Δοκιμή: Citroen C3 Aircross | Πλούσια «βασική» που «καίει» 6,6 λτ.
Η βασική έκδοση του C3 Aircross με τους 110 ίππους, αποτελεί μια προσιτή λύση για άνετες μετακινήσεις με πρακτικότητα και αρκετά χαμηλή κατανάλωση.
Large σε χώρους και εξοπλισμό από τη βάση
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
- Με καλή τιμή
- Πλούσια «Βασική» με εξοπλισμό μεσαίας
- Χαρακτηριστικά πολυχρηστικού μοντέλου
Το βασικό Citroen C3 Aircross καίει μόλις 6,6 λτ./100 χλμ., έρχεται σε καλή τιμή και full εξοπλισμένο, είναι άνετο στο δρόμο και προσφέρει πρακτικές λύσεις πολυχρηστικού μοντέλου. Θα προτιμούσες το επίσης πρακτικό και οικονομικό αλλά πιο ακριβό Captur ή μήπως το πιο δυναμικό και νεανικό Nissan Juke;
Το C3 Aircross που ανανεώθηκε πρόσφατα εξακολουθεί σχεδιαστικά να διατηρεί την καλλιτεχνική του φλέβα, με την νέα ανάγλυφη στενή γρίλια της μάσκας, διατηρώντας τα βασικά γνωρίσματα της σχεδιαστικής του ταυτότητας, με τη μυώδη σχεδίαση στο «διχοτομημένο» αισθητικά αμάξωμα, και πλαστικά που τονίζουν τον crossover χαρακτήρα του, αλλά και λεπτομέρειες που εκφράζουν τη νεανική του υπόσταση.
Από 21.950 ευρώ στη βασική και πλούσια έκδοση του
Το γαλλικό μοντέλο στη βασική του έκδοση του εξοπλίζεται με τον 1,2 PureTech βενζινοκινητήρα turbo των 110 ίππων, με την τιμή του να ξεκινά από τα 21.950 ευρώ, στην αρκετά πλούσια έκδοση Feel Pack. Αν και αρχική σε αυτή θα συναντήσουμε μεταξύ άλλων infotainment με οθόνη 7 ιντσών, και προβολείς ομίχλης. Ως βασική έκδοση είναι απόλυτα ικανοποιητική, συγκριτικά με τα δεδομένα του ανταγωνισμού, καθώς πέρα των καθιερωμένων διαθέτει cruise control, φώτα ημέρας LED, προβολείς ομίχλης, έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών και έξτρα αυτοματισμούς, όπως αναδιπλούμενους καθρέπτες. Αν θα θέλαμε κάτι ακόμα από τη βασική πάντως, αυτό είναι το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, το οποίο έρχεται από την τρίτη έκδοση Shine.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »