Πλέον η Mercedes-AMG A 35 4MOTION διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα EQ Boost, που υποστηρίζει τη γρήγορη εκκίνηση με επιπλέον ισχύ 10 kW (13,6 ίππους). Αυτό φαίνεται στην πράξη τόσο σε επίπεδο αίσθησης, όσο και αριθμών: 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ., 60-100 σε 2,6 δλ. και 80-120 σε 3,5 δλ.!
Όπως και πριν, η Mercedes-AMG A 35 εφοδιάζεται με τον Μ260 κινητήρα της έκδοσης Α 250 της A-Class και παρότι δεν κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της AMG στο Aφάλτερμπαχ εντούτοις φέρει την τεχνολογία και τις σχετικές αναβαθμίσεις σε περιφερειακά για να αποδίδει 306 ολοζώντανους ίππους. Πλέον φέρει και ήπια υβριδικό σύστημα EQ Boost, διαθέτοντας ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt και μίζα-δυναμό (RSG) που υποστηρίζει τη γρήγορη εκκίνηση με επιπλέον ισχύ 10 kW (13,6 ίππους). Αυτό φαίνεται στην πράξη τόσο σε επίπεδο αίσθησης, με πιο «γεμάτη» απόδοση από χαμηλά, εντυπωσιακό στροφάρισμα και άμεση απόκριση, όσο και αριθμών: 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ., 60-100 σε 2,6 δλ. και 80-120 σε 3,5 δλ.. Αρωγός πάντα το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT, που πλέον έχει τις 8 σχέσεις όπως και η Α 45 S, προσφέροντας ομαλές έως και βίαιες εναλλαγές σχέσεων ανάλογα με την θέση του συστήματος παραμετροποίησης Dynamic Select. Το όλο «πακέτο» δεν θα μπορούσε να μην ενισχυθεί και ακουστικά, με την επιλογή του προγράμματος Sport ή Sport+ να συνεπάγεται με αρκετά τεχνητό μεν, αλλά ενδιαφέροντα δε, «σαματά» και σκασίματα από τις εξατμίσεις.
Oι σπορ επιλογές του συστήματος παραμετροποίησης μεταξύ άλλων τονίζουν και τον ήχο από τις εξατμίσεις που κάνουν αγωνιστικό θόρυβο με σκασίματα και μπόλικο «σαματά».
Σπουδαία πράγματα κάνει φυσικά και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης 4ΜATIC που φροντίζει για την μεταφορά της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες με ποσοστό που μπορεί να φτάσει έως και στο 50:50 αντίστοιχα. Αν φυσικά πιέζεις συνέχεια με το πρόγραμμα Sport+ η κατανάλωση είναι 2 και 3 φορές πάνω από την εργοστασιακή, μια μέση τιμή όμως στα 12,0 λτ./100 χλμ. είναι υλοποιήσιμη (μάλιστα είναι και κατάτι χαμηλότερη από πριν που δεν υπήρχε το ήπια υβριδικό σύστημα). Το τελευταίο έδωσε την ευκαιρία στους ελάχιστους που μπορούν να αποκτήσουν της Α 35 να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο παρά τα 188 γρ. CO2/χλμ., μιας και πλέον το μοντέλο αναφέρεται στην άδεια κυκλοφορίας ως «υβριδικό».