Η διαχρονική σχεδίαση της GTS φρεσκαρίστηκε ελαφρώς αλλά παρέμεινε ουσιαστικά αναλλοίωτη.
Δοκιμάζουμε: Vespa GTS Super 300 i.e. ABS
2.220 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2015)
Ένα μικρό φρεσκάρισμα και αρκετή δόση τεχνολογίας ήταν αρκετά για να συνεχίσει η GTS να ασκεί τη γοητεία της στο κοινό προσφέροντας παράλληλα υψηλότατα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.
Η διαχρονική εμφάνιση της Vespa δεν είναι κάτι που μπορεί να πειράξει ένας σχεδιαστής ελαφρά τη καρδία. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η μεγάλη κυρία της Paiggio δεν ακολουθεί τη μόδα! Για το ανανεωμένο μοντέλο οι Ιταλοί προχώρησαν σε ανεπαίσθητες επεμβάσεις για αυτόν ακριβώς το λόγο. Έτσι, στο εμπρός μέρος, οι γρίλιες της χαρακτηριστικής “γραβάτας” κάτω από τον προβολέα δεν είναι πλέον ίσιες αλλά έχουν σχήμα V, ενώ στα φλας, τα οποία διατηρούν το σχήμα τους, έχουν προστεθεί και LED φώτα ημέρας ενώ τα “κρύσταλλά” του είναι λίγο πιο διάφανα –και στα πίσω. Η αλήθεια είναι ότι τα LED δεν προσφέρουν και πολλά όσον αφορά τον εντοπισμό της GTS από άλλους χρήστες του δρόμου, αλλά είπαμε· η μόδα είναι μόδα! Επίσης το κάλυμμα του πίσω φαναριού έχει αποκτήσει περισσότερο όγκο και πλαισιώνεται τώρα από χρώμιωμένο φιλέτο που το κάνει να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο. Τις παραπάνω λεπτομέρειες θα τις προσέξουν μόνο οι φανατικοί των Vespa και δεν αλλοιώνουν καθόλου την απαράμιλλη αισθητική της GTS. Αυτό που θα παρατηρήσουν όλοι είναι η ιδιαίτερα υψηλή ποιότητα κατασκευής με το φινίρισμα του scooter να βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων στην κατηγορία. Δεν υπάρχει κάτι που να τρίζει πάνω στην GTS, η βαφή είναι εξαιρετική και η επένδυση της σέλας αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις, πέρα από τη αισθητική και όσον αφορά την αντοχή της στο χρόνο.