3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το νέο Audi A5 Sportback στην έκδοση με τον δίλιτρο TFSI κινητήρα απόδοσης 252 ίππων και αναφέρουμε.
Δοκιμή: Audi A5 Sportback
38.831 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2017)
Με αιχμηρή αισθητική και επικεντρωμένο χαρακτήρα σε αυτά που προστάζει η 5θυρη κουπέ premium κατηγορία, το νέο Audi A5 Sportback έρχεται πιο ώριμο από ποτέ.
Το A5 Sportback δεν έχει πρόβλημα να κινηθεί ιδιαίτερα σβέλτα και αποτελεσματικά σε δρόμους με στροφές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Κινητήρας 2,0 λίτρων με 252 ίππους
- Καίει 10,5 λτ./100 χλμ.
- Aπό 63.600 ευρώ
Το Audi A5 εκτός από την κουπέ έκδοση που δοκιμάσαμε πρόσφατα και μας άρεσε, έρχεται και στην πιο πρακτική αλλά και διαφορετική σε χαρακτήρα, Sportback εκδοχή του. Το νέο Audi A5 Sportback αφήνει πίσω του την πρώτη «δειλή» απόπειρα της εταιρείας να μπει στην δύσκολη κατηγορία των μεσαίων πολυτελών 5θυρων κουπέ και παρουσιάζεται πιο ώριμο σε όλα τα επίπεδα. Από το αισθητικό, με στοιχεία από το μεγαλύτερο και πιο premium Αudi A7, μέχρι και το οδηγικό όπως θα δούμε και στη συνέχεια. Είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο και χρησιμοποιεί όλα τα τελευταία «εφόδια» της Audi σε όλους τους τομείς, με το απαράμιλλο κύρος του και την ξεχωριστή του ταυτότητα να αποτελούν τα βασικότερα όπλα στην φαρέτρα του. Η βασική έκδοση βενζίνης με 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 190 ίππων, κοστίζει 48.950 ευρώ, ενώ η τετρακίνητη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα αλλά απόδοση 252 ίππων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που δοκιμάζουμε, ξεκινά από τα 63.600 ευρώ.
Το Audi A5 εκτός από την κουπέ έκδοση που δοκιμάσαμε πρόσφατα και μας άρεσε, έρχεται και στην πιο πρακτική αλλά και διαφορετική σε χαρακτήρα, Sportback εκδοχή του. Το νέο Audi A5 Sportback αφήνει πίσω του την πρώτη «δειλή» απόπειρα της εταιρείας να μπει στην δύσκολη κατηγορία των μεσαίων πολυτελών 5θυρων κουπέ και παρουσιάζεται πιο ώριμο σε όλα τα επίπεδα. Από το αισθητικό, με στοιχεία από το μεγαλύτερο και πιο premium Αudi A7, μέχρι και το οδηγικό όπως θα δούμε και στη συνέχεια. Είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο και χρησιμοποιεί όλα τα τελευταία «εφόδια» της Audi σε όλους τους τομείς, με το απαράμιλλο κύρος του και την ξεχωριστή του ταυτότητα να αποτελούν τα βασικότερα όπλα στην φαρέτρα του. Η βασική έκδοση βενζίνης με 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 190 ίππων, κοστίζει 48.950 ευρώ, ενώ η τετρακίνητη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα αλλά απόδοση 252 ίππων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που δοκιμάζουμε, ξεκινά από τα 63.600 ευρώ.
Καποιοι ειναι μπροστα απο την εποχη τους: Mazda 3 MPS, 2300 κυβικα, 280 αλογα (260 στα χαρτια), 0-100 6,1 δλ., καιει 10λτ./100χλμ, τιμη 30.000 €. Τανκς στο δρομο, ιδιαιτερη σχεδιαση, αξιοπιστια, απιστευτη οδηγικη συμπεριφορα, εργονομια, αψογη συναρμογη στο εσωτερικο γι' αυτο και οι οποιοι τριγμοι λαμπουν δια της απουσιας τους, χωροι, ανεση, διακριτικοτητα, led εμπρος και πισω, value for money! Τι αλλο να ζητησει καποιος? Το αυτοκινητο ειναι σαν να το εχει αγγιξει το χερι του Θεου! Δεν χωραει συγκριση με κανενα σαπιο γερμανικο χρηματοκιβωτιο με ροδες που το πληρωνεις χρυσαφι χωρις να εχει πανω κατι που να δικαιολογει την εξωφρενικη τιμη του (το ζημιαρικο dsg μηπως?) και το εχεις αραγμενο ολο το χρονο στο συνεργειο και η μονη βολτα του ειναι πανω στην οδικη. Γερμανικα γατακια...
Ενδιαφερον χωρις κατι το εξωπραγματικο που να το ξεχωριζει ειναι αρκετα ομορφο και ποιοτικο και μεγαλο σε διαστασεις. Ομως για δυο λιτρα ειναι πανακριβο για audi και αυτο σου προκαλει πονοκεφαλο οπως σε καθε γερμανικο που μοιαζει να σε κοροιδευει οταν φτανεις στο ταμειο με την υπερτιμημενη αξια του. Αν μπορεις να διαθεσεις αυτο το ποσο....64300 για την ακριβεια....και εισαι αποφασισμενος να περσεις στην υπερ-πολυτελη κατηγορια γιατι να μην πας στο εξαιρετικο υβριδικο lexus GS300h executive που εχει ολα τα συν του audi σε ποιοτητα ειναι και κλασεις ανωτερο σε ομορφια με αξιοπιστια που δεν την φανταζεται το γερμανικο και μαλιστα ειναι υβριδικο δινοντας του ενα επιπλεον σοβαρο πλεονεκτημα. Υπαρχουν καλυτερες επιλογες λοιπον που αξιζουν το ποσο που θα εκταμιευσεις και εχεις διπλα σου την αντιπροσωπεια καθε στιγμη χωρις πονοκεφαλο και αυτο ειναι ισως το πλεον σημαντικο!
Ελα tasoylis που δεν ηθελες και απαντηση ...αφου στο σχολιο σου ησουν επιτηδες εριστικος οπως και σε αλλα σχολια σου σε προσφατα ποστ (ξερεις εσυ) για να τα ακουσεις απο ιαπωνες. Το καταφερες, σε τσαγιασα και κατσε και κλαψε τωρα και ασε τις μπουρδες με το σαλονατο μουλαρι που μας γυριζει πισω σε αυτα που εκανε η mazdara πριν 10 χρονια με 30.000€ ενω αυτοι θελουν με λιγοτερα αλογα 65.000€!!! Δεν πατε να σας κοιταξει κανενας γιατρος? Θα σας παρουν με τις πετρες.
Tasoyli ανωριμουλη μεχρι στιγμης θαυμαζεις το audi του μπαμπα σου που στο δινει μια φορα το χρονο να το κανεις βολτα σε καμμια αλανα. Οταν μεγαλωσεις ευχομαι να γινεις πιο ψαγμενος απο τον μπαμπα σου και να βλεπεις αντικειμενικα την πραγματικοτητα γυρω σου. Γιατι οταν μιλας αντικειμενικα και με αριθμους οπως κανει και ο μηχανικος στα βιντεο που ανεβαζω δεν μπορει κανενας να τα αμφισβητησει!!! Δεν ειπες λεξη πανω σε αυτα γιατι το τσαγακι ηταν καυτο! El savio δεν βλεπεις Mazda στην Ιαπωνια γιατι τα αγοραζουν μετα μανιας οι γερμανοι και μαλιστα τα MPS! Αφιερωμενο: www.youtube.com/watch?v=GKi5udB5OL0 Οι γερμανοι ξυπνησαν αλλα οι Ελληνες εκει κολλημενοι με την πολυτελη σαβουρα...
Tasoulis 1) αν εισαι παλιουρας εδω θα ξερεις οτι ειχα και αλλα γερμανικα εκτος απο γκολφ γι' αυτο σταματα να μπουρδολογεις γιατι τους εχω ζησει τους γερμανους και εχω αναφερει δεκαδες φορες εδω μεσα τι εχω τραβηξει με μπεμπες και αστερια, 2) ο μηχανικος που λες εχει αναφερθει σε αλλα βιντεο για την πολυ χαμηλη αξιοπιστια των γερμανικων εταιριων οπως και σε αλλα τα χωνει και στους Ιαπωνες οπου χρειαζεται γι' αυτο ειναι αντικειμενικος και 3) οχι μονο ο πατερας σου αλλα ουτε εσυ ξερεις απο αυτοκινητα. Περιμενουμε να μας πεις τι αυτοκινητο οδηγεις που τα εχει ολα και συμφερει οπως λες για να μας βοηθησεις και εμας τους ξεφτιλισμενους με τα λιγα λαικ να δουμε το φως! χαχαχα Αντε τωρα να παιξεις πατινι με τα αλλα παιδια της γειτονιας σου και μην ασχολεισαι με θεματα που δεν ειναι της ηλικιας σου.
Ναι παιζει 1 στα 10 γερμανικα να σου βγει αξιοπιστο οπως και 1 στα 10 ιαπωνικα να βγει αναξιοπιστο αλλα αυτο ειναι σαν να κυνηγας το τζακποτ! Δεν ειναι οτι το λεω εγω και καποιοι φιλοι και συγγενεις. Ολες οι ερευνες αξιοπιστιας διεθνως αλλα και του Autotriti τα εχουν στα κιτρινοκοκκινα! Το ιδιο γκολφ ειχαμε. Και τα 3 γερμανικα που ειχα φορτωθηκαν απο μια τουλαχιστον φορα πανω σε οδικη! Οσο για την αμερικανικη Ford δεν εχω να πω κατι κακο γιατι στην αξιοπιστια τα παει αρκετα καλα. Σιγουρα βεβαια μπορει και καλυτερα αλλα δεν ειναι το απολυτο χαλι οπως τα γερμανικα παρ' ολο που αυτα της Ευρωπης κατασκευαζονται στη γερμανια. Μιας και δεν εχεις δει αλλα ποστ μου σταζω μελι και για τους Κορεατες αλλα και για τη γαλλικη DS!
Κορυφαίο, πραγματικά στεκεται μόνο του. Ουσιαστικό αυτοκίνητο με κατασκευη βράχος, χωρίς να κανει φτηνη και λαικη φιγουρα και δηθεν ιστoρία. Θα συμφωνησω μόνο οτι ειναι πολυ ακριβό αλλά για αυτό ευθυνεται πιο πολύ ο παραλογισμός των φόρων που το αδικούνε. Ωστόσο έχει απιστευτη ουσία σαν κατασκευη. Για τον φιλο με το MPS θα διαφωνήσω κάθετα. Το MPS ήτανε όντως πολύ καλό για την εποχή του και ακριβως για αυτό τον λόγο στέκεται ακόμα σε τομεις οπως η ιπποδυναμη και το κράτημα. Σαν κατασκευη ειναι πάρα πολύ πισω ακομα και απο τα audi του τότε. Ωστόσο αυτά που έκανε το MPS το 2005 τα κάνει το Audi το 2017 με λιγοτερους ρύπους, καταναλωση, ασυγκριτη ασφάλεια και γενικότερα φιλικότητα προς τον χρήστη και το περιβάλλον. Ευχαριστώ
Το Mazda καλύτερο αυτοκίνητο από το Audi σε ποιο όνειρο στο 50ο?Μάθε να γράφεις σωστά πράγματα και όχι αρλούμπες γιατί έχεις καταντήσει πιο γραφικός και από το ίδιο το Πήλιο.Επίσης μάθε να κρίνεις τα αυτοκίνητα από κοντά και όχι βάζοντας ανόητα βιντεάκια στο youtube(ξέρεις εσύ). Τρομερή ποιότητα έχει και το Audi και αυτό το ξέρουν και οι πέτρες όπως ξέρουν ότι τα τετρακίνητα τους δεν παίζονται και στις μεγάλες κατηγορίες έχουν Torsen και όχι πολύδισκους συμπλέκτες που μοιράζουν ροπές και άλλα τέτοια κουραφέξαλα.Μόνο Mitsubishi και Subaru είναι ανώτερα. Και για επιμύθιο θα σου πω το εξής:A4 TQ 100000 χλμ ΟΥΤΕ ένα θέμα και καμία οδική και χρηματοκιβώτιο. Θα σου στείλω όμως οδική..για το ψυχιατρείο!!!
Japan Flag δυστυχώς για σένα εγώ είχα το Audi και όχι ο πατέρας μου ο οποίος δεν ξέρει κιόλας από αυτοκίνητα.Και πριν από μία δεκαετία όχι τώρα μάλιστα.Τώρα έχω άλλο που πίστεψε με τα έχει όλα δεν είναι vag και συμφέρει. Επειδή έχεις θιχτεί και δεν έχεις τι άλλο να πεις συνεχίζεις και λες ανοησίες.Μόνος σου ξεφτιλίζεσαι!Δεύτερον ο μηχανικός κατά 90 % εστιάζει στον εξοπλισμό παρά στα..μηχανολογικά!Αν είναι ποτέ δυνατόν!Οπότε καταλαβαίνεις από μόνος σου ότι είσαι εκτός θέματος και δημιουργείς εντυπώσεις. Στο ξαναλέω και πάλι πήγαινε δες τα αυτοκίνητα από κοντά οδήγησε τα και κυρίως έχε τα για κάποιο διάστημα στην κατοχή σου και μετά έκφερε άποψη.Όχι να μου ανεβάζεις αυστραλιανά βιντεάκια. Δεν φταίω εγώ αν σε βαράγανε μέσα στο Golf σου και σου έμεινε μετά ψυχολογικό!
Την απάντηση την παίρνεις από τους υπόλοιπους.Εγώ δεν έχω λόγο να θιχτώ και ούτε καν τσαγιάστηκα γιατί σε όλα τα άρθρα σου απαντώ και απαντώ και στους υπόλοιπους με επιχειρήματα αλλά όταν οι περισσότεροι δεν ξέρουν π.χ.ότι εδώ και σχεδόν μία 4ετία οι TSI δεν έχουν καν καδένα αλλά ιμάντες,και ότι το θέμα με τα λάδια έχει σταματήσει προ πολλού αλλά ακόμα συνεχίζουν και κράζουν αβέρτα τα vag τότε καταλαβαίνεις ότι το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό. Επίσης ειδικά από Audi,έχω πολλά μα πάρα πολλά παραδείγματα που όχι απλά δεν ξέρουν τι θα πει βλάβη αλλά και με τους θεωρητικά προβληματικούς FSI φτάνουν τα 200000 χλμ χωρίς θέμα. Τώρα το ότι εσύ κάνεις τέτοια προπαγάνδα και προτιμάς μονίμως άλλα αυτοκίνητα τα οποία δεν μπορούν να ανταγωνιστούν αυτά που διαβάζουμε από εδώ είναι δικό σου θέμα. Εγώ θα σε αντικρούω κάθε φορά.Και ας μην έχω 60 πρόβατα να τους αρέσει η κάθε ανοησία που πετάς απλά για να το πεις,δίχως να ξέρεις!
San agorasths arnoumai na koroideuw ton eauto mou oti agorasa mia akribh marka (lexus) enw sthn pragmatikothta einai toyota. Exw paei iapwnia kai ola ta modela ths lexus aparallakta kukloforoun ws toyota. Epishs ftiaxnonte sto idio ergostasio kati pou den isxuei gia thn audi. Sta ergostasia ths audi ftiaxnonte mono audi me monadikh ekeraish to q7 pou ftiaxnetai sthn idia grammh me to cayenne kai to touareg. Epishs epeidh exw paei iapwnia: ta mazda pou diabazw sta sxolia den exoun kamia ektimhsh sthn iapwnia kai den ta blepeis pou8ena para mono sth hiroshima pou einai h edra tous.
ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕ MERCEDES E-CLASS. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Υψηλή τιμή ως συνήθως για την Αudi αλλά το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό και φυσικά είναι χρηματοκοβώτιο,στο δρόμο απίστευτο με κορυφαία ποιότητα και ζωηρές επιδόσεις.Δεν νομίζω να ζητήσει κανείς κάτι άλλο. Μην αρχίσετε τα περί συγκρίσεων με τις κουδουνίστρες γιατί θα αρχίσω να γελάω καθώς δεν υπάρχουν ούτε στο χάρτη. Ο μόνος σοβαρός αντίπαλος του Audi είναι η τετρακίνητη Giulia που είναι και αυτή εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.
Japan Flag όχι δεν ξέρω ότι είχες και μπέμπες και αστέρια καθώς μόνο το Golf έχω δει να αναφέρεις γιατί η αλήθεια είναι πως παρόλο που διαβάζω πολλά χρόνια το περιοδικό τώρα πλέον σχολιάζω. Καταρχήν αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι εγώ δεν αντιλέγω πως τα ιαπωνικά είναι αξιόπιστα.Συνεχίζουν να είναι μπροστά και αυτό είναι αλήθεια και όποιος λέει ότι τα ευρωπαικά είναι πιο αξιόπιστα,ψεύδεται ασυστόλως! Αυτό που με ξεπερνά είναι ότι κατακεραυνώνεις ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα γερμανικά και είσαι σίγουρος ότι θα βγάλουν ένα εκατομμύριο προβλήματα!Ε αυτό δεν μπορέίς να το ξέρεις,ούτε είσαι μάντης πως να το κάνουμε!Δεν έχω δει ποτέ να πεις ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι πράγματι καλό αλλά διατυπώνω τις αμφιβολίες μου σχετικά.με την αξιοπιστία του.Ετσι θα το δεχόμουν και δεν θα ήμουν αντίθετος. Λυπάμαι ειλικρινά,αν έχεις ταλαιπωρηθεί γιατί δεν είναι ωραίο να πληρώνεις κάτι και μετά να σου βγαίνει σάπιο και από ότι αφήνεις να εννοηθεί έχεις ταλαιπωρηθεί άσχημα. Το έχω γράψει πολλές φορές ότι δυστυχώς πολλές φορές οι αντιπροσωπείες κάποιων εταιριών σε αντιμετωπίζουν ως χαζό και όχι ως πελάτη και τα έχω βιώσει και εγώ αυτά προσωπικά.Όπως σου έχω ξαναγράψει ότι το πιο πρπβληματικό αυτοκίνητο που είχα είναι το Golf 4. Τέλος οδηγώ Ford πλέον.Ξέρω ότι κάτι θα βρεις να πεις και για αυτά αλλά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
Όπως ολα τα γερμανικά, ειναι ολα τα ίδια. Ίδια μάσκα, ίδιο στήσιμο, αλλάζει 1% απο το Α4 έγινε κουπέ και καλα και βγηκε Α5 με 65000€! Οταν πρωτοήρθε ήμουν έτοιμος να το πάρω αλλα με τα έξτρα που ήθελα πήγαινε εκτός τόπου και χρόνου και δίπλα του το Α4 έμοιαζε τόσο ίδιο! Πρέπει να διαφοροποιήσουν όλοι οι Γερμανοί τα μοντέλα τους, αλλιως ειναι σα να βλεπεις το ίδιο σε πολλές παραλλαγές χωρις καμμία ουσία
Συμφωνώ με τους προλαλίσαντες αλλά μία καλη εναλλακτική πρόταση ειναι και η BMW 3GT με τον κινητήρα των 245 ίππων
Δεν το ήξερα αυτό και όπως και να έχει είναι κακό σαν εμπειρία να βλέπεις το αυτοκίνητο σου να φορτώνεται σε οδική.Ευτυχώς με κανένα από τα γερμανικά δεν αντιμετώπισα αυτό το θέμα ενώ από τα 5 συνολικά vag,το 1 έβγαλε αρκετα θέματα και το Golf ήταν για κλωτσιές. Έχω δει posts σου για τα κορεάτικα και για τις DS και για να σου πω την αλήθεια τα κορεάτικα τα θεωρώ εξαιρετικά αξιόλογα σαν αυτοκίνητα,ενώ για τη σειρά DS δεν μπορώ να πω ότι με συγκινεί γιατί υπάρχει η Peugeot που τα αυτοκίνητα της είναι πιο όμορφα και ακόμα πιο οδηγοκεντρικά. Kαι για να σου πω την αλήθεια το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που είχα στα χέρια μου ήταν..γαλλικό!
Την απάντηση την έχεις πάρει και από τους υπόλοιπους.