Στην top έκδοση του Hyundai Ioniq 5, το φουτουριστικό στυλ «παντρεύεται» την επιτάχυνση super σπορ αυτοκινήτου, την 4κίνητη πρόσφυση και μια αξιόλογη πραγματική αυτονομία.
Στο Hyundai Ioniq 5 που δοκιμάζουμε εδώ τίποτα δεν έχει αλλάξει στο φουτουριστικό design, το οποίο ομολογουμένως είναι «μπροστά» και κάνει ξεκάθαρο πως το μικρομεσαίο crossover της κορεατικής μάρκας δεν κινείται από ένα συμβατικό σύστημα. Μόνο στο πίσω μέρος υπάρχει η ένδειξη HTRAC, που δηλώνει την ύπαρξη τετρακίνησης. Αυτή μάλιστα δεν είναι μηχανική με άξονες κτλ., αλλά βασίζεται στην τοποθέτηση ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα 101 ίππων και 255 Nm ροπής, που κινεί τους εμπρός τροχούς. Πίσω δηλαδή υπάρχει ο βασικός ηλεκτροκινητήρας των 224 ίππων και των 340 Νm ροπής. Έτσι, συνδυαστικά το σύστημα ηλεκτροκίνησης του κορυφαίου Ioniq 5 αποδίδει 325 άλογα και 605 Nm, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 77,4 kWh.
Φουτουριστικό design και αιχμηρό look χωρίς ακρότητες: Τα 4,63 μ. του Hyundai Ioniq 5 θα μπορούσαν κάλλιστα να ορίζουν ένα αεροδυναμικό πρωτότυπο από το μέλλον. High-light αποτελούν τα «space pixel» DRL φώτα εμπρός και πίσω, εξίσου εντυπωσιακές είναι και λεπτομέρειες όπως οι pop-up χειρολαβές, οι πίσω κολόνες που κλίνουν κατά 45 μοίρες προς τα μέσα και οι προφυλακτήρες σε σχήμα V με ενεργές εισαγωγές αέρα.
Το κορυφαίο Ioniq 5 κοστίζει (μετά από την κρατική επιδότηση και 2.000 ευρώ έκπτωση της αντιπροσωπείας) 45.390 ευρώ στην έκδοση Premium (+3.500 ευρώ συγκριτικά με την αντίστοιχη έκδοση του πισωκίνητου Ioniq 5 με τα 229 άλογα), που σίγουρα δεν είναι λίγα λεφτά ειδικά για τα οικονομικά δεδομένα του Έλληνα. Από την άλλη όμως, είναι αρκετά φθηνότερο από τον ανταγωνισμό με παραπλήσια άλογα, καθώς και από το «αδερφό» Kia EV6 που κοστίζει σχεδόν 8 χιλιάρικα παραπάνω. Θα πρέπει να σημειωθεί πως η έκδοση Premium μόνο βασική δεν είναι, αφού είναι κάτι παραπάνω από πλούσια και θα καλύψει πλήρως και τους πιο απαιτητικούς, με τα ηλεκτρικά καλούδια που έχει και την πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας. Η μεσαία έκδοση Dinstictive κοστίζει 46.690 ευρώ, ενώ η κορυφαία Limited με στάνταρ τροχούς 20 ιντσών (και 30 χλμ. μικρότερη εργοστασιακή αυτονομία) είναι στα 50.590 ευρώ.
Ας δούμε όμως πως συμπεριφέρεται στην πράξη το κορυφαίο Ioniq 5, που ήρθε στα χέρια μας με τροχούς 20 ιντσών.