4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H ευκολία στην οδήγηση και στους ελιγμούς που παρέχει το i10 το κάνουν «παιχνίδι» στα χέρια του οδηγού.
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1,2
14.896 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2011)
Με αλλαγές στην εμφάνιση και πιο δυνατό και οικονομικό κινητήρα παρουσιάζεται το ανανεωμένο i10, το οποίο αποτελεί ένα από τα καλύτερα μίνι αυτοκίνητα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
New look, looks better&&&&Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι το εμπρόσθιο τμήμα του i10, το οποίο ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Hyundai και είναι περισσότερο ελκυστικό. Πιο συγκεκριμένα, η εξαγωνική μάσκα παραπέμπει στην αντίστοιχη του μεσαίου i40, τα εμπρόσθια φωτιστικά έχουν πιο «ρευστή» μορφή, ενώ οι προβολείς ομίχλης από στρογγυλοί που ήταν, τώρα απέκτησαν τριγωνικό σχήμα. Νέας σχεδίασης είναι οι καθρέπτες και ο πίσω προφυλακτήρας, καθώς και το εσωτερικό και το κάλυμμα των φαναριών.
Ασφαλές και ιδιαίτερα ευέλικτο
H ευκολία στην οδήγηση και στους ελιγμούς που παρέχει το i10 το κάνουν «παιχνίδι» στα χέρια του οδηγού, στοιχείο που εκτιμάται δεόντως στις αστικές μετακινήσεις. Η ανάρτησή του με την ελαφρώς σφιχτή ανάρτηση παρέχει καλή άνεση και σιγουριά στο δρόμο ακόμα και σε σβέλτους ρυθμούς.
«Πετάει» ο κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο των 1,2 λτ. παρουσιάζει υψηλότερη απόδοση κατά 7 ίππους και 2 Nm ροπής, ενώ ταυτόχρονα εμφανίζει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 κατά 0,4 λτ./100 χλμ. και 11 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Στην πράξη, το δυνατό αυτό μοτέρ παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και ανεβάζει με ευκολία ρυθμούς αναπτύσσοντας γρήγορες ταχύτητες στον ανοιχτό δρόμο χωρίς ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα να ενοχλεί μέχρι περίπου τα 120/χλμ./ώρα. Όπως διαπιστώνουμε και από τις μετρήσεις επιδόσεων το ανανεωμένο i10 1,2 είναι αισθητά πιο γρήγορο από πριν και έχει επιτύχει το μικρότερο χρόνο της κατηγορίας στο 0-100 χλμ./ώρα (10,4 δλ.) και από τις ταχύτερες ρεπρίζ. Επίσης ο επιλογέας του 5τάχυτου κιβωτίου είναι εύχρηστος και με αρκετά καλή αίσθηση διευκολύνοντας περαιτέρω τον οδηγό.
Ευρύχωρο και προσεγμένο ποιοτικά εσωτερικό
Πολύ καλής ποιότητας είναι το εσωτερικό του i10, στο οποίο οι αλλαγές εντοπίζονται στον ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων με τον μπλε φωτισμό (όπως και στα χειριστήρια), στο ανθρακί χρώμα της κεντρικής κονσόλας και στις νέες υφασμάτινες επενδύσεις.
Οι πολύ καλοί χώροι για την φιλοξενία 4 ενήλικων επιβατών είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του i10, όπως και ο χώρος αποσκευών των 225 λτ.
Το i10 1,2 F/L σε σχέση με το προγενέστερο 1,2
Ισχυρότερο κατά 7 ίππους και 2 Nm ροπής
1,9 δλ. γρηγορότερο στο 0-100 χλμ./ώρα
0,9 δλ. γρηγορότερο στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η
3,3 δλ. γρηγορότερο στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η
Χαμηλότερη κατανάλωση κατά 0,4 λτ./100 χλμ. και CO2 κατά 11 γρ./χλμ.
Εξοπλισμός:
ABS, 1 αερόσακος, ηλ. παράθυρα μπροστά, ηλ. υποβοηθούμενο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, air condition, ρυθμιζόμενο τιμόνι, ράδιο CD και προβολείς ομίχλης.
Τιμή:
Aπό 9.550 ευρώ (με την έκπτωση των 850 ευρώ).
Τεχνικά χαρακτηριστικά | &&&&&&&& |
Κυβισμός (κ.εκ.) | &&&&1248 | &&&&
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | &&&&85/6.000* | &&&&
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | &&&&120/4.000* | &&&&
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | &&&&10,4 | &&&&
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) | &&&&12,8 | &&&&
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) | &&&&20 | &&&&
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | &&&&169 | &&&&
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | &&&&4,6 | &&&&
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | &&&&108 | &&&&
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | &&&&86 | &&&&
Βάρος (κιλά) | &&&&948 | &&&&
*Εργοστασιακές μετρήσεις | &&&&&&&& |