Δοκιμάζουμε το υβριδικό Toyota C-HR με 122 ίππους που καίει λιγότερο και από diesel, τραβάει τα βλέμματα και είναι απολαυστικό στο δρόμο. Το πακέτο συμπληρώνει ιδανικά η τιμή αγοράς του, που το καθιστά το πιο VFM οικογενειακό SUV.
Το υβριδικό Toyota C-HR που καίει λιγότερο από diesel
Το Toyota C-HR από την πρώτη στιγμή που βγήκε πρωταγωνίστησε, έχοντας ως συγκριτικό πλεονέκτημα την υβριδική του τεχνολογία η οποία προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Έτσι σε συνδυασμό με το ξεχωριστό του στιλ, τον φουτουριστικό και συνάμα επιθετικό σχεδιασμό, το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο και την οδηγοκεντρική συμπεριφορά, δεν άργησε να εκτοπίσει το Qashqai από την πρώτη θέση των πωλήσεων της κατηγορίας στην ελληνική αγορά. Δοκιμάζουμε την πιο ενδιαφέρουσα και εμπορική έκδοσή του με το 1.8 λτ. υβριδικό σύνολο των 122 ίππων, το οποίο μάλιστα διέπρεψε και στον πρόσφατο γύρο οικονομίας με όλα τα υβριδικά οικογενειακά SUV.
Από 25.870 ευρώ: Το πιο προσιτό υβριδικό οικογενειακό SUV
Ακόμα ένα συστατικό της επιτυχίας του υβριδικού Toyota C-HR είναι η τιμή του που ξεκινά από τα 25.870 ευρώ και κρίνεται πολύ καλή για το συνολικό πακέτο που παίρνεις στην αρχική έκδοση C-ENTER, μιας και διαθέτει παραπάνω από τα βασικά και φυσικά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Ο βασικός εξοπλισμός θα καλύψει και με το παραπάνω τις ανάγκες σας έχοντας πέρα από τη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης 8άρα οθόνη αφής, κλιματισμό δύο ζωνών, ζάντες αλουμινίου και κάμερα οπισθοπορείας.