Δοκιμή: DS 4 E-Tense με 225 PS
H avant-garde και πολυτελής υπόσταση του DS 4 δείχνει να ταιριάζει απόλυτα με το high-tech προφίλ της υβριδικής έκδοσης E-Tense, που μπαίνει και στην πρίζα για να προσφέρει ηλεκτροκίνηση στην καθημερινότητα.
Συμφωνία χαρακτήρων
Η DS, η πολυτελής μάρκα του ομίλου Stellantis, κατάφερε να ταράξει τα νερά στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων. Πως; Μα με το λανσάρισμα του νέου DS 4. Βλέπετε, αυτή η ιδιαίτερη κατηγορία ξεχειλίζει από πολυτέλεια και τεχνολογία, αλλά μέχρι τώρα δεν είχε δείξει κάτι το πραγματικά ριζοσπαστικό. Και το DS 4 είναι. Και δεν μιλάμε μόνο για το design, μιας και το DS 4 συνδυάζει μαεστρικά την κομψότητα με τον avant garde σχεδιασμό και το ιδιαίτερο στυλ με το πάντρεμα στοιχείων από τον κόσμο των χάτσμπακ, αλλά και των crossover. Έτσι, το νέο πολυτελές μικρομεσαίο της DS, όχι μόνο ξεφεύγει από το βαρετό μοτίβο των περισσότερων ανταγωνιστών του, αλλά αφήνει και σαφείς υπόνοιες για το high-tech τεχνολογικό υπόβαθρο.
Σε αυτό περιλαμβάνονται συστήματα που για πρώτη φορά εμφανίζονται στην κατηγορία, όπως το σύστημα νυχτερινής όρασης με υπέρυθρες, αλλά και την ανάρτηση που «σκανάρει» το δρόμο για να ρυθμίσει ανάλογα τον κάθε τροχό ξεχωριστά ώστε να εξουδετερωθεί με τον πιο άνετο τρόπο κάθε κακοτεχνία που θα εντοπιστεί έγκαιρα από το σκάνερ. Το σύστημα αυτό μάλιστα είναι στάνταρ στην Plug-in υβριδική έκδοση (φορτίζει και στην πρίζα την μπαταρία των 12,4 kWh για ηλεκτρική αυτονομία έως 55 χλμ.), την οποία και δοκιμάζουμε. Εξωτερικά, το μήνυμα για τον.. εξηλεκτρισμό της έκδοσης περνάει από την ένδειξη «E-TENSE» στο πίσω αριστερό μέρος. Φυσικά, οι δύο πίσω πλαϊνές μεριές έχουν από μία «τάπα καυσίμου»: Η δεξιά είναι για την βενζίνη, ενώ η αριστερή κρύβει την πρίζα φόρτισης.
Tο DS 4 συνδυάζει μαεστρικά την κομψότητα με τον avant garde σχεδιασμό και το ιδιαίτερο στυλ με το πάντρεμα στοιχείων από τον κόσμο των χάτσμπακ, αλλά και των crossover. Ο χαρακτήρας του μοντέλου φαίνεται από την ένδειξη E-Tense.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Περί τιμής
Στο οικονομοτεχνικό σκέλος τώρα. Η τιμή για την Plug-in υβριδική έκδοση του DS 4 στο επίπεδο Βastille+ ξεκινά από 43.750 ευρώ. Για την έκδοση Performance Line υπολογίστε +2.200 ευρώ, ενώ για την πιο πλούσια Trocadero και την κορυφαία Rivoli οι τιμές είναι 47.200 και 50.550 ευρώ αντίστοιχα. Το DS 4 Ε-ΤENSE δεν είναι φθηνό. Η τιμή του όμως έχει αντίκτυπο τόσο στο ηλεκτρομηχανολογικό του υπόβαθρο, όσο και στο πλήθος άλλων εφαρμογών και υπηρεσιών που συνοδεύουν την αγορά του, που σίγουρα είναι πιο δελεαστική για εταιρική χρήση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »