντίστοιχο νούμερο για τους οδηγούς στη Θεσσαλονίκη να είναι 1,5 μέρα!

Οι αιτίες της κίνησης είναι πάρα πολλές. Έργα στους δρόμους, κακορυθμισμένα φανάρια, ο μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων που κυκλοφορούν, οδηγοί που «χαζεύουν» στο κινητό, ή συχνά ένα τροχαίο ατύχημα, που θα κλείσει ολόκληρο το δρόμο ή μέρος αυτού για αρκετή ώρα. Υπάρχει όμως και μια ακόμα αιτία που σχετίζεται με… κατάληψη «μέρους» του δρόμου, ειδικότερα σε λεωφόρους. Το παράνομο παρκάρισμα και το διπλο-τριπλοπαρκάρισμα!

Είτε παρκάρουν εκεί που απαγορεύεται ή ακόμα χειρότερα 2πλοπαρκάρουν

Πόσες φορές βρισκόμαστε «κολλημένοι» σε μια λεωφόρο με δύο ή και τρεις λωρίδες, που ενώ θα έπρεπε να «ρολάρει» άνετα, έχει μετατραπεί σε ένα ατελείωτο πάρκινγκ. Αυτό συμβαίνει για έναν βασικό και… «αθόρυβο» λόγο, το παράνομο παρκάρισμα! Πρόκειται για όλους αυτούς που αγνοούν επιδεικτικά τις ταμπέλες που απαγορεύουν τη στάθμευση και είτε το αφήνουν για 10-20 λεπτά για να κάνουν τα ψώνια ή τις δουλειές τους, είτε το παρκάρουν κανονικότατα από το πρωί και για ολόκληρη την ημέρα. Γιατί μπορεί η σήμανση να είναι ξεκάθαρη, όμως αν η δεξιά πλευρά του δρόμου είναι κατειλημμένη από παρκαρισμένα, δεν θα φοβηθεί να παρκάρει και το δικό του στην πρώτη άδεια θέση που θα βρει κενή, μιας και όπως φαίνεται «δεν γράφουν».

Και σαν να μην έφθανε αυτό, έχουμε και αυτούς που πάνε και διπλοπαρκάρουν σε αυτούς τους δρόμους, ή ακόμα χειρότερα… τριπλοπαρκάρουν, με αναμένα αλάρμ για αρκετά λεπτά, σα να μην συμβαίνει τίποτα.
 

Οι 2 λωρίδες γίνονται... μισή

Αποτέλεσμα; Μια λεωφόρος με 2 ή 3 λωρίδες να μετατρέπεται σε… στενάκι με μια λωρίδα που αν τυχόν έχει διπλοπαρκάρει κάποιος, αναγκάζει τους οδηγούς να περάσουν στο αντίθετο ρεύμα. Και η κίνηση προφανώς αυξάνεται, όταν οι 3 λωρίδες γίνονται 1 και οι 2… καμία! Σκέψου τώρα σημείο με διπλό φανάρι, (ένα για ευθεία και ένα για στροφή δεξιά ή αριστερά που δεν ανάβουν ταυτόχρονα) και αυτόν που θέλει να στρίψει να κλείνει τελείως την κυκλοφορία σε όσους θέλουν να συνεχίσουν ευθεία και εκτός του ότι δεν φταίει, τρώει και όλο το σιχτίρισμα των υπολοίπων!

Τα παραδείγματα, ειδικά σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη…. ατελείωτα. Η Βεϊκου, η Πατησίων, η Αχαρνών, η Πεντέλης και πόσες ακόμα στην Αθήνα, η Τσιμισκή, η Εγνατία και η Λαμπράκη στη Θεσσαλονίκη. Ουσιαστικά, κάθε γειτονιά έχει τον κεντρικό της δρόμο που γίνεται…. Της παρανομίας!
 

Αποτέλεσμα, κίνηση και πολύς εκνευρισμός!

Και το πιο… προβληματικό της όλης κατάστασης είναι πως κανενός το αφτί δεν ιδρώνει. Η αστυνομία συνήθως αδιαφορεί, ενώ αν τυχόν γίνει καμία «καταδρομική» και γεμίσουν τα παρμπρίζ «μπιλιετάκια», απλά για μερικές μέρες θα δουλεύουν όλα σωστά και σιγά σιγά θα επιστρέψουμε στην παλιά… κανονικότητα.

Πώς όμως μπορεί να λυθεί αυτό το πρόβλημα; Αρκούν οι συνεχείς κλήσεις στα παρμπριζ των παράνομα παρκαρισμένων από τροχαία και δημοτική αστυνομία; Ή μήπως πρέπει να γίνουν πολύ περισσότερα, όπως υποδομές για πάρκινγκ στα κορεσμένα σημεία και καμπάνιες για την σωστή οδική συμπεριφορά από κρατικούς-δημοτικούς φορείς προς τους οδηγούς; Τι λέτε;
 

Mercedes
FORD TRANSIT EURONCAP