ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Ford Explorer Plug-in
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Ford Explorer Plug-in

27.846 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2021)

To επιβλητικό Ford Explorer είναι εμπορικά διαθέσιμο στη χώρα μας και σε συνδυασμό με την plug-in υβριδική του τεχνολογία δίνει τη δική του ξεχωριστή προοπτική στην κατηγορία των πολυτελών SUV. Δοκιμάζουμε το θηριώδες πλην αρκούντως οικονομικό SUV!

What is new

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- Nέα (6η) γενιά Ford Explorer
- Πρώτη φορά διαθέσιμο στην Ελλάδα
- Plug-in υβριδικό με 457 άλογα και 825 Nm 
- Με τετρακίνηση και 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο
- 0-100 σε 5,6 δλ. και κατανάλωση 0-9,5 λτ./100 χλμ.
- Από 84.885 ευρώ

Το ότι το Ford Explorer μοσχολοπουλάει στην Αμερική, τη χώρα που το μεγάλο δεν είναι ποτέ αρκετό, δε θα πρέπει να προκαλεί εντύπωση. Άλλωστε για τα εκεί δεδομένα είναι ένα… μεγαλομεσαίο καθημερινό SUV. Η νέα, 6η, γενιά του Ford Explorer όμως θέλει να κατακτήσει και την Ευρώπη στην οποία διατίθεται σε μία και μόνο Plug-in υβριδική έκδοση με 457 άλογα και… 825 Nm ροπής. 

Big is beautiful

Το Extra Large SUV της Ford, όταν το κοιτάς προκαλεί ότι ακριβώς φαντάζεσαι αγαπητέ αναγνώστη: Δέος. Ξεπερνώντας τα 5 μέτρα σε μήκος και τα 2 σε πλάτος, ο μεγάλος «ερευνητής» της Ford, που βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, κάνει ακόμα και μοντέλα όπως το Audi Q8, η BMW X5, η Mercedes GLE και το Volvo XC90 να δείχνουν… compact. Από την άλλη, η σχεδίαση χαρακτηρίζεται από τις πολλές γωνίες, τις ακμές, την ψαρωτική μάσκα, τους 20άρηδες τροχούς, τα LED φώτα και τις διπλές απολήξεις εξάτμισης, στοιχεία τα οποία και συμβάλλουν στη δημιουργία ενός macho και επιβλητικού συνόλου, το οποίο όμως κρύβει έντεχνα το μεγάλο του όγκο. Κακά τα ψέματα όμως. Το να περάσεις απαρατήρητος με το θηριώδες, Ford Explorer σε έναν ελληνικό δρόμο είναι ουσιαστικά αδύνατον. 

Και πόσο κοστίζει;

Το τετρακίνητο, Plug-In υβριδικό και επταθέσιο μεγάλο SUV της Ford προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: Τη «βασική» ST-Line και την Platinum. Το κόστος απόκτησης για την έκδοση ST-Line ξεκινά από τις 84.885 ευρώ, ενώ για την υψηλότερη Platinum από τις 85.576 ευρώ. Κοινό χαρακτηριστικό των δύο εκδόσεων είναι ο ασύλληπτα πλήρης στάνταρ εξοπλισμός, στον οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, η 10,1 ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, ο 3ζωνικός αυτόματος κλιματισμός, η είσοδος στην καμπίνα και η εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί, το 980 W ηχοσύστημα της B&O, η σουίτα ασφαλείας Co-Pilot360, οι δερμάτινες επενδύσεις, τα κλιματιζόμενα και με μασάζ καθισματα, οι αερόσακοι για τα γόνατα σε οδηγό και συνοδηγό, Ford Pass Connect και σχεδόν κάθε σύγχρονο στοιχείο άνεσης και ασφάλειας. Η έκδοση Platinum διαφέρει ουσιαστικά μόνο στο σχέδιο των 20`` ζαντών με ελαστικά 255/40 (αντί 255/55) και στον πολυτελή διάκοσμο, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ταμπλό με φινίρισμα από γνήσιο ξύλο, ποιοτικότερα δέρματα και χρωμιωμένες λεπτομέρειες. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο είναι φυσικά η 8ετής εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, αλλά και το προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης Ford Finance που προσφέρει επιτόκιο 1,99%, προκαταβολή από 40% και έως 60 μηνιαίες δόσεις.

Εσωτερικό-Χώροι

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
SEAT