Με τους 224 ίππους του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης, το Ford Kuga PHEV συνδυάζει δυναμικές επιδόσεις με σπουδαία οικονομία καυσίμου. Με απόθεμα ενέργειας στην μπαταρία, τα 3,5 λτ./100 χλμ. επι
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με τους 224 ίππους του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης, το Ford Kuga PHEV συνδυάζει δυναμικές επιδόσεις με σπουδαία οικονομία καυσίμου. Με απόθεμα ενέργειας στην μπαταρία, τα 3,5 λτ./100 χλμ. επιτυγχάνονται χωρίς δυσκολία σε ρεαλιστικές συνθήκες.

Κινητήρας: Γαργαλιστικές επιδόσεις, με ελάχιστη κατανάλωση

97.031 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2022)

Tα φώτα, για αυτή την έκδοση του Kuga, φυσικά πέφτουν στο σύστημα κίνησης. Αυτό συνδυάζει έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων κινητήρα κύκλου ¶τκινσον με ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh (10,6 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα), η οποία φορτίζει σε 6 ώρες σε απλή πρίζα και σε 3,5 ώρες σε Ford Wall-Box. H συνδυαστική τους ισχύ αγγίζει τους 225 ίππους. Το μυστικό της επιτυχίας είναι η ηλεκτρική αυτονομία. Με μια πλήρη φόρτιση και ECO λειτουργία καταφέραμε μέχρι και 70 χλμ., δηλαδή κινηθήκαμε με μηδενική κατανάλωση και μάλιστα σε ρεαλιστικές ταχύτητες (έως 135 χλμ./ώρα). Μετά και με δεδομένη τη συνεχόμενη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή το άφημα του γκαζιού και τη δυνατότητα φόρτισης από τον κινητήρα, η μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 4,0 λτ./100 χλμ. Με μπαταρία και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή η κατανάλωση ήταν ανάμεσα στα 2,5-3,5 λτ./100 χλμ. Και όλα αυτά με γαργαλιστικές επιδόσεις, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας (0-100 σε 8,9 δλ., 60-100 σε 4,3 δλ. και 80-120 σε 5,3 δλ.). Μόνο που όταν πατάς τέρμα το γκάζι, πέρα από την εξανέμιση του ηλεκτρικού αποθέματος, το αυτόματο CVT κιβώτιο παράγει ένα βουητό που όμως δεν είναι τόσο ενοχλητικό, όπως σε άλλες αντίστοιχες εφαρμογές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Σε κάθε περίπτωση και πλέον των προγραμμάτων λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, Slippery, Snow, Sand) το υβριδικό σύνολο έχει 4 προφίλ: Αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση (EV Now όταν υπάρχει απόθεμα μπαταρίας φυσικά), φόρτιση μπαταρίας από τον βενζινοκινητήρα (ΕV Charge), διατήρηση μπαταρίας σε συγκεκριμένο επίπεδο φόρτισης για μετέπειτα χρήση (EV Later) και φυσικά υβριδική λειτουργία και αυτόματη εναλλαγή ή συνεργασία κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα (EV auto).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
OPEL