Δοκιμή: Peugeot 308 Plug-In Hybrid με 225 άλογα
Δοκιμάζουμε το πιο ισχυρό Peugeot 308, το οποίο παρά τα 225 άλογα και τις ζωηρές επιδόσεις καταφέρνει να έχει κατανάλωση μικρότερη από diesel. Ή και μηδέν στην καθημερινότητα χάρη στην plug-in υβριδική του τεχνολογία
To γρηγορότερο 308 καίει λιγότερο από diesel
Μετά τη δοκιμή της ήπιας έκδοσης του plug-in υβριδικού Peugeot 308 με τα 180 άλογα επανερχόμαστε με αυτή των 225 ίππων, που είναι και η κορυφαία στη γκάμα. Oπτικά δεν αλλάζει τίποτα με εξαίρεση τις στάνταρ αλουμινένιες, αεροδυναμικής σχεδίασης, ζάντες των 18 ιντσών με το πιο δυνατό 308 να ξεχωρίζει με το εντυπωσιακό του design, το οποίο συνδυάζει το ρετρό νέο λογότυπο με εντυπωσιακή μάσκα, premium και δυναμικά στοιχεία. Ούτε και τεχνολογικά αλλάζουν πολλά μιας και ο θερμικός κινητήρας εξακολουθεί να συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι μέσα στο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Μόνο που εδώ ο turbo βενζινοκινητήρας αποδίδει 179 άλογα με αποτέλεσμα να αυξάνεται και η συνδυαστική ισχύς στα 225.
Φυσικά αυξάνεται και η τιμή και μάλιστα αρκετά μιας και το κορυφαίο 308 είναι διαθέσιμο μόνο στην top έκδοση GT. Έτσι ενώ το plug-in υβριδικό 308 των 180 ίππων είναι διαθέσιμο από 42.500 ευρώ στην έκδοση Active Plus, το μοντέλο της δοκιμής κοστίζει 50.300 ευρώ. Εντάξει, το 308 των 225 ίππων είναι υπερπλήρες από πλευράς εξοπλισμού, με οθόνη και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, αναδιπλούμενους καθρέπτες, full LED φώτα μπρος-πίσω και προβολείς, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αισθητήρες και κάμερα στάθμευσης, καθώς και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας, αλλά φτάνει να είναι σχεδόν 5 χιλιάρικά ακριβότερο από την επίσης plug-in υβριδική Mercedes A250e.
Εντυπωσιακή είναι η σχεδίαση της καμπίνας με ποιοτικά υλικά συναρμογής, φινίρισμα υψηλού επιπέδου και δύο HD 10άρες οθονάρες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εσωτερικό: Premium, αλλά και «στριμόκωλη» για τους πίσω, καμπίνα
Εντυπωσιακή είναι η σχεδίαση της καμπίνας του 308 με τη γνωστή i-cockpit λογική, όπου ο premium χαρακτήρας τονίζεται από το στάνταρ εξοπλιστικό πακέτο GT και τα σχετικά του στοιχεία. Μαλακά ποιοτικά υλικά, επενδύσεις από Alcantara και δέρμα άψογης συναρμογής και φινιρίσματος, συνδυάζονται με τις δύο HD 10άρες οθόνες για να δημιουργήσουν ένα αποτέλεσμα που σε κερδίζει με την αισθητική και την αίσθηση πολυτέλειας που βγάζει. Η μόνη ένσταση έχει να κάνει με το χώρο για τους πίσω επιβάτες, που είναι περιορισμένος, αλλά επαρκής για κανονικού αναστήματος επιβάτες. Επίσης ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί στα 361 λίτρα από τα 412 λόγω του όγκου που «κλέβει» η μπαταρία του υβριδικού συστήματος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »