- Παρουσιάστηκε επίσημα το ανανεωμένο Lexus ES για την Κίνα
- Αλλαγές στη μάσκα του αυτοκινήτου και στα φώτα LED εμπρός και πίσω
- Οθόνη 14 ιντσών στο εσωτερικό με ελάχιστα φυσικά κουμπιά
- Υβριδικές εκδόσεις με βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων
Παρουσιάστηκε επίσημα το ανανεωμένο Lexus ES για την Κίνα
Έπειτα από τις πρώτες φωτογραφίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο προ λίγων ημερών, το φρεσκαρισμένο Lexus ES για το 2025 παρουσιάστηκε επίσημα κάνοντας την αρχή από την εκδοχή της ιαπωνικής λιμουζίνας για την κινεζική αγορά, εκεί όπου είναι δημοφιλές το μοντέλο. Είναι η δεύτερη ανανέωση που δέχεται η 7η γενιά του Lexus ES και αποτελεί τη μετάβαση για την επόμενη γενιά που αναμένεται να παρουσιαστεί προς τα τέλη του επόμενου έτους.
Αλλαγές στη μάσκα του αυτοκινήτου και στα φώτα LED εμπρός και πίσω
Με μια γρήγορη ματιά, το αμάξωμα έχει μείνει απαράλλαχτο σε γενικές γραμμές από την προηγούμενη ανανέωση που είχε δεχτεί τον Απρίλιο του 2021. Βασικές αλλαγές διαπιστώνουμε στο εμπρός μέρος και τη μάσκα, που διατηρεί το σχήμα της γρίλιας αναδιαμορφώνοντας όμως το μοτίβο από διαγώνιες σε οριζόντιες γραμμώσεις. Τα φανάρια έχουν σχεδιαστεί εκ νέου με μία λωρίδα LED σε σχηματισμό Ζ να καλύπτει το επάνω και πλαϊνό μέρος του φαναριού, ενώ συνεχίζοντας στο υπόλοιπο αμάξωμα δεν διακρίνεται κάποια αλλαγή. Φτάνοντας στο πίσω μέρος, παρατηρούμε επίσης νέα σχεδίαση στα φανάρια που ενώνονται με μία μπάρα LED και στο εσωτερικό τους σχηματίζεται με φωτισμένες γραμμές το αγγλικό γράμμα L. Το σήμα της Lexus έχει αντικατασταθεί από το όνομα της εταιρείας ολογράφως με κεφαλαία γράμματα.
Οθόνη 14 ιντσών στο εσωτερικό με ελάχιστα φυσικά κουμπιά
Σημαντικότερη αλλαγή στο premium εσωτερικό της ιαπωνικής λιμουζίνας αποτελεί η νέα οθόνη 14 ιντσών στη κεντρική κονσόλα που είναι σχεδόν πανομοιότυπη με εκείνη που βρίσκουμε στα νέα μοντέλα NX και RX. Έχουν αναδιαμορφωθεί οι αεραγωγοί του κλιματισμού για να ταιριάζει η νέα οθόνη στο σύνολο, ενώ η ίδια έχει υιοθετήσει τις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου αντικαθιστώντας σχεδόν όλα τα φυσικά κουμπιά. Τέλος, παραμένει στη θέση του το αναλογικό ρολόι στεκούμενο πάνω αριστερά από την οθόνη, ενώ πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο ίδιος ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Υβριδικές εκδόσεις με βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων
Οι αλλαγές αυτές αφορούν τα μοντέλα που θα διατίθενται στην κινεζική αγορά, αλλά το πιθανότερο είναι να μην υπάρξουν διαφοροποιήσεις στις άλλες αγορές. Το μοντέλο ΕS κατέχει την τρίτη θέση σε πωλήσεις επιβατικών για την premium μάρκα της Toyota , οπότε αναμένεται να κυκλοφορεί για χρόνια ακόμα στην αγορά. Κλείνοντας, δεν υπάρχει κάποια είδηση για αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, ωστόσο αναμένεται να δούμε ηλεκτρική έκδοση στην επόμενη γενιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Κίνα, θα υπάρξουν 2 επιλογές κινητήρα: Ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας με απόδοση 173 άλογα, και ένας 2,5λιτρος που σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδει 210 ίππους. Για την ελληνική αγορά, το τρέχον μοντέλο διατίθεται σε μία υβριδική έκδοση με βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων και συνολική απόδοση 178 ίππους. Η αρχική τιμή του μοντέλου είναι στα 72.500 ευρώ.