Το μπροστινό μέρος θα υπακούσει πλήρως στις εντολές και θα στρίψει στο σημείο που στοχεύσατε, χωρίς να ανοίξει την τροχιά του με το πίσω μέρος να ακολουθεί πιστά τη γραμμή που χαράξατε.
Το Peugeot 308 αποδεικνύει πως τα χάτσμπακ είναι ακόμα εδώ συνδυάζοντας έντεχνα premium αύρα, τεχνολογία αιχμής και σχεδίαση που ξεχωρίζει με τον τούρμπο κινητήρα «διαμάντι» των 130 ίππων.
Το Peugeot 308 στη δεύτερη γενιά του, έχει φέρει μια σειρά από ξεχωριστές λεπτομέρειες και έναν premium αέρα, επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο της κλάσης. Πρώτον απέναντι στα SUV που σαρώνουν, στέλνοντας στα «αζήτητα» αρκετά χάτσμπακ μοντέλα. Δεύτερον απέναντι στις premium προτάσεις, που βλέπουν έναν mainstream παίχτη, να κάνει το step-up και να τους κοιτάζει ως ισάξιος αντίπαλος.
Αφορμή για να θυμηθούμε τα παραπάνω ήταν η βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων, ένα σύνολο το οποίο μας άρεσε ιδιαίτερα όπως θα διαβάσετε αναλυτικότερα στις παρακάτω γραμμές και με τιμή που δεν το κάνει απαγορευτικό. Η έκδοση βενζίνης λοιπόν με τους 130 ίππους ξεκινά από τις 28.200 ευρώ στην έκδοση Active Plus, στην οποία συμπεριλαμβάνεται ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού με οθόνη 10 ιντσών με πλήρη συνδεσιμότητα (Android Auto, Apple Carplay), ψηφιακός πίνακας οργάνων επίσης 10'', 16άρες ζάντες αλουμινίου, διζωνικός κλιματισμός, αναδιπλούμενοι καθρέπτες, full LED φώτα μπρος-πίσω και προβολείς, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας. Στα τελευταία θα συναντήσουμε μεταξύ άλλων αυτόνομο φρένο με νυχτερινή λειτουργία και αναγνώριση πεζών/ποδηλάτων, σύστημα διατήρησης οχήματος στην λωρίδα του, αναγνώριση πινακίδων και έξυπνο cruise control.