ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Audi A3 Sportback 30
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Audi A3 Sportback 30

51.782 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2021)

Το ήπια υβριδικό Audi A3 των 110 ίππων εστιάζει στην οικονομία και την καθημερινή χρήση, αποτελώντας μια πολύ καλή επιλογή για να μπείτε στον κόσμο του premium.

Mild hybrid & αυτόματο Audi A3 με 110 PS


Ένα από τα χαρακτηριστικά της νέας του γενιάς είναι ο εξηλεκτρισμός της βενζινοκίνητης γκάμας του.

Ένα από τα χαρακτηριστικά της νέας του γενιάς είναι ο εξηλεκτρισμός της βενζινοκίνητης γκάμας του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το A3 δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού είναι το αυτοκίνητο που ίδρυσε την κατηγορία των premium μικρομεσαίων χάτσμπακ. Μένοντας σταθερό στη φιλοσοφία του όλα αυτά τα χρόνια, το μοντέλο της Audi αναζητά την αποδοχή ενός πιο νεανικού κοινού, επενδύοντας στην ποιότητα που το διακρίνει και την τεχνολογική εξέλιξη.

Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά της νέας του γενιάς είναι ο εξηλεκτρισμός της βενζινοκίνητης γκάμας του. Στις παρακάτω γραμμές λοιπόν δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση του A3 με τους 110 ίππους, σε συνεργασία με το ήπια υβριδικό σύστημα των 48 V.

Αισθητικά, όπως είχαμε δει και στην δοκιμή της ισχυρότερης έκδοσης των 150 ίππων -δεν αλλάζει κάτι προφανώς, το A3 προβάλλει ένα πιο δυναμικό προφίλ σχεδιαστικά, κυρίως μέσω του μπροστά προβόλου του και τη χαμηλή γραμμή του καπό.

Από 25.850 ευρώ και γεμάτο καλούδια

Η αρχική τιμή του A3 των 110 ίππων είναι τα 22.350 ευρώ, ενώ η υβριδική έκδοση της δοκιμής μας κοστίζει από 25.850 ευρώ. Για να το πούμε πιο απλά δηλαδή το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το υβριδικό σύστημα κοστίζουν 3.500 ευρώ έξτρα. Από εκεί και πέρα, στο βασικό επίπεδο Base o εξοπλισμός είναι άκρως ικανοποιητικός, περιλαμβάνοντας όλα αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια που πολυδιαφημίζονται, όπως μεγάλη οθόνη αφής, ψηφιακό πίνακα οργάνων και τα σημαντικότερα συστήματα ασφάλειας και άνεσης.

Eσωτερικό: Aιχμηρό design, super ποιότητα

Κινητήρας: Με συγκρατημένη κατανάλωση & χωρίς τέλη

Στο δρόμο: Η άνεση στο επίκεντρο

Η γνώμη μας 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS