3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η νέα Mercedes-Benz E200 με τον 2λιτρο τούρμπο κινητήρα των 184 ίππων εντυπωσιάζει μεταξύ άλλον με τον εξοπλισμό της.
Δοκιμή: Mercedes E 200
(20/1/2017)
Με υψηλή ποιότητα κύλισης και κατασκευής, σύγχρονη αισθητική και άπλετη πολυτέλεια, η βενζινοκίνητη έκδοση της νέας Mercedes E-Class συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς στα πολυτελή μεγάλα μοντέλα.
Η E 200 μπορεί να σε ταξιδεύει ατσαλάκωτο σε κάθε προορισμό, προσφέροντας υψηλή ποιότητα κύλισης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
2λίτρη turbo με 184 άλογα
Καίει 8,5 λτ./100 χλμ.
Κοστίζει 59.950 ευρώ
+ Πολυτέλεια και ποιότητα κατασκευής, τεχνολογία, κινητήρας-επιδόσεις, κατανάλωση, ευρυχωρία, άνεση-ποιότητα κύλισης, χαμηλός θόρυβος, οδική συμπεριφορά
Η νέα γενιά της E-Class άλλαξε εντελώς ύφος, στην 5η της γενιά, ενσωματώνοντας ό,τι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η γερμανική φίρμα αυτή τη στιγμή. Νέα πλατφόρμα, νέοι κινητήρες, νέα συστήματα τεχνολογίας τόσο στην άνεση και την ασφάλεια, όσο και κυρίως στο πεδίο της αυτόνομης οδήγησης, είναι ορισμένα από τα καλούδια που πλαισιώνουν το νέο γερμανικό μεγάλο premium μοντέλο. Παρακάτω, δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση του μοντέλου, με το 2λιτρο μοτέρ των 184 ίππων. H τιμή της Ε 200 τοποθετείται στα 59.950 ευρώ, με τον στάνταρ εξοπλισμό να αντεπεξέρχεται πλήρως στον premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Μεγαλύτερη σε διαστάσεις & πιο δυναμική
Η νέα γενιά της E-Class μεγάλωσε σε διαστάσεις και παράλληλα έγινε πιο δυναμική. Έτσι έχει κερδίσει 43 χλστ. σε σχέση με πριν φθάνοντας πλέον στα 4,923 μ., ενώ παράλληλα έχει ελάχιστα πιο κοντό ύψος και πλάτος (-2 και -3 χλστ. αντίστοιχα). Μακρύτερο κατά 65 χλστ. είναι το μεταξόνιο, με τους τροχούς να φθάνουν πλέον ακόμη πιο κοντά στα άκρα του αμαξώματος, ενώ φαρδύτερα είναι τα μετατρόχια (+20 χλστ. μπροστά και +70 χλστ. πίσω). Σε επίπεδο σχεδίασης, οι ιθύνοντες δημιούργησαν ένα αρκετά όμορφο σύνολο που δανείζεται στοιχεία από τις C-Class & S-Class.
Κάποτε το χάσμα ανάμεσα στα λεγόμενα premium, και στα υπόλοιπα, ήταν χαώδες. Τώρα? Είναι το ίδιο? Μα σε τι είναι ανώτερο σε σχέση με ένα mondeo η ένα passat εκτός από το χλιδατο σαλόνι? Κάποτε λέγαμε ότι μόνο ένα premium μοντέλο, μπορεί να προσφέρει ανώτερο επίπεδο ανέσεων και ηχομόνωσης. Τώρα πλέον φέρουν ανεξάρτητες ανάρτησης όλα τα παραπάνω και η ηχομόνωση είναι στα ίδια επίπεδα. Το αν το ένα μοντέλο έχει 5πλους συνδέσμους, και το άλλο 4πλους,δεν λέει κάτι στην ανεση. Κάποτε λέγαμε ότι μόνο τα πολυτελή αυτοκίνητα προσφέρουν ασφάλεια. Τώρα υπάρχουν ευρωπαϊκοί οργανισμοί που τα τεστάρουν και στην παθητική και στην ενεργητική. Αν εξαιρέσουμε το σαλόνι που σε κάποιες περιπτώσεις ντύνουν το ταμπλό με δέρμα, σε τι άλλο, είναι καλύτερα τα λεγόμενα premium αυτοκίνητα?
Εντάξει ρε παιδιά με τα σχόλια για το 8.5 της κατανάλωσης, λες και ο υποψήφιος αγοραστής που θα σκάσει τα 60κ νοιάζεται για το αν καίει 8.5 η 9.5 η 15
Όλα καλά με το άρθρο . Έχω κάποιες διαφωνίες αλλά θα σταθώ σε μία που πραγματικά βγάζει μάτι. Ικανοποιητικές επιδόσεις? Αμάξι με 300 ροπή ικανοποιητικές επιδόσεις ? με 9 ταχύτητες που δε πέφτουν καθόλου οι στροφές στα σανιδώματα ? τελική 240 και ικανοποιητικές επιδόσεις? Δηλαδή όλα αυτά που κυκλοφορούν στο δρόμο τα 1200άρια τα 1400άρια με 120-140 ροπή τι γίνεται ? Οι ιδιοκτήτες τους δηλαδή θηλιά και αυτοκτονία. Αυτά δηλαδή έχουν επιδώσεις το αίσχος του αίσχους. Αλλά δεν είδα ποτε κάτι τέτοιο να αναγράφεται από το περιοδικό σας. να πείτε δοκιμάζουμε το Χ αμάξι , έχει 90 ατμοσφαιρικά άλογα και είναι ΤΑΦΟΣ , με 0-100 13 δευτερόλεπτα . μη το αγοράσετε , δε παίρνει τα πόδια του. Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει παιδιά .
Που είναι όλα τα σχόλια για την κατανάλωση? Γιατί τα καθαρίσατε και ξαναβάλατε το θέμα από την αρχή? Μήπως επειδή είναι γερμανικό?
Ta aytokinita tis Mercedes panta itan oikonomika sti katanalosi kaysimou,panta giati sas kanei entyposi.Rotiste opion thelete.Meta opos eipe kapios filos opios tha plirosi tosa leyta tha logariazi poso tha kapsei?
Διαφωνώ ότι είναι μεγάλο αυτοκίνητο. Είναι αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας (mid sized car) είναι. Φτάσαμε στο σημείο στη χώρα μας πολλά πράγματα να έχουν χάσει την σημασία τους ως αποτέλεσμα της υπερφορολόγισης. Δηλαδή, αν αυτό ανήκει στη μεγάλη κατηγορία, η S-class σε αποια ανήκει? Γιατί υπάρχει και η Maybach σε ακόμη μεγαλύτερη.
χάσμα ανάμεσα στα λεγόμενα premium, και στα υπόλοιπα, ήταν χαώδες. Τώρα? Είναι το ίδιο? Μα σε τι είναι ανώτερο σε σχέση με ένα mondeo η ένα passat εκτός από το χλιδατο σαλόνι? Κάποτε λέγαμε ότι μόνο ένα premium μοντέλο, μπορεί να προσφέρει ανώτερο επίπεδο ανέσεων και ηχομόνωσης. Τώρα πλέον φέρουν ανεξάρτητες ανάρτησης όλα τα παραπάνω και η ηχομόνωση είναι στα ίδια επίπεδα. Το αν το ένα μοντέλο έχει 5πλους συνδέσμους, και το άλλο 4πλους,δεν λέει κάτι στην ανεση. Κάποτε λέγαμε ότι μόνο τα πολυτελή αυτοκίνητα προσφέρουν ασφάλεια. Τώρα υπάρχουν ευρωπαϊκοί οργανισμοί που τα τεστάρουν και στην παθητική και στην ενεργητική. Αν εξαιρέσουμε το σαλόνι που σε κάποιες περιπτώσεις ντύνουν το ταμπλό με δέρμα, σε τι άλλο, είναι καλύτερα τα λεγόμενα premium αυτοκίνητα?
Οδηγηστε το πατηστε το καντε ελιγμους καντε χιλιομετρα κ ξαναγραψτε σκεπτομενοι οτι ειναι diesel..κανενα αλλο δεν παει διπλα του..το 9ταχυτο σε κανει να νιωθεις πως ολα τα αλλα ανεβαζουν ηλιθιες στροφες αχρειαστες προκαλωντας θορυβο φθορα κ καταναλωση! Ειναι TOP! Καιει 10-11 λεπτα με φουλ κλιματισμο ανηφορες κεντρο πολης κ ακριβο πετρελαιο..οσο για την ηχομονωση...; εδω συνανταμε τον ορισμο!! Καποιοι επιβατες ρωτησαν αν ειναι ηλεκτρικο!!οσο ασχετοι κ αν ειναι κατι θα ακουγαν...!!
Το "χωρις σχεδιαστικη ταυτοτητα" σαν μειονεκτημα υφισταται μονο απλα επειδη πολλοι προσπαθουν,ανεπιτυχως φυσικα,να της μοιασουν!
Το πίσω μετατρόχιο, μήπως αυξήθηκε κατά 5 χλστ και όχι 70 χλστ.? Από 1614 χλστ (w212 facelift) σε 1619 χλστ (w213)?
Σε σχεση με ποιο μοντελο βρε παιδια, ειναι φαρδύτερα τα μετατρόχια του (+20 χλστ. μπροστά και +70 χλστ. πίσω?)
Απάντηση: Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου.