Πρώτη Δοκιμή: Porsche Cayenne Coupe, a piece of art!
- Ανήκει ΣΤΑ status symbol SUV
- Έσπασε «στοιχειωμένο» ρεκόρ 5 ετών. Έχει τα καλύτερα φρένα ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα που έχει μετρήσει το Test Center (33 μ. για το 100-0)
- Στρίβει σαν... Porsche, πάει off-road σαν αγρίμι και ταξιδεύει σαν γιοτ σε νηνεμία
- Έχει κορυφαίες επιδόσεις λόγω του plug-in συνόλου με V6 κινητήρα που αποδίδει 470 άλογα και 650 Nm ροπής
Porsche Cayenne: Ένα status symbol SUV
Η Porsche Cayenne βρίσκεται στην αγορά από το 2002 και μάλιστα όταν πρωτοπαρουσιάστηκε πολλοί έκαναν λόγο για ιεροσυλία και προμήνυαν παταγώδη αποτυχία. Όμως τελικά αποτέλεσε το ορόσημο της σύγχρονης ιστορίας της Porsche, γεμίζοντας τα ταμεία της και ανοίγοντας το δρόμο σε άλλους κατασκευαστές luxury μοντέλων να φτιάξουν τα δικά τους SUV.
Μάλιστα, 22 χρόνια μετά η Cayenne και έχοντας φτάσει στην τρίτη της γενιά αποτελεί ένα status symbol ευμάρειας και πολυτελούς lifestyle με το αντίστοιχο τίμημα, το οποίο στην περίπτωση της Coupe έκδοσης που δοκιμάσαμε ξεκινάει από τα 124.600 ευρώ. Από εκεί και πέρα μέσα από τον τεράστιο κατάλογο των έξτρα «χτίζεις» την Cayenne όπως επιθυμείς, συνεπώς τα 150 είναι στο τσεπάκι, καθώς δεν γίνεται να μην προσθέσετε στοιχεία όπως η αερανάρτηση και η τετραδιεύθυνση μεταξύ άλλων. Όμως, κακά τα ψέματα, έχουν σημασία τα λίγα ευρώ πάνω, λίγα κάτω στο κοινό της;
Plug-in Hybrid με V6 κινητήρα που αποδίδει 470 άλογα και 650 Nm ροπής
Η ισχύς της Porsche Cayenne Coupe προέρχεται από ένα υπερτροφοδοτούμενο μπλοκ V6 3,0 λίτρων που συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 174 ίππων (40 περισσότεροι από πριν). Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από μία νέα μπαταρίας αυξημένης χωρητικότητάς (25,9 kWh από 17,9), με την συνδυαστική του μέγιστη ισχύ να ανέρχεται στα 470 άλογα με 650 Nm ροπής.
22 χρόνια μετά η Cayenne και έχοντας φτάσει στην τρίτη της γενιά αποτελεί για τον Έλληνα αγοραστή, ένα status symbol ευμάρειας και πολυτελούς lifestyle.
Στρίβει σαν Porsche, πάει off-road σαν αγρίμι και ταξιδεύει σαν γιοτ σε νηνεμία
Το ολοκληρωμένο πακέτο της Cayenne φαίνεται και στην οδηγική συμπεριφορά, που όμοιά της δεν θα βρεις σε SUV. Η Cayenne είναι μια γνήσια Porsche, απολαυστική στα στροφιλίκια με συγκλονιστική πρόσφυση και καλή συμμετοχή, ενώ στο ταξίδι προσφέρει υψηλότατα επίπεδα κύλισης με την ανάρτηση να σιδερώνει οποιαδήποτε ανωμαλία. Και όταν χρειαστεί έχει τα εχέγγυα να λερωθεί και να τα βάλει με δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές.
Έσπασε «στοιχειωμένο» ρεκόρ 5 ετών του Test Center στο φρενάρισμα με 33 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα
Αφήνοντας τη γενική εικόνα της Cayenne Coupe, θέλουμε να εστιάσουμε σε ένα ξεχωριστό επίτευγμά της στις μετρήσεις του Test Center μας. H Cayenne έσπασε το «στοιχειωμένο» ρεκόρ 5ετίας του καλύτερου φρεναρίσματος. Μέχρι πριν λίγες μέρες το ρεκόρ για το 100-0 χλμ./ώρα ήταν στα 33,3 μέτρα, πλέον η Cayenne το κατέβασε ακριβώς στα 33 μ.. Και μην ξεχνάμε πως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 2.530 κιλά.
Υπεύθυνες για αυτό είναι οι μπροστά εξαπίστονες δαγκάνες αλουμινίου με δίσκους 390 χλστ. και οι 4πίστονες πίσω με δίσκους 358 χλστ.. Επιπλέον η Cayenne Coupe είναι εξοπλισμένη με ένα ηλεκτρικό ενισχυτή φρένων, ενώ το σύστημα ελέγχου πέδησης λαμβάνει υπόψη τη θερμοκρασία του ελαστικού και προσαρμόζει ανάλογα το ABS, κάτι που αυξάνει την αποτελεσματικότητα, ειδικά σε απαιτητικές καταστάσεις.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή της Porsche Cayenne Coupe eHybrid
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Πιο δυναμικό και πάντοτε επιβλητικό |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Η ποιότητα των υλικών και η τεχνολογία συγκλονίζουν |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Ένας μελωδικός V6 που βάζει πιπέρι (καγιέν) στην άσφαλτο |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Στρίβει σαν γνήσια Porsche, πάει off-road σαν αγρίμι και ταξιδεύει σαν γιοτ σε νηνεμία |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |