Όσον αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο, νέοι είναι οι αεραγωγοί και ο μοχλός ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου S tronic, ενώ ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε στη ντιζαϊνάτη οριζόντια λωρίδα στο χρώμα του αμαξώματος, η οποία κόβει στα δύο το ταμπλό, αποτελούμενη από ένα ειδικό πλαστικό υψηλής ποιότητας.
Παράλληλα η καμπίνα είναι και όσο πρέπει hi-tech κυρίως λόγω του πίνακα οργάνων με το προαιρετικό Virtual cockpit των 12,3 και την MMI οθόνη 8,3 ιντσών, η οποία ελέγχεται όχι με την αφή αλλά μέσω touchpad στον πιεζο-περιστροφικό διακόπτη.
Χώροι: Ανετοι χώροι για τέσσερις, με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ Το μεταξόνιο των 2.601 χλστ. εξασφαλίζει αρκετά καλούς χώρους στο εσωτερικό και δεν στριμώχνει τα γόνατα των πίσω επιβατών ακόμη και εάν αυτοί ξεπερνούν το μέσο ύψος. Στο χώρο για το κεφάλι, παρά το χαμηλό ύψος των 1.508 χλστ., ο αέρας στο πίσω κάθισμα είναι αρκετός, κάτι που εν πολλοίς οφείλεται στο χαμηλό δάπεδο του αυτοκινήτου. Ως προς το πλάτος, αυτό επαρκεί για 2+2 ενήλικες, ενώ πολύ δύσκολα θα χωρέσει ένας τρίτος στο πίσω μέρος, λόγω και του υψηλού τούνελ της μετάδοσης (υπάρχει και 4κίνητο SQ2).
H coupe σχεδίαση και το υψηλό τούνελ καμπίνας δεν εξυπηρετούν τη μεταφορά και τρίτου ενήλικα επιβάτη στο πίσω κάθισμα.
Το πορτ-μπαγκάζ από την πλευρά του τα καταφέρνει αρκετά καλά έχοντας χωρητικότητα 405 λίτρων, η οποία μπορεί να αυξηθεί έως και τα 1.050 λίτρα με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένων. Υπάρχει τέλος και μετακινούμενο σε δύο θέσεις δάπεδο, όπως και διχτάκι συγκράτησης αποσκευών, αλλά και προαιρετικά ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα του πορτ-μπαγκάζ.