ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το ID.5 κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν, «φωνάζοντας» ταυτόχρονα πως δεν διαθέτει συμβατικό σύστημα κίνησης.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το ID.5 κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν, «φωνάζοντας» ταυτόχρονα πως δεν διαθέτει συμβατικό σύστημα κίνησης.

Δοκιμή: Νέο VW ID.5 με 208 PS | Σχεδόν 500 χλμ. με μια φόρτιση

40.314 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2022)

Το VW ID.5 είναι ένα ηλεκτρικό SUV με κουπέ στυλ που έχει τον τρόπο να τραβάει την προσοχή με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τα 204 άλογα και τα σχεδόν 500 χλμ. αυτονομίας.

Kouπέ SUV που… ηλεκτρίζει

Τα ηλεκτρικά αυξάνονται και πληθύνονται και είναι φυσικό να αρχίζουν να… χώνονται στο μενού και υποκατηγοριών, όπως αυτή των κουπέ SUV. Όπερ και εγένετο το ID.5 λοιπόν, το πρώτο ηλεκτρικό κουπέ SUV της Volkswagen, που όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο δεν ανακάλυψε τον τροχό, αλλά βασίστηκε στο πρώτο ηλεκτρικό SUV της γερμανικής φίρμας, το ID.4. Δεν χρειάζεται και πολύ προσπάθεια για να το αντιληφθείς αυτό, αφού το βασικό στυλ του ID.5 δεν διαφέρει και πολύ από αυτό του ID.4 με τα δύο μοντέλα να μοιράζονται πολλά χαρακτηριστικά και να έχουν πάνω κάτω ίδιες βασικές διαστάσεις.

Ωστόσο, μπροστά ο προφυλακτήρας του ID.5 έχει πιο σπορ σχεδιασμό και πλαισιώνεται από τα λεπτά φώτα. Το μάτι όμως αρχίζει να χαίρεται κυρίως με το πίσω μέρος, όπου η οροφή χαμηλώνει αισθητά, τα πίσω παράθυρα μικραίνουν και δημιουργείται η κουπέ εικόνα μέχρι το τελείωμα του αυτοκινήτου. Εκεί η ενσωματωμένη αεροτομή τονίζει το στυλ του μεσαίου ηλεκτρικού SUV, κυρίως όμως συμβάλει με τη σειρά της στη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή στο 0,26. Το ID.5 δείχνει επιβλητικό με τα 4,6 μ. μήκους και το 1,85 μ. πλάτους, «φωνάζει» πως είναι ηλεκτρικό, κυρίως όμως είναι κομψό και μπάνικο στο μάτι, όπως φάνηκε από τον υψηλό βαθμό κεφαλογυρίσματος που απέσπασε στο πέρασμά του. Εμάς τουλάχιστον μας άρεσε πολύ στο μάτι…


Οι χειρολαβές δεν προεξέχουν συμβάλλοντας και αυτές στη σπουδαία αεροδυναμική του VW ID.4 με το σχετικό συντελεστή να περιορίζεται στο 0,26.

Οι χειρολαβές δεν προεξέχουν συμβάλλοντας και αυτές στη σπουδαία αεροδυναμική του VW ID.4 με το σχετικό συντελεστή να περιορίζεται στο 0,26.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Και πόσο κοστίζει;

Το ID.5 είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την Pro Performance της δοκιμής και την κορυφαία GTX. Tο VW ID.5 στην έκδοση Pro Performance εξοπλίζεται με μια μπαταρία 77 kWh που προσφέρει μικτή εργοστασιακή αυτονομία 516 χλμ. και συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του έργου του οδηγού, αντικλεπτικά μπουλόνια ασφαλείας στις ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους, ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, προβολείς LED με φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED, Adaptive Cruise Control με Speed Limiter, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός - πίσω με ηχητική προειδοποίηση και οπτικές ενδείξεις, καθώς και 6+1 ηχεία. Το κόστος του ID.5 Pro Performance ξεκινάει στα 43.600 ευρώ (51.600 προ επιδότησης) ήτοι 4.200 ευρώ πάνω από το αντίστοιχο ID.4.
Το κορυφαίο ID.5 GTX έχει την ίδια μπαταρία των 77kWh, αλλά εμφανίζει λιγότερη αυτονομία (490 χλμ. WLTP) καθώς προσφέρει περισσότερη ισχύ και συγκεκριμένα 299 άλογα, χάρη στη βοήθεια δύο ηλεκτρικοκινητήρων που είναι τοποθετημένοι στους δύο άξονες του οχήματος.. Η τιμή του κορυφαίου ID.5 GTX είναι 50.300 ευρώ με την επιδότηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

FORD
NISSAN