Το νέο Fabia δεν είναι το λιτό και φθηνό μοντέλο του παρελθόντος. Μεγάλωσε αρκετά, απέκτησε χώρους επιβατών-αποσκευών μικρομεσαίου και με προίκα την τεχνολογία του ομίλου και τον πάντα πρακτικό του χαρακτήρα έρχεται να παίξει γερά στην κατηγορία συνεχίζοντας με καλό vfm.
What is new:
- Το μεγαλύτερο μικρό με μήκος 4,11 μ.
- Με κινητήρες 80 και 110 ίππων
- Super ευρύχωρο και με κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ
- Από 14.990 ευρώ
Το νέο Skoda Fabia 4ης γενιάς είναι γεγονός, 22 χρόνια μετά το ντεμπούτο του και με περισσότερες από 4,5 εκατομμύρια μονάδες, νούμερο που το κάνει το δεύτερο δημοφιλέστερο μοντέλο της μάρκας μετά την Octavia και ένα από τα best-sellers στην κατηγορία της. Αλλαγμένο εκ βάθρων και θυμίζοντας σε αρκετά σημεία το Polo, θέλει να αλλάξει το status της και να λανσαριστεί ως ένα mainstream ολοκληρωμένο μικρό.
Πριν ξεκινήσουμε την αναλυτική μας δοκιμή, θα σταθούμε στο σημείο που χαρακτήριζε ανέκαθεν το Fabia. Τον value for money χαρακτήρα του. Το νέο Fabia ξεκινά από τα 14.990 ευρώ στη βασική έκδοση με τον 80άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα και έπειτα στην έκδοση με τα 110 άλογα κοστίζει από 17.500 ευρώ στο μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού Ambition (αυτή η έκδοση θα είναι η πιο δημοφιλής στην ελληνική αγορά), ενώ στην πλούσια έκδοση Style το κόστος φτάνει τα 18.990 ευρώ (20.650 ευρώ με κιβώτιο DSG).
Συνεπώς ξεχάστε το φθηνό, οικονομικό μοντέλο, αλλά ξεχάστε μαζί και τις όποιες ατέλειες και εκπτώσεις στην κατασκευή που υπήρχαν στο παρελθόν. Ναι εξακολουθεί να είναι ένα προσιτό μοντέλο -συγκριτικά πάντα με τα υπόλοιπα μοντέλα της κλάσης-, έχοντας κόστος παρόμοιο με ένα Ibiza ή το Hyundai i20 και αρετές τέτοιες για να κοιτάξει όλα τα μοντέλα της κατηγορίας.