Δοκιμάζουμε την ισχυρότερη έκφανση του ανανεωμένου Skoda Kodiaq, που από διπλοτούρμπινη diesel έγινε ορθόδοξη βενζινοκαύστρα με 245 άλογα και πάντα με τη δυνατότητα για 7θέσια διάταξη στην καμπίνα.
Το Skoda Kodiaq RS το δοκιμάσαμε πριν από 3 χρόνια με διπλοτούρμπινο diesel κινητήρα 240 ίππων και 500 Nm ροπής. Με την ανανέωση του μοντέλου όμως το Kodiaq RS εκτός από στυλ, άλλαξε και κινητήρα όντας πλέον διαθέσιμο μόνο με 2λιτρο TSI κινητήρα, που αποδίδει 245 ατόφια βενζινάτα άλογα. Ναι είναι ο κινητήρας του VW Golf GTi, που βρήκε θέση στο πληθωρικό αμάξωμα του μεσαίου SUV της Skoda και το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 7 επιβάτες.
Xαρακτηριστικές λεπτομέρειες χαρίζουν δυναμισμό στην εικόνα του Kodiaq RS χωρίς όμως υπερβολές. Στάνταρ οι τροχοί των 20 ιντσών.
Οι άγριες διαθέσεις του Kodiaq RS συνεχίζουν φυσικά να είναι έκδηλες οπτικά σε χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, αλλά και στο Race Blue (+160 ευρώ) χρώμα του μοντέλου δοκιμής. Το στίγμα δίνουν οι ανανεωμένοι «επιθετικοί» προφυλακτήρες με τις τονισμένες εισαγωγές, το μοτίβο «τεσσάρων ματιών» που δημιουργούν πλέον οι προβολείς ομίχλης, οι τροχοί 20 ιντσών με πλαστικά τάσια (!) γύρω από τα τεράστια δισκόφρενα με τις κόκκινες δαγκάνες, τα λογότυπα σε μαύρο ματ χρώμα, τα νέα πιο λεπτά LED φώτα και οι 2 fake τραπεζοειδείς απολήξεις εξάτμισης.
Κατά τα άλλα, το κορυφαίο και πιο σπορτίφ Kodiaq συνεχίζει να συνδυάζεται με ημιαυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση. Η τιμή του; Σίγουρα όχι προσιτή με την εκκίνηση να γίνεται στα 57.200 ευρώ και να ανεβαίνει με την προσθήκη έξτρα, όπως η 3η σειρά καθισμάτων (1.000 ευρώ), η πανοραμική ηλεκτρική ηλιοροφή (1.030 ευρώ), το ηχοσύστημα Canton (420 ευρώ), τα ηλεκτρικά δερμάτινα καθίσματα με αερισμό (1.290 ευρώ), ο 3ζωνικό κλιματισμός (250 ευρώ) και πολλά ακόμα.