5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Tα αυτιά αγαλλιάζουν από την σύνθεση που δημιουργεί το πνιχτό ουρλιαχτό του V6 με τις ομοβροντίες και τα «μπερδέματα» των εξατμίσεων.
Δοκιμή: Νέο Audi RS5
22.373 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2018)
Με 450 άλογα από τον biturbo κινητήρα, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Porsche, το ολοκαίνουργιο Audi RS5 βάζει φωτιά στο δρόμο και στα όνειρα.
What is new
- 2,9 λτ. V6 biturbo με 450 άλογα και 600 Νm
- Ελαφρύτερο και με 8άρι αυτόματο κιβώτιο
- 0-100 σε 3,7 δλ.
- Με 117.750 ευρώ
Αν και μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το προηγούμενο, το νέο RS5 όντας βασισμένο στην πλατφόρμα MLB evo είναι 60 κιλά ελαφρύτερο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Το κορυφαίο A5- 2,9 λτ. V6 biturbo με 450 άλογα και 600 Νm
- Ελαφρύτερο και με 8άρι αυτόματο κιβώτιο
- 0-100 σε 3,7 δλ.
- Με 117.750 ευρώ
Η σύντομη επαφή μας με το ολοκαίνουργιο RS5, την κορωνίδα της coupe σειράς Α5, ήταν ένα ιδιαίτερο «ταξίδι» μακριά από την μιζέρια της καθημερινότητας. Ένα ταξίδι-αστραπή, τόσο για τη διάρκειά του, όσο και για την ικανότητα του τετρακίνητου δαίμονα να κινείται με ασύλληπτες ταχύτητες. Παντού και πάντα. Για την εμφάνιση, τι να πούμε; Ματάκια έχεις και βλέπεις αγαπητέ αναγνώστη. Το ήδη καλλίπυγο coupe αμάξωμα του A5 απέκτησε «ψαρωτικούς» αεραγωγούς, ανθρακονημάτινη οροφή και ανάλογες πινελιές, πρησμένα φτερά, 20άρηδες τροχούς «τούμπανα» και οβάλ RS εξατμίσεις, που γεμίζουν το μάτι, αλλά και τα αυτιά όταν το σύνολο λειτουργεί. Διακριτικά «macho» και τρανταχτά αρχοντικό, το νέο RS5 ξεχωρίζει όπως και να έχει κάνοντας τα κεφάλια να γυρίζουν.
Aπιαστο όνειρο
Αν και μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το προηγούμενο, το νέο RS5 όντας βασισμένο στην πλατφόρμα MLB evo είναι 60 κιλά ελαφρύτερο. Μάλιστα 31 ένα από αυτά εξοικονομήθηκαν μόνο από τον κινητήρα, ενώ κόψε από εδώ, κόψε από εκεί, το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά πλέον τα 1.655 κιλά (χωρίς οδηγό), διορθώνοντας έως ένα βαθμό το πρόβλημα με τα περιττά κιλά του προηγούμενου. Όπως και να έχει το RS5 είναι μια σπάνια και ακριβή κατασκευή, που δεν είναι για τον καθένα μας. Με τιμή εκκίνησης τα 117.750 ευρώ, για το 99,99% των Ελλήνων θα παραμείνει άπιαστο όνειρο ακόμη και εκτός κρίσης…
Πολυ ωραιο ομορφο και δυνατο..αλλα αν πηγαινa σε αυτην την κατηγορια επειδη και τα 3γερμανικα ειναι κοντα θα επελεγα τον βασιλια πια της κατηγοριας την GUILIA!!
Σίγουρα είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του γιατί είναι και το πιο ολοκληρωμένο στην καθημερινότητα. Με μία AMG 63 η μια Μ4 δεν μπορείς να κινηθείς με τους ρυθμούς που θα κινηθείς με το RS5 σε επαρχιακούς δρόμους ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Εγώ πάντως θα αγόραζα το προηγούμενο rs5 και μάλιστα πριν το facelift που ήδη έχει αρχίσει να γίνεται και συλλεκτικό. Είχα την τύχη να το οδηγήσω για λίγο τότε με το Audi tour μέχρι τις 8.250 στροφές το λεπτό και η αίσθηση που σου δίνει δεν περιγράφεται. Άσε όλα τα άλλα που νιώθεις οτι είσαι μέσα σε ότι πιο στιβαρό υπάρχει. Αυτός ο κινητήρας ήταν όνειρο. Είναι μεγαλο κρίμα που καταργήθηκε και φοβάμαι ότι το ίδιο θα γίνει και με τον V10 του R8 τώρα όπως και με τον V10 της Μ5 της ε65.