Εμφανισιακά, η ανανεωμένη Mercedes-AMG A 35 4MATIC δεν ξεχνά την καλή της σχεδιαστική ανατροφή.
- Με ηλεκτρικό boost στις χαμηλές στροφές για τη 2λιτρη «βενζινάρα» των 306 ίππων
- Έγινε «υβριδικό» και τώρα μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο
- Επιδόσεις που θυμίζουν παλαιότερα supercars (π.χ. BMW i8)
- Με τα sport προγράμματα η εξάτμιση κάνει σαματά και αγωνιστικά «σκασίματα»
Με ηλεκτρικό boost στις χαμηλές στροφές για τη 2λιτρη «βενζινάρα» των 306 ίππων
Ο 2λιτρος turbo βενζινοκινητήρας της light AMG εκδοχής της A-Class (θυμίζουμε πως υπάρχει και η απίθανη A 45 S με 421 άλογα από τον 2λιτρο turbo κινητήρα και τετρακίνηση με drift mode) αποδίδει 306 άλογα με 400 Nm ροπής και τον γνωρίσαμε στη δοκιμή της προ ανανέωσης Mercedes-AMG A 35 4MATIC. Πλέον συνδυάζεται με την ήπια υβριδική τεχνολογία που συναντάμε και στην υπόλοιπη γκάμα της νέας A-Class, διαθέτοντας ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt και μίζα-δυναμό (RSG) που υποστηρίζει τη γρήγορη εκκίνηση με επιπλέον ισχύ 10 kW. Έτσι το σύνολο τραβάει δυνατά από το ρελαντί και μέχρι το όριο των στροφών βοηθώντας τον οδηγό να κινηθεί σβέλτα, ακόμα και όταν δεν πατάει τέρμα το γκάζι. Συνολικά πρόκειται για ένα από τα καλύτερα 2λιτρα turbo σύνολα που έχουμε οδηγήσει τον τελευταίο καιρό.
Χαρακτηρίστηκε «υβριδικό» και τώρα μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο
Το ήπια υβριδικό σύστημα στη σειρά της ανανεωμένης A-Class αποθηκεύει σε μια μικρή μπαταρία ενέργεια που θα πήγαινε χαμένη από το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα του αυτοκινήτου. Αυτή η ενέργεια «ταΐζει» τον μικρό ηλεκτροκινητήρα, που βοηθά το έργο του 2λιτρου βενζινοκινητήρα μειώνοντας κάπως την κατανάλωση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας (μέση κατανάλωση 12 λτ./100 χλμ. από 12,5 λτ./100 χλμ.) όχι όμως και τις εκπομπές ρύπων που παρέμειναν στα 188 γρ. CO2/100 χλμ. Ωστόσο, η Mercedes-AMG A 35 4MATIC χαρακτηρίζεται πλέον ως υβριδική και έτσι έχει ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας. Aδικο ή όχι, αυτό θα «βολέψει» τους ελάχιστους που μπορούν να αγοράσουν το «καυτό» χατσμπακ της πολυτελούς γερμανικής φίρμας.
Παραμένει διακριτική, έχοντας πλέον νέους προφυλακτήρες, μάσκα με κάθετες γρίλιες, νέα φώτα, νέο στρογγυλό σήμα AMG, καθώς και νέες ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά 235/35…
Επιδόσεις που θυμίζουν παλαιότερα supercars (π.χ. BMW i8)
Το ηλεκτρικό boost φαίνεται στην πράξη τόσο σε επίπεδο αίσθησης με πιο «γεμάτη» απόδοση από χαμηλά, εντυπωσιακό στροφάρισμα και άμεση απόκριση, όσο και αριθμών: 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. (από 4,9 δλ.), 60-100 σε 2,6 δλ. (από 2,7 δλ.). Αρωγός και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT, που πλέον έχει 8 από 7 σχέσεις και προσφέρει ομαλές έως και βίαιες εναλλαγές σχέσεων ανάλογα με την θέση του συστήματος παραμετροποίησης Dynamic Select. Σε κάθε περίπτωση, τέτοιες επιταχύνσεις είχαν supercars προηγούμενης δεκαετίας και αυτό είναι εντυπωσιακό, όπως για παράδειγμα το BMW i8 (0-100 σε 4,5 δλ.), ή η Ford Mustang V8 (0-100 σε 4,9 δλ.)
Με τα sport προγράμματα η εξάτμιση κάνει σαματά και αγωνιστικά «σκασίματα»
Το σύστημα παραμετροποίησης έχει δύο σπορ ρυθμίσεις: τη Sport και τη Sport+. Αμφότερες, εκτός από την απόκριση του κινητήρα, το βάρος του τιμονιού, τη λειτουργία του ESP και την κατανομή της τετρακίνησης, τονίζουν μεταξύ άλλων και τον ήχο από τις εξατμίσεις που κάνουν αγωνιστικό θόρυβο με σκασίματα και μπόλικο «σαματά». Έτσι εκτός από… αισθητή την παρουσία της, η A 35 κάνει level up στην οδηγική απόλαυση!
Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή της ανανεωμένης Mercedes-AMG A 35 4MATIC με το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης.
Σελίδα 2 | Η AMG που σε... ηλεκτρίζει! |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Επιδόσεις-φωτιά & ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Αρχόντισσα και αλήτισσα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |