ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Hyperstrada δίνει ρέστα με τις επιδόσεις αλλά και με την έξτρα άνεση σε σχέση με το πιο πολεμικό Hypermotard

Το Hyperstrada δίνει ρέστα με τις επιδόσεις αλλά και με την έξτρα άνεση σε σχέση με το πιο πολεμικό Hypermotard

Δοκιμάζουμε: Ducati Hyperstrada

2.260 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2014)

To sport και χρηστικό Hyperstrada δεν είναι τουριστικό -όπως έχουμε συνηθίσει τον όρο. Παρέχει όμως ευπρόσδεκτες ευκολίες, για καθημερινή χρήση, ενώ χαράζει πλατύ χαμόγελο στα χείλη του ενθουσιώδη αναβάτη.

Ήμουν από τους τυχερούς που οδήγησαν το Hyperstrada, την πολιτική έκδοση του Hypermotard του 2013, στην παρουσίαση του, που είχε γίνει στην Τοσκάνη της Ιταλίας. Στους φοβερούς και τρομερούς ιταλικούς επαρχιακούς δρόμους, το Hyperstrada είχε δώσει ρέστα με τις επιδόσεις αλλά και με την έξτρα άνεση σε σχέση με το πιο πολεμικό Hypermotard, αφήνοντας μας κατενθουσιασμένους. Στην ουσία πρόκειται για ένα Hypermotard νέας φουρνιάς (2013), που φοράει μια σειρά επίσημων αξεσουάρ (μπορείτε να τα βάλετε και στο Hypermotard σας) για έξτρα άνεση, χρηστικότητα, αλλά ακόμα και για -ελαφρώς σπαρτιάτικα σε προσέγγιση- δικάβαλα ταξίδια. Πάμε να δούμε τώρα πώς μας φάνηκε σε μια εβδομαδιαία συμβίωση, στην Ελλάδα.Αισθητική / ποιότητα κατασκευής: Aριστο παντούΑιχμηρό design, που παρά τη ζελατίνα και τις βαλίτσες, σου δίνει με το καλημέρα να καταλάβεις τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Και εδώ δεν έχουμε πρόβατο με προβιά λύκου, αλλά λύκο 100%, και σε look, και σε συμπεριφορά. Η ποιότητα του Hyperstrada είναι hyper-υψηλή, και δεν θα αφήσει κανένα παραπονεμένο, δικαιολογώντας και την τιμή της μοτοσικλέτας. Πιάνοντας τις λεπτομέρειες, γοητεύεσαι από όλες. Από τον επιθετικό μονόφθαλμο προβολέα, στο ρύγχος κάτω από τον προβολέα που θυμίζει… ράμφος, στον «μαυροντυμένο», λιτό, V2 κινητήρα, στο γλυπτό μονόμπρατσο ψαλίδι, στο «φιδογυριστό» τελικό της εξάτμισης, με έξυπνα τοποθετημένα μαύρα καλύμματα που του «σπάνε» τον όγκο, στο πλαίσιο χωροδικτύωμα, στις ποιοτικές αναρτήσεις, αλλά και στις ακτινικές δαγκάνες της Brembo. Και κατόπιν, περιεργάζεσαι τις πινελιές άνεσης που διαφοροποιούν το Strada από το Motard. Χαμηλή ζελατίνα που μπορεί να μη ρυθμίζεται, αλλά κάνει αρκετά καλή δουλειά, άνετη σέλα για δύο επιβαίνοντες -αρκεί να είναι μικρόσωμοι-, χειρολαβές για το συνεπιβάτη, κεντρικό σταντ για ευκολότερη συντήρηση και πιο ασφαλές παρκάρισμα, και μαλακές βαλίτσες στο στάνταρ εξοπλισμό -δεν τις είχαμε στο μοντέλο της φωτογράφησης. Μπορεί να μη φτάνουν για να χαρακτηρίσουν το Hyperstrada Sport-Touring με τις προδιαγραφές που έχουμε συνηθίσει να συνοδεύουν τη φράση, πρόκειται όμως για την ιταλική άποψη στο θέμα, με σαφή φιλοσοφία που δεν κάνει παραχωρήσεις στην αθλητική φύση της μοτοσικλέτας. Και μας αρέσει πολύ! Όπως είχα γράψει και στην παρουσίαση, αισθητικό φάουλ υπάρχει μόνο από τους παλαιάς αισθητικής διακόπτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
CORAG GAS PEIRATEIA