Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 στην «καλή» έκδοση με τη μεγάλη αυτονομία. Είναι φουτουριστικό στο μάτι, γεμάτο τεχνολογίες και έχει μπαταρία που φορτίζει σε 18 λεπτά και αντέχει 500 χλμ..
To νέο Ioniq 5 είναι το «βαρύ χαρτί» της Hyundai στην κατηγορία των ηλεκτρικών, γι αυτό και η φίρμα φρόντισε να του δώσει την απαραίτητη υπόσταση. Σχεδιασμένο από το μηδέν, με φουτουριστική εμφάνιση και όλη την τεχνολογική φαρέτρα του ομίλου κλείνει το μάτι στη νέα γενιά που έχει μάθει να ζει σε digital ρυθμούς, αλλά και στους πιο δραστήριους που έχουν εντρυφήσει στις νέες τεχνολογίες. Στο άλλο άκρο δηλαδή από το υπάρχον Kona E που κινείται πιο συντηρητικά και στην πεπατημένη, για τους πιο παραδοσιακούς. Το θέμα μας όμως είναι το Ioniq 5, το οποίο μετά από αρκετό καιρό προσμονής πέρασε την πόρτα του γκαράζ και βρέθηκε στα χέρια του AutoΤρίτη Test Center.
Το Ioniq 5 των 4,63 μέτρων έχει φουτουριστική σχεδίαση, χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες, αλλά υιοθετώντας ντιζαϊνάτες λεπτομέρειες πάνω σε καθαρές επιφάνειες.
Το αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 ξεκινά την εμπορική του διάθεση στην Ελλάδα, αρχικά με τρεις ιπποδυνάμεις, πισωκίνητο ή τετρακίνητο και τρία εξοπλιστικά επίπεδα, ενώ οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα από δύο πακέτα μπαταριών. Η βασική πισωκίνητη έκδοση εφοδιάζεται με τη μεσαίου μεγέθους μπαταρία των 58 kWh και διαθέτει ισχύ 170 ίππων, με το κόστος να ορίζεται στις 35.990 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Premium.
Με την μπαταρία των 77 kWh το Hyundai Ioniq 5 θα είναι διαθέσιμο τόσο ως πισωκίνητο με 230 ίππους, όσο και ως τετρακίνητο, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ισχύ 325 ίππων.
Οι τιμές για τις πισωκίνητες εκδόσεις -όπως το μοντέλο της δοκιμής μας- ανέρχονται σε 40.790 ευρώ (Premium) και από 44.290 ευρώ για το τετρακίνητο.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η βασική έκδοση Premium, είναι κάτι παραπάνω από πλούσια, καθώς θα καλύψει πλήρως και τους πιο απαιτητικούς, με τα ηλεκτρικά καλούδια που έχει, την πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και τα πολλά έξτρα στοιχεία όπως αναδιπλούμενους καθρέπτες και συρόμενα πίσω καθίσματα.