H «καυτή» σιλουέτα του Renault Arkana συνδυάζεται και με full υβριδικό σύστημα κίνησης για top οικονομία καυσίμου. Πόσο καίει όμως στην πραγματικότητα η πιο hi-tech έκδοση του καλλίπυγου SUV;
Κρίνοντας από το πώς το κοιτάει ο κόσμος, το Renault Arkana αρέσει. Και όχι άδικα, αφού συνδυάζει το στυλ με τον SUV χαρακτήρα, όπως αυτό προκύπτει από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.), το μυώδες προφίλ με τους τονισμένους ώμους και τα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος.
Μόνο που το Arkana που δοκιμάζουμε αυτή τη φορά κρύβει κάτω από το sexy αμάξωμα ένα full υβριδικό πακέτο με στόχο την χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Δεν υπάρχει diesel Arkana και στη γκάμα του υπάρχει μόνο η ήπια υβριδική έκδοση βενζίνης, που δοκιμάσαμε πρώτα και η hi-tech πλήρως υβριδική, που χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα με το αντίστοιχο Renault Clio E-Tech.
Μόνο από το σχετικό λογότυπο ξεχωρίζεις τη full υβριδική έκδοση του Renault Arkana, που ξεχωρίζει για τη hot εικόνα και τη δυναμική αισθητική του.
Το full υβριδικό Renault Arkana E-Tech είναι διαθέσιμο από 29.390 ευρώ στην έκδοση βάσης Expression, η οποία χαρακτηρίζεται από την πληρότητα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Με ακόμα 2.500 ευρώ μπορεί κανείς να επιλέξει την πιο πλούσια έκδοση Dynamic, που έχει το κάτι παραπάνω σε οθόνες, ανέσεις και αυτοματισμούς. Συγκριτικά με την αντίστοιχη εξοπλιστική ήπια υβριδική έκδοση (Expression), το full υβριδικό Arkana είναι 4.100 ακριβότερο. Αξίζει τελικά η οικονομία που εξασφαλίζουν αυτά τα παραπάνω ευρώ;