6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το i30 Fastback N οδηγικά προσφέρει ακριβώς ότι περιμένει κανείς βλέποντάς το εξωτερικά.
Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N
93.577 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2019)
Καρδιοκατακτητής: Το hot «είναι» του i30 N στο σέξυ τετράθυρο κουπέ αμάξωμα του Fastback; Γιατί όχι. Το τελικό αποτέλεσμα του συνδυασμού είναι τόσο θελκτικό όσο φαίνεται!
What is new
- 2,0 λτ. με 275 PS
- Πρακτικά ίδιες επιδόσεις με το i30 N
- Καίει 13,8 λτ./100χλμ.
- Mε τιμή κάτω από 30.000 ευρώ
Η προίκα ήταν έτοιμη. Το μηχανολογικό και τεχνολογικό οπλοστάσιο του i30 N, που ο πρώην μάστερ του ΒΜW M Division και νυν αρχηγός του σποτ τιμ από το Ναμγιάνγκ, Αλμπερτ Μπίερμαν, φρόντισε να εξελίξει ώστε η Hyundai να κάνει το πρώτο βήμα στον κόσμο των «καυτών» χάτσμπακ. Το Fastback -ήτοι το περίπου τετράθυρο κουπέ- αμάξωμα υπήρχε, οπότε το μόνο που έλλειπε ήταν το «πάντρεμα». Όπερ και εγένετο λοιπόν το Hyundai i30 Fastback N.
Μέχρι τη μεσαία κολώνα η συνταγή είναι ίδια με του πεντάθυρου: ¶γριος προφυλακτήρας, φώτα σε σκούρο πλαίσιο, κόκκινο σιρίτι, και φυσικά κάτω από το καπό ο 2λιτρος turbo κινητήρας με 250 ή 275 άλογα στην έκδοση Performance της δοκιμής. Ωστόσο στο Fastback με τον πίσω όγκο και την χαμηλή, κουπέ, γραμμή της οροφής έχει πολύ πιο «ψαγμένες» και αθλητικές αναλογίες. Το μήκος είναι 120 χλστ. μακρύτερο ενώ η οροφή βρίσκεται πολύ πιο χαμηλά από του πεντάθυρου μοντέλου.
Όλα αυτά μαζί με το όμορφο τελείωμα της οροφής πίσω με το ανασήκωμα εν είδη πτέρυγας έρχονται να δώσουν την ευπρόσδεκτη νέα δυναμική. Ξεχωρίζει και αρέσει το σουλούπι του i30 Fastback N. ¶ρεσε και σε εμάς, όπως και η απλή έκδοση άλλωστε. Επίσημος τιμοκατάλογος δεν έχει εκδοθεί ακόμα, αλλά για τη βασική έκδοση με τα 250 άλογα υπολογίστε 28.500 ευρώ, ενώ για την Performance των 275 ίππων είναι βέβαιο το «κάτω από 30.000 ευρώ». Τίμιο; Το μόνο σίγουρο!
Το Fastback αμάξωμα υπήρχε, οπότε το μόνο που έλλειπε ήταν το «πάντρεμά» της με τα Ν στοιχεία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Hot τετράθυρο κουπέ- 2,0 λτ. με 275 PS
- Πρακτικά ίδιες επιδόσεις με το i30 N
- Καίει 13,8 λτ./100χλμ.
- Mε τιμή κάτω από 30.000 ευρώ
Η προίκα ήταν έτοιμη. Το μηχανολογικό και τεχνολογικό οπλοστάσιο του i30 N, που ο πρώην μάστερ του ΒΜW M Division και νυν αρχηγός του σποτ τιμ από το Ναμγιάνγκ, Αλμπερτ Μπίερμαν, φρόντισε να εξελίξει ώστε η Hyundai να κάνει το πρώτο βήμα στον κόσμο των «καυτών» χάτσμπακ. Το Fastback -ήτοι το περίπου τετράθυρο κουπέ- αμάξωμα υπήρχε, οπότε το μόνο που έλλειπε ήταν το «πάντρεμα». Όπερ και εγένετο λοιπόν το Hyundai i30 Fastback N.
Μέχρι τη μεσαία κολώνα η συνταγή είναι ίδια με του πεντάθυρου: ¶γριος προφυλακτήρας, φώτα σε σκούρο πλαίσιο, κόκκινο σιρίτι, και φυσικά κάτω από το καπό ο 2λιτρος turbo κινητήρας με 250 ή 275 άλογα στην έκδοση Performance της δοκιμής. Ωστόσο στο Fastback με τον πίσω όγκο και την χαμηλή, κουπέ, γραμμή της οροφής έχει πολύ πιο «ψαγμένες» και αθλητικές αναλογίες. Το μήκος είναι 120 χλστ. μακρύτερο ενώ η οροφή βρίσκεται πολύ πιο χαμηλά από του πεντάθυρου μοντέλου.
Όλα αυτά μαζί με το όμορφο τελείωμα της οροφής πίσω με το ανασήκωμα εν είδη πτέρυγας έρχονται να δώσουν την ευπρόσδεκτη νέα δυναμική. Ξεχωρίζει και αρέσει το σουλούπι του i30 Fastback N. ¶ρεσε και σε εμάς, όπως και η απλή έκδοση άλλωστε. Επίσημος τιμοκατάλογος δεν έχει εκδοθεί ακόμα, αλλά για τη βασική έκδοση με τα 250 άλογα υπολογίστε 28.500 ευρώ, ενώ για την Performance των 275 ίππων είναι βέβαιο το «κάτω από 30.000 ευρώ». Τίμιο; Το μόνο σίγουρο!
Τιμές επίσημες από την αντιπροσωπεία θα έχουμε κάποια στιγμή !!
Όλα όμορφα και ωραία. Θολόμπαρα στο πίσω μέρος, αλλά ένα τιμόνι σπορ, δε μπορούσανε να επιλέξουν;