Με 120 ίππους και 300 Nm ροπής η πετρελαιοκινήτη Lancia Delta των 1.600 κυβικών, πέρα από οικονομική σε κατανάλωση, είναι και αρκετά εκρηκτική σε επιδόσεις.
Η τρίτη κατά σειρά γενιά της Lancia Delta δεν ακολουθεί το δυναμικό χαρακτήρα των προγενέστερων και αλλάζει εντελώς νοοτροπία και φιλοσοφία, απευθυνόμενη πλέον σε ένα κοινό που αναζητά ένα μικρομεσαίο, με πολυτελές ύφος και έντονη προσωπικότητα. Στα χαρακτηριστικά της μικρομεσαίας Ιταλίδας επίσης ανήκουν και οι πολύ καλοί εσωτερικοί της χώροι, όσο και οι diesel πετρελαιοκινητήρες του γκρουπ.
Όσον αφορά στην εξωτερική της εμφάνιση, η Delta είναι -αν μη τι άλλο- ξεχωριστή και σίγουρα δε θυμίζει κάποιο άλλο αυτοκίνητο, από όποια πλευρά και να την δει κανείς. Μπροστά, τα στοιχεία που τραβούν το βλέμμα είναι η χρωμιωμένη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα με τις συστοιχίες LED των φώτων ημέρας και η δυναμική όψη του προφυλακτήρα. Το πλαϊνό τμήμα διακρίνεται για το σφηνοειδές του σχήμα, ενώ πιο ασυνήθιστο είναι πίσω (θυμίζοντας εν μέρει και στέισον βάγκον), όπου κυριαρχούν τα φανάρια σχήματος «μπούμερανγκ» με τους λαμπτήρες LED.
Παθητική ασφάλεια
Στις δοκιμασίες πρόσκρουσης του EuroNCAP, η Lancia Delta έχει αποσπάσει συνολικά 5 αστέρια, σύμφωνα όμως με τον τρόπο αξιολόγησης πριν το 2009. Ο εξοπλισμός παθητικής και ενεργητικής ασφάλειάς της είναι πλήρης, αφού από τη βασική της έκδοση η Delta διαθέτει 6 αερόσακους και ESP.
Όμορφο σε σχεδίαση και με άφθονες καμπύλες είναι το ιταλικό μοντέλο.