Το X-MAX αφήνει τον αναβάτη να το εμπιστευτεί και το μόνο που χαλάει το… πάρτι είναι το κεντρικό σταντ που βρίσκει κάτω νωρίς σε δρόμο καλής ποιότητας.
Δοκιμάζουμε: Yamaha X-Max 400
7.006 Επισκέψεις στο άρθρο (15/10/2014)
To X-MAX 400 απέδειξε την αξία του κατά τη διάρκεια της δοκιμής καθώς φέρει μια σειρά από χαρακτηριστικά που το ανάγουν σε μια ολοκληρωμένη επιλογή για εκείνους που ψάχνουν το δίκυκλο-ένα-σε-όλα.
Τα scooter 250-300 κ.εκ. αποτελούν τη χρυσή τομή αν η κίνηση στους δρόμους της πόλης βρίσκεται στη λίστα των προτεραιοτήτων του αναβάτη, και ακολουθείται από τα μικρά ταξιδάκια-βόλτες του Σαββατοκύριακου. Τι γίνεται όμως όταν οι απαιτήσεις ανεβαίνουν και στο πρόγραμμα μπαίνουν και τα μεγαλύτερα σε διάρκεια ταξίδια, με δύο άτομα στη σέλα και περισσότερες αποσκευές; Τότε μάλλον χρειάζεται ακόμη περισσότερη άνεση αλλά και ισχύ από τον κινητήρα, για καλύτερες επιταχύνσεις και πιο εύκολη διατήρηση ταχυτήτων ταξιδιού στον αυτοκινητόδρομο.
Οι κατασκευαστές έχουν φροντίσει και για αυτή την περίσταση, με τη λύση να βρίσκεται στα GT μοντέλα, με ελαφρώς μεγαλύτερους και ισχυρότερους κινητήρες. Χωρίς να διαφέρουν σημαντικά σε διαστάσεις από τα 300άρια (σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα η διαφορά εντοπίζεται μόνο στο μεγαλύτερο μοτέρ), τα εν λόγω μοντέλα παρουσιάζονται ως η ιδανική επιλογή για την περίσταση με τις επιδόσεις που προσφέρει ο κινητήρας τους να αποτελούν μια καλή εναλλακτική έναντι των ακριβότερων και μεγαλύτερων δικύλινδρων mega GT.